|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
geen probleem met allochtonen...er zitten natuurlijk wel klootzakken tussen maar, ik heb vaker problemen met autochtonen gehad dan met allochtonen. Suck my piss |
|
Okee, mijn honest opinion: Mensen moeten gewoon NORMAAL doen, en anderen niet lastigvallen!! Allegtoon of niet! Mensen die zich niet weten te gedragen moeten gewoon aangepakt worden, klaar! Vooral mensen die naar Nl komen en op hun luie reed gaan zitten, en maar leven van de bijstand ---» terugsturen die handel!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ja, en vooral dat laatste wordt dus NIET gedaan! |
|
quote: Waarom? Omdat er staat dat Nederland vol is? Wou je soms beweren dat dat niet zo is? 16 miljoen mensen en het blijft maar stijgen. Het aandeel autochtonen daarin blijft dalen en dat van allochtonen neemt steeds meer toe. Of omdat er staat dat het merendeel van de criminele delicten voor de rekening komen van allochtonen? Dat is toch zo? Zelfs volgens de uiterst conservatieve cijfers van de linkse politici ZELF! Of omdat er staat dat de allochtonen een onevenredig groot aandeel hebben in uitkeringen, subsidies, kinderbijslag, aanraking met justitie, in gevangenissen? Omdat er berichten staan van mensen die geen AZC (asielzoekerscentrum) naast hun duer willen? Omdat er artikelen uit de kranten en bladen geplaatst worden? NRC Handelsblad, de Elsevier en alle andere? Zelfs uit de Volkskrant, de meest linkse krant van Nederland? Goed opgebouwde betogen van gerespecteerde auteurs die punt voor punt aangeven waarom we naar de afgrond af stevenen? Past het misschien niet in je straatje dat hier niet de gebruikelijke linkse taal staat, die zegt dat we moeten verbroederen en ons land opgeven? Over 20 jaar als koning Abdullah II hier aan de macht is, iedereen in gurkas loopt en we in de minderheid zijn, dan piep je wel anders. |
|
er moet ABSOLUUT harder opgetreden worden tegen het deel van de immigranten wat hier komt om te profiteren van de nederlandse staat. Maar op dit moment zijn er grote groepen nederlanders die dat als excuus aanpakken om dan maar alle allochtonen het land uit te schoppen en dat is dus WEL rascisme en discriminatie. Nederlanders die geld zat verdienen om zich nergens zorgen over hoeven te maken met hun ingenieursdiplomaatje en hun Ford Sierra onder de kont. En dan gaan ze roepen dat ze alleen maar voor hun volk opkomen, goh, zet Jerry Springer aan, neem een aflevering vover de KKK en wat zeggen die? "We komen alleen maar voor ons eigen volk op!" Het kan een leuk argument zijn, maar gebruik het niet als excuus om gewoon botweg te discrimineren. Dus als meneer Polinco zich aan gesproken voelt, inderdaad, ik bedoel mannetjes als jou. Gefrustreerd en geïrriteerd uitten ze hun ongenoegen maar anoniem via het internet, en dan proberen ze hier zieltjes te winnen om nep-professor Fortuyn aan de macht te krijgen. Heeft iemand gelezen hoe leefbaar rotterdam het doet? Elk raadslid daar wordt ziek van ze, omdat ze niet eens weten hoe een raadsvergaderin gaat! |
|
quote: zeer juist "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Laten we hopen dat het niet zo verkomt. Ik denk niet dat het zo'n vaart loopt, maar Nederland moet wel oppassen. En mider tolerant zijn. |
|
Waarom zou iemand van turkse of marokaanse afkomst geen premier mogen worden in Nederland? Wat een onzin zeg! Of moeten van jou de allochtonen achterin de bus zitten? |
|
quote: Nee vanwege dit soort kortzichtigheid. Het is zo makkelijk om alle problemen net iets erger voor te doen dan ze zijn en daarmee je eigen domme denkbeelden redelijk te laten lijken. |
|
quote: in dit tempo in 50 jaar Je moeder. |
|
quote: Niet zozeer tolerant, maar wel laten weten waar het op staat. Als de christelijke kerk geen macht meer heeft, moet de koran ook geen macht hebben. Die uitspraak over die imman vind ik trouwens heel raar.. vrijgesproken vanwege godsdienstvrijheid.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Inderdaad, je verpakt je domme boodschap in mooi woorden, maar de boodschap blijft dom. Durf het nou eens in gewoon simpel nederlands te zeggen als je zo'n flinke kerel bent. |
|
quote:Hij heeft het over een koning. Maar goed, dat kan technisch niet. En no way moeten de allochtonen achter in de bus. Dat gaat te ver natuurlijk. Heeft ook niets met verblijf of uitkeringen, etc te maken. |
|
quote: dan zou ik wel in turkije of marokko gaan wonen en dat wil ik absoluut niet, ik ben nederlander en wil een nederlandse leiding, das toch wel begrijpelijk lijkt me...? Je moeder. |
|
Jij zegt dat een aloochtoon geen hoge functie mag hebben dat is toch precies hetzelfde? wees nou eens duidelijk! |
|
Als er allochtonen zijn met goede politieke ambities ed. Dan mogen en kunnen ze best premier worden. Deze 'allochtonen' zullen dat natuurlijk wel 'ingeburgerd' zijn en goed nederlands spreken, anders krijgen ze sowieso toch nooit de meerderheid van de kiezers achter zich. Allochtonen zijn er echt niet alleen vuilnis op te halen en schoon te maken. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: inderdaad, een nederlander met een kleurtje (om het maar lomp te omschrijven)die volledig ingeburgerd en nederlandssprekend is, heeft uiteraard evenveel recht erop maar ik bedoelde dus mensen die dat niet zijn zoals turken die schreeuwen dat turkije de beste is (ga dan terug ) en personen die de islam belangrijker vinden dan de grondwet, om maar wat voorbeelden te noemen. Je moeder. |
|
maar die zullen toch nooit genoeg stemmen krijgen om te winnen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
gelukkig niet Je moeder. |
|
.. zucht .. bekrompen .. Laat maar, met jullie soort valt niet te praten. |
|
jullie doelen bij deze toch op discriminatie in 't algemeen neem ik aan, want 't is net dit dat gewoon in de genen van het menselijk wezen zit... Stel nu dat alle allochtonen weg zijn, wie gaan "we" dan aanvallen ??? Think 'bout it !! Zelf heb ik totaal niets tegen allochtonen.. Waar ik dan wel weer iets tegen heb is het crimineel gedrag van sommigen en hun eigen "solidariteit".. (heibel zoeken, krijgen en dan bij hun maten versterking zoeken terwijl 't net zij zijn die de aanrichters zijn) Zelf heb ik wel enkele negatieve ervaringen gehad en dat is best wel spijtig, vooral gezien de situatie en diegene die uiteindelijk veroordeeld werden door de media.. Zelf ben ik zelfs een voorstander van 'n multiculturele samenleving maar dit kan enkel en alleen als 't van alle kanten komt, en hier zit dikwijls het probleem.. 'n Ander probleem is ook dat allochtonen dikwijls in wijken komen te leven met "soortgenoten" (ongelooflijk verkeerd gekozen woord trouwens, maar jullie weten wel wat ik hiermee bedoel).. Hoe kunnen ze dan trouwens integreren in onze maatschappij... Soms vraag ik me zelfs af of ik wel geintegreerd ben... en dit als Belg geboren en getogen... |
|
Over allochtonen met een politieke functie : Nederland is een democratie . iedereen is hier de baas . de maatschappij dat ben jij . |
|
en dit is het eind van het reclameblok Sjees die zin jat je letterlijk uit de reclames. de maatschappij zijn de grote bedrijven die bepalen wat er in nederland gebeurt |
|
en wij proberen ons er zo goed mogelijk doorheen te worstelen en gaan expres niet bij macdonalds en co eten, maar ja.. dat heeft toch geen zin.. trouwens meneer de moderator, dit is al redelijk off topic "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |