|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:[Een paradox, want je tegenstelling SCHIJNT te zijn, maar is niet geheel waar. ] Een hogere maximum snelheid betekent niet per se een slechte invloed op het milieu. Stel, op bepaalde plaatsen kan de hogere maximum snelheid ervoor zorgen dat files niet zo snel ontstaan, is dat dan belastend voor het milieu? Ik zeg niet dat het overal op gaat, maar op een aantal plaatsen wel. Zo is het in Nederland nogal vaak de gewoonte om op een zesbaans weg de maximum snelheid op 100 km/u vast te stellen, terwijl de max. snelheid op 4 baanse wegen 120 km/u is. Nutteloos lijkt mij, het vermindert alleen de doorstroming. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
auslander raus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dag Chellie! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Aja, nu snap ik hem |
|
quote: mijn icoon zou het eigenlijk ook moeten weggeven.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: aah...JOH! Dat meen je nieeet.... *zucht* |
|
quote: Welk land is het dan? Niet bij URL spieken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ehhmmm. Duhhh.. * dom, blond. Glazige ogen. Zich constant tegen voorhoofd slaand. Begint zachtjes te kwijlen.* |
|
allochtonen, ik vind sommige echt te erg.. loop ik over straat kijk zuh maar ff 1 keer aan is het van; kutgothic wat kijk je me aan?moet je ros.. of lopen we op school schreeuwen ze: nederlanders het land uit pfff onbegrijpelijk.. er zijn misschien wel goeie, maar dat zijn er een paar.. vna mij mogen ze wel het land uiwt hoowr... I'm the curse in your heart, and I hope you Rott in heaven. |
|
Leer eerst fatsoenlijk Nederlands voordat je allochtonen gaat beledigen, dom schaap. |
|
quote: ja die Polen wel ja , laat die Spanjolen maar zitten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hehehehehehehe "Sehnsucht" |
|
quote: ik weet het niet hoowr, heb je wel eens gehoord van MSN-taal? en trouwens ik geef alleewn mijn mening hoowr, dus ssssst I'm the curse in your heart, and I hope you Rott in heaven. |
|
quote:MSN-taal, argh, je doet het dus express. Fucking hell, laat dan maar 1 goede hardwerkende, Nederlands sprekende allochtoon in Nederland en laten ze dan jou het land uit mieteren. *[cartman voice]I hate you Dwaallicht, I hate you so much[/cartman voice] * [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-02-2004 18:29] |
|
"Jou", niet "jouw" . |
|
quote: ach boeiiuuuuhuhuhu niet belangrijk! owja nederlanders het land uit is lekker normaal? I'm the curse in your heart, and I hope you Rott in heaven. |
|
quote:Je kunt geen Nederlands, dus je bent geen Nederlander, dus optiefen. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*En chellie stijgt met stip in de subtiliteit top tien! |
|
quote: hehe ik heb geen zin om een discussie met jullie te beginnen! lusiter als wij wat over jullie zeggen is het meteen discriminatie.. zeggen jullie wat over ond is het allemaal maar goed.. er zit trouwens 80% buitenlanders in de gevangenis dus de grote criminelen zijn jullie wel doeidoei I'm the curse in your heart, and I hope you Rott in heaven. |
|
quote: Zielig wijf! quote: Zo ontzettend niet waar, verdiep je eerst eens ergens in, muts.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zeg meisje, ik ben zo autochtoon als Fransje Bauer, maar als ik iemand als jullie zoe schaam ik me daarvoor |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |