IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2003 15:57 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

nee dat was vrij normaal toen!

We hebben ook niet echt van die heropvoedingslessen gehad maar daar stond ie mee te dreigen.

Tijdns de maatschappijleer lessen stonden dit soort thema' ook constant boven aan de agenda, ik voelde het soms alsof ik naar een propaganda film aan het luisteren was HAHAHAH

wat me dan ook stoort is nog steeds dat er met twee maten gemeten wordt!

Ovral kun je shirts kopen met sikkels USSR Sovjet Symbolen erop Che Guevarra!!!

Overal! iedereen draagt ze ook, maar wat vergeten wordt is dat die vriendelijke communisten de concentratiekamepen van Hitler gelijk overgenoemen hebben toen ze ze veroverd en "bevrijd" hadden!

Bovendien heeft stalin meer mensen de dod ingejaagd dan Hitler en dat zonder oorlog RARARARARARA!

maar ga niet met een hakenkruis op straat lopen want dan wordt je gelyncht!

Weer ik zal iet met een hakenkruis op straat gaan lopen en ben geen fan van hitler, maar er wordt met twee maten gemeten hier!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-05-2003 16:06 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

ik roep regelmaatig bij maatschappij leer of geschiedenis ns of vrij extreem rechtste opmerkingen door deklas. blij zijn de leraren er niet mee maar ontkrachten kunnen ze meestal niet en gaan drijgen met straffen is discriminatie duzz...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2003 16:52 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

HAHAHAHA, ik voel me niet ech aangetrokken tot het derde rijk dat gaat me allemaal veel te ver!

Bovendien heeft hitler veel mensen en ook nederlanders de dood ingejaagd!

Maar ik zou nederland wel een beetje leefbaar willen houden, en als het zo doorgaat is het hier een grote Moskee en helaas geen MOSH kee

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 12-05-2003 17:07 by elmar Profiel van elmar

quote:
Op 12 mei 2003 16:06 schreef impaled succubus het volgende:

ik roep regelmaatig bij maatschappij leer of geschiedenis ns of vrij extreem rechtste opmerkingen door deklas. blij zijn de leraren er niet mee maar ontkrachten kunnen ze meestal niet en gaan drijgen met straffen is discriminatie duzz...

Maatschappijleer is altijd lachen als het om multiculturele samenleving gaat, allochtonen in mijn klas voelen zich bij iedere opmerking aangevallen :D
Ik zeg ook gewoon wat ik denk tijdens de lessen, ze durven me toch niks te maken op school

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-05-2003 17:08 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Heb je dat zwaard soms altijd bij je?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-05-2003 18:59 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb een vriendin die is Marokaans. Het is de geweldigste meid die ik ken. We behandelen elkaar als broer en zus en we halen het beste uit onze culturen. Ze is echt geweldig!!!

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-05-2003 19:05 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 12 mei 2003 18:59 schreef goblinjester het volgende:
Ik heb een vriendin die is Marokaans. Het is de geweldigste meid die ik ken. We behandelen elkaar als broer en zus en we halen het beste uit onze culturen. Ze is echt geweldig!!!

sorry, roept bij mij wat dingen op over uitzonderingen en regels en aparte boompjes... maar laat ik daar maar niet verder op in gaan

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-05-2003 19:07 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 12 mei 2003 19:05 schreef Magistus het volgende:
sorry, roept bij mij wat dingen op over uitzonderingen en regels en aparte boompjes... maar laat ik daar maar niet verder op in gaan

Nou, hou je vooral niet in.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 12-05-2003 19:34 by wild cat Profiel van wild cat

Zolang allochtonen zich willen aanpassen aan het land waarin ze leven heb ik er geen enkel probleem mee! Maar alstenblieft laat die Moskees toch staan waar ze horen

Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.

Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 12-05-2003 21:03 by Neige Profiel van Neigehttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

en ik heb kerken in mijn land gewild of zo ? en ik vind het al behoorlijk erg dat ik moet zeggen "mijn land"... (ik bedoel belgiƫ, vlaanderen zuigt als het apart komt.)

...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2003 22:07 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Kerken horen iig bij de cultuur hier hoe je het ook wend of keert, onze hele levenswijze is er nog steeds van doordrenkt!

Ik ga al heel erg lang niet meer naar de kerk, maar heb er ook absoluut geen last van.

Bovendien vind ik het vak mooie gebouwen, hier is Delft staan een paar prachtige kerken, i haat het ergems toch wel om t zien dat ze leeglopen terwijl de moskeen steeds voller zitten........

maarja ik ga mijn zondag opchtend er toch niet voor opofferen

Zal wel weer wat weerstand ondervinden van zwaar antichristelijke evil metal fans, maar zelfs zij zijn onbewust door de kerk beinvloed.

Ik heb ook tegen de kerk lopen schoppenm toen ik 16-18 was maar eigenlijk is het kinderachtig, en zielig ik bedoel alsof dat nu nog een "bedreiging" voor de "maatschappij" is ofzo.

Black metal fans richt je liever tegen de Islam, dat is een godsdienst die echt leeft en waar je wat hebt om tegen te schoppen, de kerk is toch al leeg HAHAHAHAHAHA

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2003 23:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2003 12:33 schreef enforcer het volgende:
Wat een onzin, ik ben bepaald geen schijtluis maar ga jij op donderdag avond maar eens gezellig boodschappen doen in den Haag, prettig is anders!

ik reis altijd alleen naar familie in den haag, mijn oma woont in Moerwijk en mijn ma bij mariahoeve, en ik voel me daar net zo veilig als hier in nijmegen

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-05-2003 23:52 by grindcore Profiel van grindcore

FF een vraagje:
-Als je hier bent geboren, of je bent sinds zeer jonge leeftijd geemmigreerd naar Nederland
-je spreekt en schrijft perfect nederlands,
-je hebt een baan, betaalt netjes de belasting net als iedereen.
Je houd je aan de wetten, normen en waarden.
en toch wordt je gezien als een buitenlander omdat je uitheems uitziet en daarom niet geaccepteerd wordt in de samenleving, wanneer ben je nou eigenlijk nederlander?
Plus dat er snel wordt vergeten dat intergreren een leven duurt.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2003 23:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2003 23:52 schreef grindcore het volgende:
FF een vraagje:
-Als je hier bent geboren, of je bent sinds zeer jonge leeftijd geemmigreerd naar Nederland
-je spreekt en schrijft perfect nederlands,
-je hebt een baan, betaalt netjes de belasting net als iedereen.
Je houd je aan de wetten, normen en waarden.
en toch wordt je gezien als een buitenlander omdat je uitheems uitziet en daarom niet geaccepteerd wordt in de samenleving, wanneer ben je nou eigenlijk nederlander?
Plus dat er snel wordt vergeten dat intergreren een leven duurt.

Ik hoop dat eens wat meer mensen zich die vragen gaan afvragen

impaled succubus
Posted 12-05-2003 23:55 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 12 mei 2003 23:54 schreef ghoulliette het volgende:
Ik hoop dat eens wat meer mensen zich die vragen gaan afvragen
rot toch een eind op jullie weten best wat er bedoelt wordt dit is gewoon onzinnig irritant doen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-05-2003 23:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2003 23:55 schreef impaled succubus het volgende:
rot toch een eind op jullie weten best wat er bedoelt wordt dit is gewoon onzinnig irritant doen.

Toch ben ik nogsteeds banger voor gristenen dan voor turken

impaled succubus
Posted 12-05-2003 23:58 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 12 mei 2003 23:57 schreef ghoulliette het volgende:
ik weet niet in wat voor lsd waas jij leeft maar het is een goede. houden zo dan krijg je ooit wel's een realisties beeld vd wereld als verkracht ofzo wordt door zo'n gave turk.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-05-2003 23:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

nederlander wordt je dan nooit, dan moet je er ook 'nederlands' uitzien vind ik, een neger kan nooit nederlander worden dus. maar goed, of hij/zij dan een buitenlander is of niet, als hij/zij zich aanpast zoals jij omschrijft moet dat geen probleem zijn om hier te wonen, vind ik. alleen aan de andere kant horen ze hier niet en daar zal ik ook bij blijven hoe goed ze zich ook gedragen, het is dan net zoiets als neushoorns op de veluwe loslaten. maar dat is dan weer een andere discussie

Je moeder.

impaled succubus
Posted 13-05-2003 0:00 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 12 mei 2003 23:59 schreef karnivoor het volgende:
nederlander wordt je dan nooit, dan moet je er ook 'nederlands' uitzien vind ik, een neger kan nooit nederlander worden dus. maar goed, of hij/zij dan een buitenlander is of niet, als hij/zij zich aanpast zoals jij omschrijft moet dat geen probleem zijn om hier te wonen, vind ik. alleen aan de andere kant horen ze hier niet en daar zal ik ook bij blijven hoe goed ze zich ook gedragen, het is dan net zoiets als neushoorns op de veluwe loslaten. maar dat is dan weer een andere discussie
en hij gaat er nog opin ook.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 0:01 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 12 mei 2003 23:55 schreef impaled succubus het volgende:

Hoezo? Onzinnig?
Ik denk dat mensen daar niet helemaal niet over nadenken.
wordt maar klakkeloos gedacht dat je over vijf jaar een "nederlander" bent en daar ben ik niet mee eens
Plus ik spreek uit ervaring dat wanneer je al uitheems uitziet dat ze er van uitgaat dat je je vaardigheden niet onder de knie hebt.
Plus wil ik ook zeggen dat de gemiddelde Nederlander ook niet geheel geintergreerd is met de Nederlandse taal. En daar wordt niet over gezeken

impaled succubus
Posted 13-05-2003 0:04 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 13 mei 2003 0:01 schreef grindcore het volgende:
Hoezo? Onzinnig?
Ik denk dat mensen daar niet helemaal niet over nadenken.
wordt maar klakkeloos gedacht dat je over vijf jaar een "nederlander" bent en daar ben ik niet mee eens
Plus ik spreek uit ervaring dat wanneer je al uitheems uitziet dat ze er van uitgaat dat je je vaardigheden niet onder de knie hebt.
Plus wil ik ook zeggen dat de gemiddelde Nederlander ook niet geheel geintergreerd is met de Nederlandse taal. En daar wordt niet over gezeken
jezus man daar ging de focking discussie niet over. we hebben het over probleem allochtonen anders zou ik ook een hekel moeten hebben aan desire.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 0:06 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 12 mei 2003 23:59 schreef karnivoor het volgende:

En dan? Je eigen cultuur weggooien?
Dat geloof je toch zelf niet?
Dan krijg je van die bv negers die alleen maar hollandse groente eten en van die typische nederlandse dingen doen om maar geaccepteerd worden
Dat is pas kortzichtig en bekrompen

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 0:07 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 12 mei 2003 23:57 schreef ghoulliette het volgende:

Ik ook hoor trouwens
Vooral die CDA ers en SGPers
Evenwijdig aan de CD maar dan in een mooie verpakking

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 0:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 mei 2003 23:58 schreef impaled succubus het volgende:
ik weet niet in wat voor lsd waas jij leeft maar het is een goede. houden zo dan krijg je ooit wel's een realisties beeld vd wereld als verkracht ofzo wordt door zo'n gave turk.

Ik ben wel al 2 keer bijna in elkaar geslagen door Nazies, is dat ook goed

impaled succubus
Posted 13-05-2003 0:09 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 13 mei 2003 0:07 schreef grindcore het volgende:
Ik ook hoor trouwens
Vooral die CDA ers en SGPers
Evenwijdig aan de CD maar dan in een mooie verpakking
en jij hebt het over kortzichtig en bekrompen.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com