IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-05-2003 23:51 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Als ik op straat loop wordt ik vaak voor kankeralto/metal etc. uitgemaakt.
Loop ik met 'Murderer' op straat zijn de reacties anders; dan is opeens het Metal zijn niet meer boeiend, nee, ze gaan haar uitschelden.
"Hee, kankerturk!!" Hoor je dan (ze is niet Turks), en wel meer van dat soort dingen, het is echt belachelijk, ze is meer Nederlandsch dan de meeste zgn. Nederlanders.
Ook andere zgn. buitenlanders kijken raar, alleen al omdat ze rookt; de meeste mensen zijn gewoon bevooroordeeld, ongeacht de huidskleur en/of religie.

Negers schijnen onderlings zelfs te discrimmineren omdat ze zgn. niet zwart genoeg zijn.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-05-2003 0:02 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hoe vaak is dat voorgekomen dan?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2003 0:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

het is altijd erg toevallig dat sommige mensen altijd de lul zijn en anderen nooit. ik heb zelf vrienden en klasgenoten zat gehad van buitenlandse komaf die allemaal nooit zo zijn benaderd, wel vreemd soms..

Je moeder.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-05-2003 0:06 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 14 mei 2003 23:29 schreef karnivoor het volgende:
voor jou als neger misschien
Yup.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 0:07 by Murderer Profiel van Murderer

quote:
Op 15 mei 2003 0:02 schreef Iskariot het volgende:
Hoe vaak is dat voorgekomen dan?

ja, heel vaak dat ze met hun armen zo heil hitler zaten te roepen en dat 1 van hun me intimideerde, hij ging zo op me af stormen, waar me blonde vriend bijstond en keek zo langs me heen, van ik ga je elk moment neersteken.
Dat vond ik echt heel erg eng.
En altijd van die dingen dat ik naar de shell ga om shag te kopen en dat ze toevallig ineens over buitenlanders lopen te praten en dat terwijl ik de enige ben, heb ik heel vaak.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2003 0:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

in wat voor een aryan resistance buurt woon jij wel niet dan

dat laatste wat je zegt is wel bekender ja maar dat heeft niks met buitenlander-zijn te maken maar met anders-zijn

Je moeder.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-05-2003 0:12 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 15 mei 2003 0:09 schreef karnivoor het volgende:

*proest*

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 0:14 by Murderer Profiel van Murderer

quote:
Op 15 mei 2003 0:09 schreef karnivoor het volgende:

dat laatste wat je zegt is wel bekender ja maar dat heeft niks met buitenlander-zijn te maken maar met anders-zijn

Nou, ik woon in Zoetermeer, maar m'n vriend woont in Rijswijk en daar is het het ergst.
Ik ben zelf bang dat hij me volgende keer opensnijdt, al ben ik zelf niet eens bruin.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-05-2003 0:14 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 15 mei 2003 0:04 schreef karnivoor het volgende:
het is altijd erg toevallig dat sommige mensen altijd de lul zijn en anderen nooit. ik heb zelf vrienden en klasgenoten zat gehad van buitenlandse komaf die allemaal nooit zo zijn benaderd, wel vreemd soms..

Dat is waar, misschien heeft het iets met uitstraling te maken?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2003 0:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 mei 2003 0:14 schreef B6R6A6M het volgende:
Dat is waar, misschien heeft het iets met uitstraling te maken?

nou, de een is een studienerd terwijl de ander zo ongeveer de crimineel van apeldoorn is en de rest daar tussenin.. heel verschillend dus..

Je moeder.

Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 0:18 by Murderer Profiel van Murderer

Dit ben ik dus..

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-05-2003 0:21 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 15 mei 2003 0:14 schreef Murderer het volgende:
Nou, ik woon in Zoetermeer, maar m'n vriend woont in Rijswijk en daar is het het ergst.
Ik ben zelf bang dat hij me volgende keer opensnijdt, al ben ik zelf niet eens bruin.
Hmmm, is Zoetermeer wel erg veranderd de laatste 1.5 jaar...

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-05-2003 0:22 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 mei 2003 0:21 schreef Iskariot het volgende:

Zoetermeer is nooit echt goed geweest, er hangt gewoon 'een' sfeer, een nare in elk geval..helaasch..

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-05-2003 0:26 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 15 mei 2003 0:22 schreef Leviathanica het volgende:
Zoetermeer is nooit echt goed geweest, er hangt gewoon 'een' sfeer, een nare in elk geval..helaasch..
Ja dat wel, maar het geen stad waar racisme ofzo hoogtij vier, het zijn gewoon lui die altijd in iemand iets zoeken om mee te pesten, en zei ziet gewoon als een buitenlandse uit dus word ze daarmee gepest. Ik had (en heb nog steeds) rood haar, was vroeger dik, werd ik ook mee gepest.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-05-2003 0:26 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 15 mei 2003 0:17 schreef karnivoor het volgende:
nou, de een is een studienerd terwijl de ander zo ongeveer de crimineel van apeldoorn is en de rest daar tussenin.. heel verschillend dus..

Het zou ook nog aan de plaats kunnen liggen, maar ik ken alleen maar mensen die nog nooit ergens last van hebben gehad.

Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 0:28 by Murderer Profiel van Murderer

quote:
Op 15 mei 2003 0:21 schreef Iskariot het volgende:

Weet je wat het is, als je zelf er wel hollands uiziet van afkomst dan merk je het niet, maar ik merk het wel.
En ook in Zoetermeer, maar dat hitler gedoe komt vooral in Rijswijk voor.
Jammer is dat als 2 mensen om elkaar geven en samen gelukkig zijn dat anderen het ons niet gunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Murderer op 15-05-2003 0:29]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-05-2003 0:38 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 mei 2003 0:28 schreef Murderer het volgende:
Weet je wat het is, als je zelf er wel hollands uiziet van afkomst dan merk je het niet, maar ik merk het wel.
En ook in Zoetermeer, maar dat hitler gedoe komt vooral in Rijswijk voor.
Jammer is dat als 2 mensen om elkaar geven en samen gelukkig zijn dat anderen het ons niet gunnen.

als je veel met buitenlanders omgaat zou je het toch ook wel moeten merken lijkt me..

ik ben een paar jaar terug zelfs met een afghaan naar mysteryland geweest en als er volgens de meeste kortzichtige mensen ergens gediscrimineerd wordt door hersenlozen is het daar wel en zelfs daar merkten we er niks van..

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-05-2003 0:39]

Je moeder.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-05-2003 0:55 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 14 mei 2003 23:31 schreef Misanthrope het volgende:
Negers zijn lief.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-05-2003 0:57 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 15 mei 2003 0:38 schreef karnivoor het volgende:
als je veel met buitenlanders omgaat zou je het toch ook wel moeten merken lijkt me..

ik ben een paar jaar terug zelfs met een afghaan naar mysteryland geweest en als er volgens de meeste kortzichtige mensen ergens gediscrimineerd wordt door hersenlozen is het daar wel en zelfs daar merkten we er niks van..
Hoeveel kilo pillen hadden jullie op?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-05-2003 1:00 by Iskariot Profiel van Iskariot

Lekker HAKKKUUUUUUUUUUHHHHHHHHH dan

Murderer
Usericon van Murderer
Posted 15-05-2003 3:33 by Murderer Profiel van Murderer

ok dan.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-05-2003 8:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 mei 2003 0:18 schreef Murderer het volgende:
*plaatje*

Dit ben ik dus..

Ja, Ha Ha, dan vraag je er natuurlijk gewoon om he?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-05-2003 8:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 mei 2003 23:51 schreef Leviathanica het volgende:

Negers schijnen onderlings zelfs te discrimmineren omdat ze zgn. niet zwart genoeg zijn.

Ik weet wel dat als een Marokkaanse met een neger als vriend thuis komt ze nog lang niet jarig is.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2003 8:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Van FOK.

Ophef over racistisch voorstel Belgische politicus

In België is opschudding ontstaan over een voorstel van een VLD*-provincieraadslid uit Vlaams-Brabant, Danny Smagghe. Naar aanleiding van aanhoudende overlast in zwembaden en recreatiegebieden, veroorzaakt door allochtone jongeren, stelde hij voor om alle allochtonen voorlopig uit zwembaden te weren. Een voorstel dat zelfs het Vlaams Blok nog nooit gelanceerd heeft.

Op de vraag hoe hij dit wilde bewerkstelligen zei Smagghe: "Op basis van hun huidskleur. Dat is het gemakkelijkst. Jammer voor diegenen die zich wél gedragen, maar die worden zo misschien aangezet eens te gaan praten met die ruziemakers. Het gaat altijd om Noord-Afrikaanse jongeren die in groepjes komen, vaak vanuit de steden. Die nemen alle andere allochtone jongeren op sleeptouw. We moeten ze dus allemaal een tijd de toegang verbieden. Het lijkt de enige manier om hen duidelijk te maken dat vandalen en dieven niet thuishoren in recreatiedomeinen''.

Voorzitter Karel De Gucht van de Vlaamse Liberalen en Democraten (VLD) distantieerde zich vandaag meteen van het voorstel. De Gucht wil wel dat wordt opgetreden tegen amokmakers en roept de allochtone gemeenschap op haar verantwoordelijkheid op te nemen en zich meer te ontfermen over hun kinderen. ''Wij sturen onze kinderen toch ook niet alleen naar het zwembad. Wij gaan mee'', stelt De Gucht. Smagghe zelf wordt niet op het matje geroepen. De Gucht: ''Hij zal wel al weten dat zijn voorstel niet door de beugel kan''.

Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR) zegt dat het voorstel van Smagghe in strijd is met de antiracisme- en antidiscriminatiewet. Het CGKR legt een dossier aan over de uitspraken van de VLD'er en beslist later of het stappen onderneemt.

Het CKGR geeft wel toe dat er in recreatiecentra problemen zijn met bepaalde jongeren. ''Maar een algemeen toegangsverbod voor jongeren op basis van huidskleur of afkomst is geen aanvaardbare oplossing, ook niet tijdelijk. Dit verbod is flagrant in strijd met de antiracisme- en de antidiscriminatiewetgeving. Een dergelijke maatregel, zelfs al is ze tijdelijk, komt namelijk neer op segregatie''.

De politiekepartij Agalev (Groenen) reageerde ontzet op het voorstel van Smagghe en willen dat hij het publiekelijk intrekt. De Arabisch-Europese Liga (AEL) vindt dat Smagghe ontslag moet nemen en meent dat hij zich in het openbaar moet verontschuldigen.

* De VLD (liberalen) zijn de grootste partij in Vlaanderen

Best wel een grof voorstel. Echter, leuk is het niet om naast een stel allochtone jongeren op een zwembad te zitten. Maar er zou beter een systeem worden bedacht die de echte rotte appelen eruit haalt.
Maar goed, natuurlijk wordt dit niet verboden maar ik zie dit mogelijk anders in de toekomst. Dat "normale"partijen als de VLD al zulke radicale dingen gaan vernoemen(iets wat vroeger zelfs niet in het achterste achterkamertje gefluisterd durfde te worden) is natuurlijk een teken aan de wand. Mogelijk ben ik ietwat zwartgallig maar de tegenstelllingen tussen allochtoon en autochtoon worden alleen maar scherper.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-08-2003 8:53 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Het is niet 1 zwembad...het zijn er zoveel dat de politiek er zich mee gaat bemoeien. En uiteraard staat de AEL weer te janken...kan me herinneren dat die schapenhoeder van een Jahjah afgelopen week in het nieuws kwam met dreigende teksten in een e-mail. Wordt eens tijd dat er van andere politieke partijen dat ook maar meteen om zijn ontslag wordt gevraagd.

Het voorstel is natuurlijk niet mogelijk, maar absoluut 1 waar niet mee te frauderen valt. 1 van de weinige voorstellen/plannen van een politiek hoofd wat ik in de laatste jaren heb gehoord....

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com