|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:incidentieel door allochtonen komt het op focking grote schaal voor. |
|
quote: Dan alsnog Dat heel Nederland er vanuit gaat dat wanneer een groep probleem allochtonen weer de sfeer verziekt is het gelijk gedaan voor de rest. Een foute Turk, zijn allemaal fouten Turken. |
|
quote: dus als je groente eet zie je er opeens nederlands uit? lijkt me heel knap Je moeder. |
|
quote: Er zijn dan ook veeeeeeeeeeeeeeeel meer allochtonen dan Nazies. Vergelijk het met de golden retriever, aardig beestje vinden de meeste, toch is het de gevaarlijkste hond van nederland (meeste bijtgevallen) |
|
quote: juist, je kan moeilijk alles eruit filteren, dan gelijk allemaal weg, ze komen hier immers ook niet vandaan Je moeder. |
|
quote: zegt populatiegrootte je iets? en yoegoslaven zijn relatief erger, meende tijdje geleden in de krant te lezen dat meer dan 30% van de jongeren van die afkomst zich in de ZWARE criminaliteit bevind.. ze zijn misschien met minder maar toch... 30% ipv 30 dan he [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-05-2003 0:17] Je moeder. |
|
quote: Leuk hoor sarcasme, maar het is wel de waarheid dat het niet alleen maar die buitenlanders zijn Okay, dat er vele meer overvallen worden gepleegt door buitenlanders daar kan je niet omheen. Maar de veronderstelling dat Nederlanders heilige boontjes zijn vind ik naief. |
|
quote:zou een stuk betere instelling zijn dan er nu is. |
|
quote: zo iedereen noemt ze maar nazi's terwijl die lui alleen een beetje stoer zitten te doen, als je dat nazi's noemt, heb je waarschijnlijk net zo veel kijk op jou buitenlandse lievelingetjes als die hollandse boefjes Je moeder. |
|
quote:wacht ff verkeerrde woordkeus [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 13-05-2003 0:15] |
|
quote: het was dan ook sterk gegeneraliseerd maar dat had je al wel door maar m'n punt is: relatief gezien is het onzin om te zeggen dat ze niet 'erger' zijn.. Je moeder. |
|
quote: Hahaha, dan geef ik het een week dat je je broodje kabab mist, want die shoarmatent is gesloten omdat die hardwerkende turkse eigenaar is uit het land gestuurt omdat die probleemjongeren het voor de rest hebben verziekt Erg he? |
|
quote: Em ze kwamen net van de zwarte weduwe af, hadden haken kruizen tatoes en sommige konden alleen duits. Geloof me ik weet het verschil wel tussen pubertjes en nn's |
|
quote:ik geloff zowiezo niet dat die shoarma tenten helemaal fris zijn. er zijn er veel teveel met veelteveel persooneel om rendabel te zijn. but whatever jaamer dan van m'n shoarma ga ik wel giros halen bij de griek die gedraagt zich wel en gebruikt deo. |
|
die griekse keukens zijn net zo smerig (laten we het over de chineze keuken al helemaal niet hebben) |
|
quote:wie had het over de keuken? |
|
quote: Dan ga je zeker naar de foute shoarmazaak want waar ik ga heeft de eigenaar geen last van overmatige lichaamsgeuren. En in Griekenland wonen ook Turken met een Grieks Paspoort Dus dat vechten tegen de bierkaai |
|
Cyprus anyone............... |
|
quote: |
|
ik zal het niet missen, geef mij maar simpel hollands voer. maar goed, dat is dus een punt waarbij wij in mening verschillen en wat waarschijnlijk ook niet snel zal veranderen. ik ga uit van de 'traditionele' verdeling van 'rassen' (ik haat dat woord, alsof we zoveel verschillen op cultuur en pigmentdosis na..) over de wereld en dat ieder 'ras' zn eigen plekje heeft. of ze dan goed bezig zijn of juist niet en of de authentieke bewoners zich gedragen of niet weegt 'niet' mee voor mij, het gaat om de achterliggende gedachte hier. natuurlijk gaat dat gedrag me wel wat aan, zou onzin zijn om te verwerpen maar wel van ondergeschikt belang. maar ik ben het zeer zeker met je eens dat nederlanders ook net zo eng zijn. het ligt immers aan de situatie, niet aan de mensen. ze hebben geen criminelere genen of criminelere opvoeding (meestal juist veel strikter) alleen hebben simpelweg problemen in de maatschappij omdat ze geen kansen hebben. jij zal dan zeggen: los die problemen op. ik zal dan zeggen: ga dan terug of naar een land in de buurt en leef daar je leven waar je die problemen niet hebt. beetje loos dat bijvoorbeeld afghanen hier komen terwijl ze ook naar een buurland konden gaan. politieke vluchtelingen worden spontaan economische vluchtelingen maar wel onder de vlag van de politiek (grotere kans!) maar goed, nu wordt mn verhaal wat warrig hehehe Je moeder. |
|
quote:en in duitsland wonen ze met een duits raar heh. |
|
quote: Nee, dank je. Dan zit ik liever met kortzichtige Hollanders met een bord spinazie en een karbo |
|
quote: dan vraag ik me af hoe irritant je geweest bent dat ze een hollandse (germaanse ook goed?) meid belagen.. en bovendien, je zegt zelf ook dat die lui amper weten waar ze mee bezig zijn en nu neem je ze opeens wel serieus? Je moeder. |
|
quote:je argumenten vallen me vandaag tegen jammer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |