IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-12-2003 20:31 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 16 december 2003 20:30 schreef Morbidaeth het volgende:
juistem.. k zie ze ook wel eens rondlopen als ik met wat maten van een concert terugkom.. en dan maar braaf de andere kant opkijkend doorlopen om vervolgens op veilige afstand staan schelden.. get a life ofzo..

Wat lekker generaliserend weer!! Ga zo door joh!

Note: Je opmerkingen klinken heel kinderachtig..

..."Hate can only create more hate"...

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 16-12-2003 20:33 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

tsjah.. kan er weinig aan doen nietwaar?.. maarja.. ga nu maar ff wat stoom afblazen door mijn drumkit te mishandelen..
tabee

wuust robuust

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-12-2003 20:36 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 16 december 2003 20:31 schreef Immortella het volgende:
Wat lekker generaliserend weer!! Ga zo door joh!

Wat? Doen ik en Hein ook altijd!

edit: Chelman ook, niet te vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-12-2003 20:36]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-12-2003 20:39 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 16 december 2003 20:36 schreef Elfensteen het volgende:
Wat? Doen ik en Hein ook altijd!

Maar dat komt omdat jullie gewoon kut-allochtonen zijn (m.a.w. jullie hebben er 't recht toe)
Dit was niet lomp bedoeld trouwens hoor..

Maar ff serieus; ik vind het zo triest als je hier loopt te posten dat je net bijna in elkaar bent geslagen door een groep Marokkanen (of waren het toch Turken.. of nee, Irakezen!), en dat blijkbaar erg stoer vindt om te vertellen..
Daarna komt er nog een post waarin hij zegt dat hij 'ze' altijd wel ziet staan en 'ze' altijd beginnen te schelden als je er al een eindje voorbij bent..
Typisch dom gelul van iemand die maar meedoet met het anti-buitenlanders gelul maar hier eigenlijk geen gegronde redenen voor heeft.. (Nothing personal Morbideath!)

..."Hate can only create more hate"...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2003 22:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 december 2003 20:39 schreef Immortella het volgende:
Maar dat komt omdat jullie gewoon kut-allochtonen zijn (m.a.w. jullie hebben er 't recht toe)
Dit was niet lomp bedoeld trouwens hoor..

Maar ff serieus; ik vind het zo triest als je hier loopt te posten dat je net bijna in elkaar bent geslagen door een groep Marokkanen (of waren het toch Turken.. of nee, Irakezen!), en dat blijkbaar erg stoer vindt om te vertellen..
Daarna komt er nog een post waarin hij zegt dat hij 'ze' altijd wel ziet staan en 'ze' altijd beginnen te schelden als je er al een eindje voorbij bent..
Typisch dom gelul van iemand die maar meedoet met het anti-buitenlanders gelul maar hier eigenlijk geen gegronde redenen voor heeft.. (Nothing personal Morbideath!)

kom je wel eens buiten?

Je moeder.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-12-2003 22:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 december 2003 22:13 schreef karnivoor het volgende:
kom je wel eens buiten?

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 8:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
kom je wel eens buiten?

Ja, ik sla altijd een medeallochtoon op zijn bek.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-12-2003 8:09 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
kom je wel eens buiten?

Daar dacht ik dus ook aan. Je beeldvorming is sterk afhankelijk van waar je woont en wat je ervaringen zijn.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-12-2003 9:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Dat is 1 ding wat zeker is.
In een dorp heb je weinig overlast (behalve de achterburen die ik tot voor kort had.) In de stad is alles anders.
Maar het verschilt ook nog of je in het noorden woont of in bijv. de randstad.
(ik blijf erg veilig met mijn opmerkingen he?)

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 17-12-2003 11:41 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

misschien is deze discussie zinvoller als je een onderscheid maakt tussen geschoolde/werkende allochtonen en ongeschoolde/werkloze allochtonen .
Vervolgens kan je kijken of er sprake is van significant meer crimineel gedrag bij de verschillende groepen ,en dan kan je kijken wat daar de oorzaak van is (heeft de eigen cultuur een negatieve invloed ?, of de manier waarop deze groep hier woont in wijken ? ), en daarna(zonder de gegevens is het een zinloze discusie) kan je maatregelen voorstellen ,zoals spreiding,scholing, etc.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-12-2003 11:49 by IceQueen Profiel van IceQueen

Voor al diegenen die zich zo goed mogelijk aanpassen,da's ok.maar er zijn er die het absoluut vertikken om zich een beetje aan te passen.Abdul Jahjah wil zelfs ARABISCH in het lessenpakket

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-12-2003 11:54 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 16 december 2003 20:13 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar dat gen is dus niet wat de rest bepaald, die het is anders...ofzo.
ik geloof iig niet dat alles aan kleur gerelateerd is.
...

pfff, wat weet je het weer lekker uit zijn verband te rukken. Begrijp je het echt niet of is dit een grapje?

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-12-2003 13:17 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 december 2003 20:13 schreef ghoulliette het volgende:
Wat ik wel wil geloven is dat door het jarenlang door de donkere bossen, wouden, heuvels etc. rennen er voor heeft gezorgd dat negers beter zijn in hardlopen.

Enkele jaren geleden heeft men Denen en Kenianen vergeleken om te onderzoeken waarom Kenianen sneller kunnen lopen. De onderbenen van de Kenianen blijken dunner en lichter te zijn dan die van de Denen. Oorzaak hiervan is het klimaat: in een koud klimaat heeft de mens doorheen de evolutie toevallig dikkere beenderen ontwikkeld dan in gebieden met een warm klimaat. Het verschil in gewicht is dus het verschil in snelheid.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-12-2003 13:19 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Net zolas het onderzoek dat uitwees dat west afrikanen beter zijn ik krachtsport en oost afrikanen in duursport (of was het nu andersom?).

Maar men deed nogal moeilijk over dat rapport omdat dat zou betekeken dat sommige rassen beter in sommige dingen zijn dan andere rassen....

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2003 13:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Net zolas het onderzoek dat uitwees dat west afrikanen beter zijn ik krachtsport en oost afrikanen in duursport (of was het nu andersom?).

Maar men deed nogal moeilijk over dat rapport omdat dat zou betekeken dat sommige rassen beter in sommige dingen zijn dan andere rassen....

Het heeft echter weinig met ras te maken. Enkel met de omstandigheden. Als jij je in Kenia zou vestigen zouden je nakomelingen zich op den duur ook aan die omstandigheden aanpassen ondanks dat ze blank blijven.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-12-2003 13:24 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 december 2003 13:19 schreef Dunne_Hein het volgende:

Ja, het is wel erg triestig dat men zulke verschillen weigert te onderkennen, omwille van politieke correctheid. Daarmee ontken je de feiten. Het is nu eenmaal zo dat Aziaten bv. een bepaald enzym niet kunnen afbreken, zodat ze sneller zat worden (een Chinees vertelde me dat hij - samen met de meeste Aziaten - niet goed kon tegen rode alcoholische dranken..?) Tja, net zoals je pigment is dat genetisch bepaald. Dat wil niet zeggen dat het ene beter is dan het andere. Is duursport dan meer waard dan krachtsport?

edit: Plus, wat Chelman zei.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 17-12-2003 13:25]

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-12-2003 13:29 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 17 december 2003 13:21 schreef Chelman het volgende:
Het heeft echter weinig met ras te maken. Enkel met de omstandigheden. Als jij je in Kenia zou vestigen zouden je nakomelingen zich op den duur ook aan die omstandigheden aanpassen ondanks dat ze blank blijven.

Dat noem ik dan evolutie, iets wat niet binnen een paar generaties gebeurd. Maar uiteindelijk komt het toch op het zelfde neer? Afrikanen zijn sterker.

En als ik jouw stelling gebruik zou ik niet in kunnen zien waarom Afrikanen in het algemeen sterker zijn en daarin nog eens het onderscheid in kracht- en duursport.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2003 13:29 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dat noem ik dan evolutie, iets wat niet binnen een paar generaties gebeurd. Maar uiteindelijk komt het toch op het zelfde neer? Afrikanen zijn sterker.

En als ik jouw stelling gebruik zou ik niet in kunnen zien waarom Afrikanen in het algemeen sterker zijn en daarin nog eens het onderscheid in kracht- en duursport.

Dat is inderdaad evolutie. Hoe denk je dat de 'rassen' ontstaan zijn?

Natuurlijke omstandigheden in Oost en West Afrika zijn behoorlijk anders.

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 17-12-2003 13:33 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 december 2003 13:21 schreef Chelman het volgende:
Het heeft echter weinig met ras te maken. Enkel met de omstandigheden...

quote:
Op 17 december 2003 13:31 schreef Chelman het volgende:

ff zeiken hoor.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2003 13:33 schreef Azagthoth het volgende:
ff zeiken hoor.

In de tweede post staat rassen dan ook tussen aanhalingstekens.....

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 17-12-2003 13:37 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ah, okay.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-12-2003 13:38 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 17 december 2003 13:31 schreef Chelman het volgende:

Natuurlijke omstandigheden in Oost en West Afrika zijn behoorlijk anders.

Nou, dan heb ik toch gelijk dat niet ieder ras het zelfde is?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2003 13:38 schreef Dunne_Hein het volgende:
Nou, dan heb ik toch gelijk dat niet ieder ras het zelfde is?

Maar de verschillen worden niet veroorzaakt door intrinsieke kenmerken van die 'rassen', ze worden veroozaakt door de verschillende omstandigheden.

Het is een essentieel verschil IMHO.

Hetzelfde zie je wat betreft culturele verschillen. Plaats een Keniaantje bij Sjonnie en Anita in de Jordaan en je hebt een zwarte Andre Hazes......

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-12-2003 13:45 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Misschien was mijn post niet helemaal duidelijk maar ik heb geen zin om mijzelf te herhalen.

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 17-12-2003 13:50 by antipop Profiel van antipop

geef mij maar een mastino,das pas een ras

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com