|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik roep regelmaatig bij maatschappij leer of geschiedenis ns of vrij extreem rechtste opmerkingen door deklas. blij zijn de leraren er niet mee maar ontkrachten kunnen ze meestal niet en gaan drijgen met straffen is discriminatie duzz... |
|
HAHAHAHA, ik voel me niet ech aangetrokken tot het derde rijk dat gaat me allemaal veel te ver! Bovendien heeft hitler veel mensen en ook nederlanders de dood ingejaagd! Maar ik zou nederland wel een beetje leefbaar willen houden, en als het zo doorgaat is het hier een grote Moskee en helaas geen MOSH kee |
|
quote: Maatschappijleer is altijd lachen als het om multiculturele samenleving gaat, allochtonen in mijn klas voelen zich bij iedere opmerking aangevallen :D Ik zeg ook gewoon wat ik denk tijdens de lessen, ze durven me toch niks te maken op school |
|
Heb je dat zwaard soms altijd bij je? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb een vriendin die is Marokaans. Het is de geweldigste meid die ik ken. We behandelen elkaar als broer en zus en we halen het beste uit onze culturen. Ze is echt geweldig!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: sorry, roept bij mij wat dingen op over uitzonderingen en regels en aparte boompjes... maar laat ik daar maar niet verder op in gaan |
|
quote: Nou, hou je vooral niet in. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Zolang allochtonen zich willen aanpassen aan het land waarin ze leven heb ik er geen enkel probleem mee! Maar alstenblieft laat die Moskees toch staan waar ze horen Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
en ik heb kerken in mijn land gewild of zo ? en ik vind het al behoorlijk erg dat ik moet zeggen "mijn land"... (ik bedoel belgiƫ, vlaanderen zuigt als het apart komt.) ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Kerken horen iig bij de cultuur hier hoe je het ook wend of keert, onze hele levenswijze is er nog steeds van doordrenkt! Ik ga al heel erg lang niet meer naar de kerk, maar heb er ook absoluut geen last van. Bovendien vind ik het vak mooie gebouwen, hier is Delft staan een paar prachtige kerken, i haat het ergems toch wel om t zien dat ze leeglopen terwijl de moskeen steeds voller zitten........ maarja ik ga mijn zondag opchtend er toch niet voor opofferen Zal wel weer wat weerstand ondervinden van zwaar antichristelijke evil metal fans, maar zelfs zij zijn onbewust door de kerk beinvloed. Ik heb ook tegen de kerk lopen schoppenm toen ik 16-18 was maar eigenlijk is het kinderachtig, en zielig ik bedoel alsof dat nu nog een "bedreiging" voor de "maatschappij" is ofzo. Black metal fans richt je liever tegen de Islam, dat is een godsdienst die echt leeft en waar je wat hebt om tegen te schoppen, de kerk is toch al leeg HAHAHAHAHAHA |
|
quote: ik reis altijd alleen naar familie in den haag, mijn oma woont in Moerwijk en mijn ma bij mariahoeve, en ik voel me daar net zo veilig als hier in nijmegen |
|
FF een vraagje: -Als je hier bent geboren, of je bent sinds zeer jonge leeftijd geemmigreerd naar Nederland -je spreekt en schrijft perfect nederlands, -je hebt een baan, betaalt netjes de belasting net als iedereen. Je houd je aan de wetten, normen en waarden. en toch wordt je gezien als een buitenlander omdat je uitheems uitziet en daarom niet geaccepteerd wordt in de samenleving, wanneer ben je nou eigenlijk nederlander? Plus dat er snel wordt vergeten dat intergreren een leven duurt. |
|
quote: Ik hoop dat eens wat meer mensen zich die vragen gaan afvragen |
|
quote:rot toch een eind op jullie weten best wat er bedoelt wordt dit is gewoon onzinnig irritant doen. |
|
quote: Toch ben ik nogsteeds banger voor gristenen dan voor turken |
|
quote:ik weet niet in wat voor lsd waas jij leeft maar het is een goede. houden zo dan krijg je ooit wel's een realisties beeld vd wereld als verkracht ofzo wordt door zo'n gave turk. |
|
nederlander wordt je dan nooit, dan moet je er ook 'nederlands' uitzien vind ik, een neger kan nooit nederlander worden dus. maar goed, of hij/zij dan een buitenlander is of niet, als hij/zij zich aanpast zoals jij omschrijft moet dat geen probleem zijn om hier te wonen, vind ik. alleen aan de andere kant horen ze hier niet en daar zal ik ook bij blijven hoe goed ze zich ook gedragen, het is dan net zoiets als neushoorns op de veluwe loslaten. maar dat is dan weer een andere discussie Je moeder. |
|
quote:en hij gaat er nog opin ook. |
|
quote: Hoezo? Onzinnig? Ik denk dat mensen daar niet helemaal niet over nadenken. wordt maar klakkeloos gedacht dat je over vijf jaar een "nederlander" bent en daar ben ik niet mee eens Plus ik spreek uit ervaring dat wanneer je al uitheems uitziet dat ze er van uitgaat dat je je vaardigheden niet onder de knie hebt. Plus wil ik ook zeggen dat de gemiddelde Nederlander ook niet geheel geintergreerd is met de Nederlandse taal. En daar wordt niet over gezeken |
|
quote:jezus man daar ging de focking discussie niet over. we hebben het over probleem allochtonen anders zou ik ook een hekel moeten hebben aan desire. |
|
quote: En dan? Je eigen cultuur weggooien? Dat geloof je toch zelf niet? Dan krijg je van die bv negers die alleen maar hollandse groente eten en van die typische nederlandse dingen doen om maar geaccepteerd worden Dat is pas kortzichtig en bekrompen |
|
quote: Ik ook hoor trouwens Vooral die CDA ers en SGPers Evenwijdig aan de CD maar dan in een mooie verpakking |
|
quote: Ik ben wel al 2 keer bijna in elkaar geslagen door Nazies, is dat ook goed |
|
quote:en jij hebt het over kortzichtig en bekrompen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |