|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zat een keer in de tram in ,toen had een (nederlandse) vrouw tegenover mij last van een autochtone Nederlandse (blonde) man . Misschien zijn de meeste asielzoekers zo tegen vrouwen . ik weet het niet , maar dat wil niet zeggen dat alle autochtone mannen ook goed met vrouwen omgaat . schop dan iedereen die schuldig is . |
|
Veel nederlandse mannen zijn net zo erg als die uit het buitenland komen. Maar de Nederlandse mannen zijn gewoon varkens en die uit het buitenland hebben dat meegekregen vanuit hun cultuur. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Alle scum moet aangepakt worden. Of het nou buitenlanders of niet zijn. Het gaat alleen om de groep die zich verzet tegen inburgering en vaak zijn dat idd tweede of derde generatie allochtonen die er op zich niet voor gekozen hebben om hier te komen, het thuisland idealiseren en om de één of andere reden ook niet teruggaan. White trash is net zo erg, ik woon in zo'n wijk en da's ook te triest voor woorden. De helft kan niet eens normaal lezen en schrijven. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: nou jah zeg! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
iets beter onderbouwd mag idd wel Touché, pussycat! |
|
quote: Jij bent de generaal der generalisatie. |
|
Oink? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Sommige allochtonen zijn wel ok. Een van mijn vrienden uit mijn groep is toch al 16 jaar Marrokaan. Hij is hier geboren maar heeft Marrokaanse ouders. Als je met hem belt merk je dus niet dat het een Marrokaan is. Hij is ook anders dan de meeste Marrokanen. Veel [niet alle] Marrokanen zoeken elkaar op en hangen samen rond. Iets wat inburgering niet bevorderd. Nu, Hicham [die vriend van me dus] gaat alleen maar met Nederlanders om, komt bij ons thuis, maakt kennis met Nederlandse gebruiken, en neemt die zelf over. Het enige Marrokaan aan hem nu is z'n huidskleur. Verder: Totale assimilatie, anders de voet erachter. |
|
quote:En wat was hij daarvoor? Touché, pussycat! |
|
quote:Palestijn |
|
quote: Whahahahahahaha!!! En ik moet effe eerlijk zeggen dat ik dit een beetje een blablabla topic vind! Hier worden dezelfde dingen een miljoen keer herhaald maar dan op een verschillende manieren uitgedrukt! Ik zie het zelf heel simpel: Aanpassen anders oprotten!! Wat kan je d'r nog meer over zeggen.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: je hebt gelijk, er valt niet veel over te zeggen...culturen kunnen zich niet mengen als ze zich niet aan elkaar aan passen...ze hebben teveel verschillende visies, en dat zorgt voor problemen. Dat is gewoon een feit. (al ligt dat er natuurlijk maar net aan welke culturen zich met elkaar proberen te mengen...) Meer valt er volgens mij ook niet over te zeggen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: En zo hoort het mensen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Je doet elke dag ondergoed aan, maar wel elke dag op een andere manier [linkerpoot eerst, you name it ]. |
|
Nawijn van de LPF (immigratiebeleid) stelt de volgende punten voor: 90% bezuinigen op asielbeleid Geen 2 paspoorten voor Marokkanen; men moet kiezen en kan dus uitgezet worden als ze voor Marokkaans paspoort kiezen. Marokkaanse mannen die hun vrouw slaan worden uitgezet. Behalve de eerste ben ik met die twee andere punten wel eens. Jullie ook? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ben het idd helemaal eens met de laatste twee punten. verder ben ik het ook wel eens met de stelling: aanpassen of oprotten! |
|
*kick* Naar aanleiding van off-topic discussie in een ander topic: de uitgebreide samenvatting met commentaar: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: Tja, wij hebben het op verjaardagen nooit over dit soort zaken. Walgelijk, nou poe. Dat doen we doorgaans tijdens repetities (twee bandleden zijn voormalig AZC-medewerkers). En over die opmerking; zo raar vind ik die helemaal niet. Sterker nog, ik snap niet dat TMDCwordfuhrer die opmerking wel sympathiek lijkt te vinden. Ik ben nu uiteraard wederom zeer succesvol een scheldcannonade, waarin met "linkse whatever"-termen gesmeten gaat worden, over me aan het uitroepen, maar volgens mij was de professor uit het citaat niet zo anti-allochtoon. Touché, pussycat! |
|
quote: Ik ben het met het eerste ook niet eens, ze moeten 99 % bezuiningen! maar serieus, als ik ergens niet tegen zijn zijn het klagende en jammerende asielzoekers,dat ze het zo slecht hebben etc etc. als je vlucht vanwege levenbedreigende omstandigheden ben je blij dat je in een veilige plaggenhut kan zitten denk ik zo. |
|
Als je in een land als marokko van stad tot stad met een taxi een bedrag van 3 euro moet betalen, dan kun je concluderen dat de mensen het niet erg breed hebben. Ze hebben niet eens geld om wc papier te koppen (nooit iemand met links een handje geven!) En dan wij in nederland zeuren dat we zoveel geld aan ze moeten uitgeven zodat we gen tweede auto kunnen kopen |
|
Het probleem met allochtonen kan zijn dat ze om aan te passen een duidelijke structuur nodig hebben en die door al dat gedogen in Nederland ontbreekt; ook ontbreekt er in Nederland aan écht goed/ inspirerend leiderschap; ook door veramerikanisering is de Nederlandse cultuur behoorlijk uitgehold geraakt. Waar moet je je dan aan aanpassen? Sind kort ben ik weer met karate begonnen en zit op een karateschool met vééél allochtonen en doordat de sensai gewoon goed en inspirerend lesgeeft is de sfeer megarelaxed.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2003 0:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het is niet zo zeer dat die leiderschap ontbreekt, maar wordt anders/verkeerd ingevuld. Marokkanen bijvoorbeeld zijn gewend aan een koning die mag je wel zeggen beetje streng en willekeurig is. En omdat ze vaak nog in twee werelden leven zullen ze nederland als een soort paradijsje blijven zien waar alles mag. denk ik. Maar Marokkaanse en Turkse meisjes, respect hoor voor die meiden, die zitten op school, werken en zorgen vaak ook nog eens voor hun broertjes en zusjes, echt top meiden. |
|
Aanpassen of oprotten?? Pfffff het heeft zich jaren geleden al bewezen dat ze zich niet wensen aan te passen. dus nu word het tijd om op te rotten lijkt mij.... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: dus jij rot ook op van zm? Aanpassen lukt namelijk niet echt he. |
|
quote:Wat lul je? Hij houdt zich aan de regels van ZM, dus hij heeft zich in zoverre aangepast, indien dat al nodig was, dat hij hier zonder problemen zijn tijd kan vertoeven. Als een crimineel blijft stelen gaat hij de gevangenis in, als een buitenlander zich niet aanpast en andere normen en waarden toepast in Nederland dan volgens de Nederlandse wet, is het voor ons tijd om hem het land uit te schoppen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |