|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tsjah.. kan er weinig aan doen nietwaar?.. maarja.. ga nu maar ff wat stoom afblazen door mijn drumkit te mishandelen.. tabee wuust robuust |
|
quote:Wat? Doen ik en Hein ook altijd! edit: Chelman ook, niet te vergeten [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-12-2003 20:36] |
|
quote: Maar dat komt omdat jullie gewoon kut-allochtonen zijn (m.a.w. jullie hebben er 't recht toe) Dit was niet lomp bedoeld trouwens hoor.. Maar ff serieus; ik vind het zo triest als je hier loopt te posten dat je net bijna in elkaar bent geslagen door een groep Marokkanen (of waren het toch Turken.. of nee, Irakezen!), en dat blijkbaar erg stoer vindt om te vertellen.. Daarna komt er nog een post waarin hij zegt dat hij 'ze' altijd wel ziet staan en 'ze' altijd beginnen te schelden als je er al een eindje voorbij bent.. Typisch dom gelul van iemand die maar meedoet met het anti-buitenlanders gelul maar hier eigenlijk geen gegronde redenen voor heeft.. (Nothing personal Morbideath!) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: kom je wel eens buiten? Je moeder. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja, ik sla altijd een medeallochtoon op zijn bek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar dacht ik dus ook aan. Je beeldvorming is sterk afhankelijk van waar je woont en wat je ervaringen zijn. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat is 1 ding wat zeker is. In een dorp heb je weinig overlast (behalve de achterburen die ik tot voor kort had.) In de stad is alles anders. Maar het verschilt ook nog of je in het noorden woont of in bijv. de randstad. (ik blijf erg veilig met mijn opmerkingen he?) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
misschien is deze discussie zinvoller als je een onderscheid maakt tussen geschoolde/werkende allochtonen en ongeschoolde/werkloze allochtonen . Vervolgens kan je kijken of er sprake is van significant meer crimineel gedrag bij de verschillende groepen ,en dan kan je kijken wat daar de oorzaak van is (heeft de eigen cultuur een negatieve invloed ?, of de manier waarop deze groep hier woont in wijken ? ), en daarna(zonder de gegevens is het een zinloze discusie) kan je maatregelen voorstellen ,zoals spreiding,scholing, etc. |
|
Voor al diegenen die zich zo goed mogelijk aanpassen,da's ok.maar er zijn er die het absoluut vertikken om zich een beetje aan te passen.Abdul Jahjah wil zelfs ARABISCH in het lessenpakket Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: pfff, wat weet je het weer lekker uit zijn verband te rukken. Begrijp je het echt niet of is dit een grapje? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Enkele jaren geleden heeft men Denen en Kenianen vergeleken om te onderzoeken waarom Kenianen sneller kunnen lopen. De onderbenen van de Kenianen blijken dunner en lichter te zijn dan die van de Denen. Oorzaak hiervan is het klimaat: in een koud klimaat heeft de mens doorheen de evolutie toevallig dikkere beenderen ontwikkeld dan in gebieden met een warm klimaat. Het verschil in gewicht is dus het verschil in snelheid. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Net zolas het onderzoek dat uitwees dat west afrikanen beter zijn ik krachtsport en oost afrikanen in duursport (of was het nu andersom?). Maar men deed nogal moeilijk over dat rapport omdat dat zou betekeken dat sommige rassen beter in sommige dingen zijn dan andere rassen.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Het heeft echter weinig met ras te maken. Enkel met de omstandigheden. Als jij je in Kenia zou vestigen zouden je nakomelingen zich op den duur ook aan die omstandigheden aanpassen ondanks dat ze blank blijven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, het is wel erg triestig dat men zulke verschillen weigert te onderkennen, omwille van politieke correctheid. Daarmee ontken je de feiten. Het is nu eenmaal zo dat Aziaten bv. een bepaald enzym niet kunnen afbreken, zodat ze sneller zat worden (een Chinees vertelde me dat hij - samen met de meeste Aziaten - niet goed kon tegen rode alcoholische dranken..?) Tja, net zoals je pigment is dat genetisch bepaald. Dat wil niet zeggen dat het ene beter is dan het andere. Is duursport dan meer waard dan krachtsport? edit: Plus, wat Chelman zei. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 17-12-2003 13:25] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat noem ik dan evolutie, iets wat niet binnen een paar generaties gebeurd. Maar uiteindelijk komt het toch op het zelfde neer? Afrikanen zijn sterker. En als ik jouw stelling gebruik zou ik niet in kunnen zien waarom Afrikanen in het algemeen sterker zijn en daarin nog eens het onderscheid in kracht- en duursport. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat is inderdaad evolutie. Hoe denk je dat de 'rassen' ontstaan zijn? Natuurlijke omstandigheden in Oost en West Afrika zijn behoorlijk anders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: ff zeiken hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: In de tweede post staat rassen dan ook tussen aanhalingstekens..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah, okay. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Nou, dan heb ik toch gelijk dat niet ieder ras het zelfde is? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Maar de verschillen worden niet veroorzaakt door intrinsieke kenmerken van die 'rassen', ze worden veroozaakt door de verschillende omstandigheden. Het is een essentieel verschil IMHO. Hetzelfde zie je wat betreft culturele verschillen. Plaats een Keniaantje bij Sjonnie en Anita in de Jordaan en je hebt een zwarte Andre Hazes...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Misschien was mijn post niet helemaal duidelijk maar ik heb geen zin om mijzelf te herhalen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
geef mij maar een mastino,das pas een ras het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |