|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Don't be sorry quote: Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Zelfde alleen ik woon in Wateringen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: gewoon niet betalen en als de stroom op is volgende meeting http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik vind dat die nieuwe moskee in Rotterdam, wel als "ontmoetingsplaats" gebruikt mag worden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: slecht plan denk toch eens na over de bereikbaarheid http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Maar ze gaan er vanzelf heen de andere moskees kunnen we natuurlijk ook zo inrichten Cous-cous van eigendeeg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: het hele instanbul/constinopel verhaal is dat. Achterlijke christenlijke romeinen |
|
quote: Ik vind het ZIEK dat veel mensen in dit topic alle allochtonen over 1 kam scheren! Ja, er zitten klootzakken/dieven/sukkels tussen, maar dat zit ook in de Nederlandse bevolking! Ik vind het totaal DOM om alle allochtonen zo te behandelen, er zitten meer dan genoeg goede, hardwerkende en aardige mensen tussen. De negatieve publiciteit komt imo door de pers e.d., alle allochtonen in een kwaad daglicht stellen is ZWAK! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-11-2003 10:02] |
|
-dubbelpost- [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-11-2003 10:02] |
|
zwak, maar vooral ook makkelijk |
|
Inderdaad, niet verder kijken dan je neus lang is. Erg gemakkelijk, zeuren over "het lagere gedeelte van de bevolking" en dat terwijl er ook genoeg Nederlandse wortelschietters zijn. |
|
idd als blanke man heb je zo veel voordelen, en is het zo makkelijk om anderen als minder te zien (ten onrechte natuurlijk). Bedoel hoeveel blanke mensen die nou echt iets met een leven, en werken daar echt hard voor? Alles komt ons immers aanwaaien. Je gaat naar school doet een vervolg opleiding en krijgt een baan. klaar is kees. |
|
Ja, maar daar geef ik je toch niet helemaal gelijk in. "Wij" (tering, zelfs dat vind ik al zielig klinken...wij als in: Nederlands geboren en getogen bevolking) moeten er ook voor werken! Dat doen we ook, maar we hebben in ieder geval een soort van "voorrang" op allochtonen (zo voel ik dat in ieder geval) wat totaal onterecht is! [niet relevant]Turken kunnen ook "blank" zijn mensen uit de Balkan overigens ook![/niet relevant] |
|
quote: Flikker toch op man, waar hebben wij het als blanken nou moeilijk? we worden niet gediscrimineert, we hebben alle primaire levensbehoeften zonder enige moeite op tafel, je bent nooit een minderheid. We hebben het niet moeilijk, echt niet. En hard werken is zo relatief. Een beetje met je neus in de boeken en op zaterdag een beetje werken, wat is daar in hemelsnaam hard werken aan? niets. Wij denken dat we hard werken omdat wij ons niet kunnen verplaatsen in de belevings wereld van anderen. Denk jij dat wanneer je een vrouw zou zijn uit een streng islamistisch gezien en alle competenties had om heel ver te komen daar ook daadwerkelijk zou komen? Nee want je familie wilt het niet, de omgeving accepteert het niet, bedrijven zijn sowieso al schuw tegenover vrouwen en als je een andere afkomst hebt dan de nederlandse al helemaal. Zo'n iemand moet hard werken om ergens te komen, die moet er voor vechten. Wij hoeven alleen maar ons huiswerk te maken. |
|
quote:Je moet toch iets als je IQ je niet toestaat iets fatsoenlijks te bedenken? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ok, je hebt de mogelijkhied om naar school te gaan, je zet je in om daar door te geraken en wat mee te krijgen, je ZOEKT een baan en als je die dan vind WERK je voor de kost. Excuseer, maar ik voel me niet schuldig omdat ik blank ben I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
(vrijwel) geen enkele blanke voelt zich schuldig. Om de reden doen we ook geenzins aan zelfreflectie en helpen we er niet aan mee het probleem op te lossen. En waarom zouden we, het werkt toch mooi in ons voordeel? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-11-2003 10:33] |
|
quote: Survival of the fittest. (wrong quote) [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 20-11-2003 10:35] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: sukkel, duidelijke een angstige blanke die zijn bevoorrechte positie in gevaar ziet komen mochten (vrouwen en) zwarten de zelfde kansen krijgen. |
|
quote: Sukkel? Jij bent gewoon niet realistisch maar idealistisch. Heb daarmee niet gezegd dat ik racisme goedkeur he. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Kijk naar de werkeloosheid, kijk naar zwervers, kijk naar de verslaafde, het overgrootte deel is Nederlands! quote:Niet? "Rot op kaaskop!" "Nazi!" dat soort dingen heb ik vaak genoeg naar m'n hoofd gekregen, en TOCH ben ik weer zo vriendelijk om het voor die Turk op te nemen (ja, ik heb het op dit vlak even over Turk, omdat ik zeker van ben dat dat het was ). En wat denk je van mensen die er raar uitzien? Mensen die in een rolstoel zitten? WAT? Zelfs mensen die roken! quote:zie eerste antwoord. quote:Kijk naar de mensen die in de bouw werken, of op het land, die werken ervoor! quote:Dat kunnen we wel, als we de andere kant van de bevolking beter zouden leren kennen! quote:Neen, dat zeg ik dus in die post voor die post van jou, je begint nu mij de negativiteit in te trekken, als je kunt zien ben ik niet tegen allochtonen, in tegenstelling, ik zou ze zoveel mogelijk willen steunen! |
|
quote: Allochtonen doen ook veel té weinig aan zeflreflectie. Het moet altijd maar uitschijnen dat wij hen in de situatie hebben geduwd waarin ze leven. Niet dus, inegratie en streven naar gelijkheid moet ook -en vooral- van hun kant komen. ---> Ken jij Hafid Bouazza?, Nederlandse schrijver van Marrokaanse afkomst: ik heb een interview met die man gelezen: hij krijgt vanuit de moslimgemeenschap veel kritiek omdat hij juis wel aan zelfreflectie durft te doen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:*kuch* Ik krijg ineens een flashback naar de clip van 'Right here, Right now' van Fatboy Slim.. en dan met name het laatste stukje. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:En ik ben het wederom met u eens |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |