|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: volgens mij begrijp je de term positieve discriminatie niet. |
|
jawel, maar degenen die niet positief gediscrimineerd worden, worden in feite wel gediscrimineerd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dat is toch voortrekkerij, om het in gewone mensen taal te zeggen? En ja, dan worden er natuurlijk anderen benadeeld. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
idd. als ze bij een sollicitatie een man van 45 jaar oud en van amerikaanse afkomst vragen, is ieder ander die niet aan die geslachts eisen ect voldoet gediscimineerd of benadeeld op wie die persoon is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik zat meer aan folders tedenken op het arbeids buro die er liggen voor de donkere mensen die daarin banen krijgen aangeboden die ik als blanke nooit krijg zonder papieren |
|
BIj de politie zijn ze nu erg terug gekomen van positieve discriminatie.. Ze hebben te veel mensen aan genomen alleen op gebied van geslacht en ras met natuurlijk wel wat functie eisen. Ze komen er nu achter dat die mensen toch lang niet goed genoeg functioneren. quote:wat voor papieren bedoel je precies? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-04-2002 19:47] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
je hebt wel gelijk op het gebied van dat de instanties er langzaam achter komen dat bepaalde personen nie zo goed functioneren als anderen. wat de papieren betreft bedoel ik vervolg opleidingen. en cursa |
|
Even voor de goede orde; Ik moet zo onderhand over m'n nek van al dat geblaat dat allochtonen ons land naar de knoppen zouden helpen. Blijkbaar heeft niemand door dat (zoals Dwaallicht al opmerkte) Nederland voor een deel afhankelijk is van de allochtonen in dit land. Bovendien; hoeveel asielzoekers hebben er vorig jaar een a-status gekregen (over heel Nederland gezien), dacht u? Zoek dat eens op en beweer nog eens dat "ze" een aanslag plegen op blablablablabla. Touché, pussycat! |
|
Ik ben me heel goed bewust dat de westerse wereld niet zonder derde wereld landen en alochtone werknemers kan, maar met dat soort alachtonen hebben de meeste ook geen problemen. |
|
Okay, heer Voleg, maar het uitzoeken van de mensen die zo'n status verdienen kost echt een hoop centen. Hoi, ikke Achmed oit Verweggistan (Donald Duck bedankt) iek paspoert koeweit en joelie oitzoeken ik verdien in Nederland blijf. Ga er maar aanstaan! Van die kosten van één zo'n gast kan ik best een jaartje eten dunkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dit soort discussies bestaan niet zomaar. Mensen gaan zich realiseren dat het hoe het nu gaat niet langer kan. Dat wil niet zeggen dat de alloctoon dat altijd veroorzaakt, maar de regering heeft daar een groot aandeel in. Denk maar eens hoe de Nederlandse regering het heeft aangepakt met de gastarbeiders die hier in de jaren 50 zijn gekomen. Geen scholing.. niets. Vanuit daar is een groote cultuur en taal bariere ontstaan, die je nu nog steeds terug kan vinden bij de jeugd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vind opzich dat mensen welkom moeten zijn in Nederland. Zolang iemand hier een leven opbouwt, gaat werken, Nederlands leren zou ook heel fijn zijn, heb ik net zo veel (of weinig ) respect voor ze als over het algemeen voor ieder ander. Alleen op het moment dat men crimineel gedrag etc. gaat vertonen is het wat mij betreft oprotten! Er zijn al genoeg criminelen van Nederlandse afkomst hier, en mensen die hier de boel wensen te komen verzieken... Dead things grow from deep inside... |
|
Yupz. En we moeten echt de eisen scherper maken lijkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Om de grens dan maar bij voorbaat dicht te gooien en mensen die hier wel degelijk een plek nodig hebben dus überhaupt geen kans te geven, lijkt me niet een zinnige actie. Sterker nog, dat druist in tegen de universele rechten van de mens. Misschien kan je van bepaalde gelden dan een jaar eten, maar laten we wel wezen; wie van de mensen die hier zo lopen af te geven op allochtonen en/of het allochtonenbeleid hebben het echt slecht? Touché, pussycat! |
|
Mijn vorige schrijfsel was bedoeld als reactie op een post van Greycloak een stukkie terug en lijkt daarom nu wat misplaatst. Hij zei "heer" tegen me... Touché, pussycat! |
|
quote:Nee slecht kan je het niet noemen, maar om nou een hele dag per week aan de slag te gaan om andermans kosten te dekken... Die andere dag van belasting kan ik me wel in vinden, maar ik wil ook meer geld natuurlijk, net als de meeste mensen die naar Nederland komen, en verdorie, ja, alleen de newbies lukt het! (Van mijn centen, maar okee.) Is het oorlog in voormalig Joegoslavië en/of Afghanistan? Nee? Mooi, allemaal weer terug, een half jaar aan uitkering mee om thuis er wat moois van te maken (oprot premie ja, nou en?) en hopelijk tot nooit weer ziens! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Sjezus zeg, doe me een lol. Dat Nederland ten onder zou gaan als die brave allochtonen ons niet kwamen helpen, is dus ECHT een fabeltje. Er is hier een ontzettend groot autochtoon arbeidspotentieel wat niet benut wordt, ergo er zijn meer dan genoeg mensen die de vraag vanuit de arbeidsmarkt kunnen vervullen. Daar hoeven we de analfabete meneer Mohammed echt niet voor uit het rifgebergte in Marokko te halen. Lees de statistieken er eens op na en kijk naar het percentage allochtonen dat écht werkt. Twee van de drie, als het al niet meer is, zit met een uitkering thuis. Hoeveel kinderbijslag wordt er niet aan die mensen uitgedeeld, veelal voor kinderen die alleen op papier bestaan? Wat kost al die gezinshereniging, partner import (75% van de Turken/Marokkanen voert op onze kosten een analfabete, onaangepaste, niet-Nederlands sprekende partner in) en uitkeringen? VEEL MEER dan dat die 25% werkende allochtonen oplevert (25% is trouwens een hoge inschatting), en dan hebben we het nog niet eens over de 8 miljard die jaarlijks aan asielprocedures alleen besteedt wordt. Over A-status gesproken. Er is hier in Nederland een wet die zegt dat je na drie jaar in de procedure AUTOMATISCH een verblijfsvergunning krijgt. Dus wat doen al die 'vluchtelingen', die tijdens de procedure doodgemoederd relaxt op vakantie gaan naar hun land waar ze zogenaamd voor hun leven moeten vrezen? Ze gaan in beroep na beroep en krijgen lekker een verblijfsvergunning na drie jaar. Zelfs al wordt hun verzoek onherroepelijk afgewezen, dan ga je toch gewoon op het gemeentehuis zitten met je tien kinderen? Lekker zielig doen? Zeg je dat je al 2 jaar in Nederland bent. Er is vast wel een groenlinks of PVdA politicus die zegt "Ach wat zielig... geef die vrouw toch maar een vergunning, huis en uitkering!". Het aantal daadwerkelijke uitzettingen is NIHIL. Afgewezenen verdwijnen in de illegaliteit, waarna ze lekker na vijf jaar alsnog in aanmerking komen voor een vergunning, als 'witte' illegaal. Praat me niet van die mensen zeg. Het is een en al profiteur. De politici hier gaan zo graag de 'dialoog aan' met hen als ze weer eens iets stouts doen. Met mensen die ons westerse honden het liefst linea recta voor het vuurpeleton plaatsten, voor de grotere eer en glorie van Allah. Wat voeren ze hier uit? Onze ondergang prediken, juichen als er duizenden westerlingen in het WTC sterven, onze vrouwen hoeren noemen maar ondertussen wel lekker elke blondine neuken die ze kunnen (tot ze een partner importeren natuurlijk), de verzorgingsstaat parasiteren, van MIJN BELASTINGELD moskeëen bouwen, uitkeringen trekken en naar hun thuisland op vakantie gaan. Criminaliteit, fraude, uitkeringen, verpaupering - daar heb je je 'cultuurverrijking'. En ondertussen sluiten de politici hun ogen voor de feiten, strooien ze met MIJN geld, halen ze met open armen nog meer 'vluchtelingen' binnen en knuffelen ze met het tuig dat hier alle regels aan zijn laars lapt en zich dood lacht om die achterlijke Hollanders. Politici als Marcel van Dam, Wim Kok en Paul Rosemuller die lekker in hun villa's wonen met in de wijde omtrek geen allochtoon, maar het wel pretenderen allemaal te weten. Dezelfde lui die tuig als Tara Singh Varma de hand boven het hoofd houden. Die smerige trut is trouwens nog steeds niet vervolgd, daar kots ik dus echt van, dit land is echt door en door rot. Afschieten, zowel die politici als die barbaren. Als je nog zo links bent, neem dan je vriendin mee en ga lekker Amsterdam of Rotterdam tussen ze wonen. Na een paar pakken slaag, in het gezicht gespuugd worden, beroofd worden zul je rap van gedachten veranderen. Leve de multicriminele samenleving. |
|
Nu heel even iets anders .. Polinco, luister jij überhaupt wel metal? Of kom je hier om zieltjes te winnen? |
|
ik denk dat het helpt als je landen als Turkije ,Marokko en Suriname moderniseert . hoeft niet veel geld te kosten ,kennis ,internet geeft alle informatie . ik denk dat mensen hier komen en willen blijven omdat WetsEuropa moderner is . |
|
quote:Wat denk je van studenten, die hebben echt geen vet pot hoor. Ik moet lenen om überhaupt mijn huur te kunnen betalen. De eerste periode dat ik op kamers zat (en nog niet leende) heb ik echt op water en brood moeten leven. In het AZC krijgen de mensen zakgeld, (zakgeld wat is dat ook al weer) hoeven geen onderdak en eten te betalen. Ik weet wel dat die mensen daar natuurlijk niet voor hun plezier zitten en dat ze veel hebben meegemaakt. Maar zoals je in veel topics hebt kunnen lezen hebben veel mensen het hier in hun jeugd (inclusief mijzelf) ook niet prettig hebben gehad.. ZO werkt de regering de boze "Nederlanders" op z'n hand. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jazeker hehehe. Daar ben ik alleen minder uitgesproken over, ik heb niet de neiging om mijn recentste aankoop o.i.d. aan een thread toe te voegen terwijl ik dat in dit topic bv. wel heb. Als je aan me twijfelt stel dan maar wat 'metal' vragen |
|
Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn ex waarin stond dat vier Turken haar nicht van 20 hadden verkracht. Gewoonweg walgelijk. Als ze deze buitenlanders er nou verdomme gewoon uitkicken ipv die complete gezinnen die hier proberen serieus te integreren. Gelukkig zijn er al drie opgepakt. Ik zou zeggen: gewoon hoppakee op het eerste beste vliegtuig naar Turkije en nooit meer binnenlaten. Stelletje idiote klootzakken |
|
I agree. Mensen die in Nederland komen om hier steun te trekken of misdaad te verspreiden dienen gewoon hop de grens over geschopt te worden. Mensen die hier komen om aan oorlogen of weet ik wat te ontsnappen, en ook bereid zijn om zich aan te passen, zijn van harte welkom. |
|
quote: mooi zo denk ik er ook over |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |