|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar sluit ik me wel bij aan! Bovendien een bepaald deel van de tjechische maffia, roemenen, bulgaren enzo, maar da's maar een klein deel, maar die moeten zeker zo snel mogelijk verwijderd worden. En wat van de chinese maffia, wij als nederelanders hebben er geen last (da's wel weer netjes!) maar de hardwerkende chinezen hier worden er door geterrorizeerd, dus ook zo snel mogelijk elimineren! |
|
quote:dat zerg ik niet ik zeg dat ik het in deze discussie over islamieten/ arabieren blabla heb. |
|
quote: ik kijk zelden tv dus als je daarmee denkt te winnen moet je het nog maar eens proberen met een beter argument. quote: wederom een goed voorbeeld van het niet accepteren dat anderen ook meningen hebben. dat je dat niet kan zien is je eigen bekrompenheid terwijl je hierin zelf laat merken dat je je daar van distantieert. maar goed, iedereen denkt daar dus anders over maar niet iedereen draait eromheen zoals je nu doet. quote: waarom zij niet? denk je nu echt dat het alleen maar om het kleurtje gaat? hoewel amerikanen en australiërs toch wel vaak hun roots in een ver verleden ergens in europa hebben liggen maarja, europa is meer dan alleen nederland quote: ik was allang in slaap gevallen ------------------------------------------ quote: juist, je snapt het je kan wel alles gaan toleren dan... zonder 'regels' geen gangbaar leven, als we alles maar toestaan is de cultuur zo weg (maar das nu toch al bijna) en denk bij cultuur niet aan de molen-klompen-ideologie maar aan levenswijze, gewoontes, normen en waarden zoals het eten prakken Je moeder. |
|
quote: Ik geloof niet dat je de feitelijke betekenis kent van tollerantie Tollerantie is bak weg met iets accepteren terwijl je het eigenlijk niet mag. |
|
quote:nou en we hebben te lang teveel getollereerd en dat mot nu maar és over zijn. |
|
quote: juist, wat is je probleem dan?? Je moeder. |
|
quote: Dat er zo schijnheilig wordt gedaan dat je als buitenlander welkom bent terwijl je in feite wordt gehaat. En moet uitkijken dat je geen mes in je rug krijgt |
|
quote: waar zeg ik dat dan? Je moeder. |
|
quote:correctie, ik denk niet dat buitenlanders nog echt welkom zijn maar volgens internationale regels kan je ze (jammer genoeg) niet allemaal weigeren. |
|
quote: Nou wat een correctie zeg. Is voor mij evenwijdig aan ouderwetse nazisme. |
|
quote:dan is het dat maar het is wel wat ik het liefst zou zien. enja oke tuurlijk wel wat toelaten maar eerst ff orde op zaken stellen mensen uit landen als irak en afganistan terug en dan heel mondjes maat toelaten met strengen inburgering |
|
quote: Dat is het waar het opslaat. Dat is blijkbaar de basis van "tollerantie" Wel dubbelzinnig zeg Eerst janken dat je hulp nodig het en als beloning je ze laat vestigen in je eigen land En later op terug komt dat je er eigenlijk geen zin meer in hebt. |
|
quote: dan wordt het tijd dat je nog eens gescheidenisboeken openslaat en het verschil nog eens gaat bekijken. bovendien, dan is de meerderheid van nederland nazi. vraag maar eens op straat aan iedereen of ze meer buitenlanders willen, meer dan 50% zal wel nee zeggen lijkt me. of ze bereid zijn tot opvang is wat anders. Je moeder. |
|
quote: nu snap ik dus totaal niet meer welke post je nu verward ofzo want ik zie totaal geen lijn met wat ik poste Je moeder. |
|
quote: Dan komt weer de vraag: wanneer houd het dan op dat je een buitenlander bent? Want blijkbaar dat het zogenaamde inburingscursus zo belangrijk is maar dat toch een fars is Plus "inburgeren" duurt je hele leven dus "inburgeren" is een sprookje als je in de veronderstelling bent dat het binnen vijf jaar is gebeurt |
|
quote: Op welke basis ga je daarvan weer uit? In de grote steden moet je niet zijn Blijkbaar dat je toch in de dorpjes moet zijn waar ze van hun leven geen neger in het echt hebben gezien. Ja, op T.V. |
|
quote: je wordt ook geen nederlander, je achterkleinkinderen misschien.. die zijn wel volledig ingeburgerd mits 'goed' opgevoed. Je moeder. |
|
quote: MAAR DIE WORDEN OOK NIET GEACCEPTEERD VANWEGE DE VOOROORDELEN VAN DE GEMIDDELDE NEDERLANDER. De gemiddelde Nedelander gaat er nog er steeds van uit een turk geen goed Nederlands kan, 1 keer per week doucht, en geen enkele vorm van beschaving kent. Dat is dus evenwijdig toen de eerste gastarbeiders aan land kwamen. |
|
quote:je blijft jezelf herhalen en daar antwoorden we onderbouwt op. kom es met wat nieuws. |
|
quote: juist. we're getting somewhere de gemiddelde nederlander komt met die vooroordelen uit observatie en die observatie moet ergens vandaan komen. niet van de tv of kranten want die mogen zoiets immers niet zeggen. Je moeder. |
|
quote: ga zelf eens onderbouwd te werk eik0l Je moeder. |
|
quote: Grappig, dat vinden de turken, marokkanen en antillianen ook van nederlanders. |
|
dat zijn gewoon vooroordelen door cultuurverschillen en rivaliteit. netzoals de kwestie israel vs palestijnen hoewel dat wat vergevorderder is. Je moeder. |
|
quote: Israel vs Palestijnen is een andere kwestie En cultuurverschillen is nog steeds niet opgelost vanwege de pure waninteresse van de Nederlanders. Al begint het hier en daar te verminderen vanwege het feit dat de klein kinderen van de gastarbeiders in eens hun mond open trokken [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 13-05-2003 15:19] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |