IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-11-2003 11:02 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 20 november 2003 10:49 schreef Wolveken het volgende:
Met 'Survival of the Fittest' wil ik geen trots statement of zo neerzetten he. Het is godverdomme gewoon zo.

Ik,Daarnaast geloof ik wel degelijk in verschillen tussen rassen. En dan heb ik het niet over intelligentie of zo maar eerder over karaktereigenschappen. Blijkbaar hebben de blanken ergens een (smerige) strategische knobbel zitten die in hun in staat stelde de meeste gebieden te gaan koloniseren. Ze hebben ook bijzonder weinig last van hun geweten wat altijd al een voordeel is geweest (cf. uitmoorden van Indianen in de States, de Belgen die 2000.000 Congolozen om zeep geholpen hebben, de Joden, de Spanjaarden die met ziektes 90% van de Zuid-Amerikaanse bevolking heeft getroffen, ...).

Heuy hey, mij pa zijn "nonkel pater" heeft er daar ginder vast wat "bijgemaakt"

Maar serieus, het meeslepen van schuld over generaties is ook debiel. Vraag maar aan Duitse jongeren...
quote:
Ethisch verantwoord? Nee, maar wel de realiteit Elfensteen, Ghouliette en anderen, ...

Ben ik daar trots op: neen. Maar er is, op grote schaal dan, weinig aan te doen. Het is een natuurlijk mechanisme dat op alle niveaus bestaat gaande van amoebe tot zoogdier en plant.

We zijn nu eenmaal de sterkste, niet vanwege fysische kracht maar vanwege onze leepheid, strategie, geld en geografische locatie.

En nog eens, ben ik daar trots op? Nee, het is echter gewoon een feit.

Als je zelf bijdraagt aan die maatschappij/economie enz... mag je daar best trots op zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-11-2003 11:03]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-11-2003 11:02 by campske666 Profiel van campske666

Als al die koffiebonen eens in hun eigen zandbak wilden blijven rotten ipv hier de boel te verzieken zouden we dit gezeik niet elke dag hoeven mee te maken. (Idem voor dat white thrash dat elders een beetje op de rug van de arme negertjes gaat liggen teren).

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-11-2003 11:03 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 20 november 2003 10:57 schreef ghoulliette het volgende:
Idd Wolveken is nogal eens gevallen na de geboorte denk ik.

Ach, f*ck off Ghouliette. Het enige wat ik wou doen is de huidige situatie schetsen. Ik heb door mijn reizen verdomd veel mensen leren kennen (en vrienden gemaakt). Als je bijvoorbeeld eens met wat Indianen uit reservaten in Canada praat zullen ze je godverdomme net hetzelfde zeggen. En nee, dan voel je je niet trots als blanke hoor. Het is echter wel de realiteit.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

haah door veel te reizen en dan een westers land noemen. ga eens naar china, of naar Kenia. De wereld draait niet om de westerse wereld, hoewel we dat wel zo ervaren.

edit: je weet trouwens dat canadezen een verdomd grote hekel hebben aan die "kut indianen"

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-11-2003 11:06]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 11:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 november 2003 11:01 schreef ghoulliette het volgende:
@ chelman. het ligt aan, Gender, ras en klasse.
in no particular order trouwens

+ trouwens, dat is niet altijd waar, bij mij op school zit iemand die deel uitmaakt van het armeense parlement, denk maar niet dat ze hier naar die positie aldaar behandeld wordt.
En daarnaast zijn er zoveel hoogopgeleidde vluchtelingen die hier niet aan de slag kunnen. (vraag maar aan de burgemeester van A'dam)

Dat komt door allerlei beperkende wetgeving. Wij hadden toevallig laatst een hoogopgeleide asielzoeker uit Iran op soll.gesprek. Hij heeft het allemaal ZELF uitgezocht en ons benaderd. Wij wilden hem graag hebben omdat hij gewoon goed was. Toch mochten we hem niet aannemen i.v.m. met zijn status als asielzoeker......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-11-2003 11:08 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 20 november 2003 11:06 schreef ghoulliette het volgende:
haah door veel te reizen en dan een westers land noemen. ga eens naar china, of naar Kenia. De wereld draait niet om de westerse wereld, hoewel we dat wel zo ervaren.

edit: je weet trouwens dat canadezen een verdomd grote hekel hebben aan die "kut indianen"

heh, China is een uitzondering maar de Kenianen, wel die zullen hetzelfde verhaal hebben. Je leest gewoon niet wat ik schrijf en floept er dan 1 of ander paranoid schrijfsel uit. Als er 1 iets is wat ik niet ben dan is het wel een racist.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-11-2003 11:12 by Gunman Profiel van Gunman

Weet je wat een groot probleem is bij vele allochtonen? Ze willen ipv integreren , vasthouden aan hun traditie, terwijl er in hun land van herkomst wel degelijk een evolutie plaatsvindt.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:07 schreef Chelman het volgende:
Dat komt door allerlei beperkende wetgeving. Wij hadden toevallig laatst een hoogopgeleide asielzoeker uit Iran op soll.gesprek. Hij heeft het allemaal ZELF uitgezocht en ons benaderd. Wij wilden hem graag hebben omdat hij gewoon goed was. Toch mochten we hem niet aannemen i.v.m. met zijn status als asielzoeker......

Je zegt het alsof hij iets heel bijzonders gedaan heeft als zijnde allochtoon. Alsof het bijzonder is voor zijn soort. Klinkt een beetje naar.
Wetgeving zuigt soms idd. Ik vraag me daarnaast wel af hoeveel een bedrijf kan doen in die situatie, of ze echt zo afhankelij zijn van die wetgeving, of dat het teveel moeite is om er iets aan te doen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:08 schreef Wolveken het volgende:
heh, China is een uitzondering maar de Kenianen, wel die zullen hetzelfde verhaal hebben. Je leest gewoon niet wat ik schrijf en floept er dan 1 of ander paranoid schrijfsel uit. Als er 1 iets is wat ik niet ben dan is het wel een racist.

welk zelfde verhaal?
En ik heb nergens gezegd dat je een rascist bent, wel dat je een beperkt "blank" wereldbeeld hebt.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:12 schreef Gunman het volgende:
Weet je wat een groot probleem is bij vele allochtonen? Ze willen ipv integreren , vasthouden aan hun traditie, terwijl er in hun land van herkomst wel degelijk een evolutie plaatsvindt.

en al die allochtonen die juist vluchten voor de strenge godsdienstige orde dan?

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-11-2003 11:17 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 20 november 2003 11:12 schreef Gunman het volgende:

Wat ergens wel normaal is. Iedereen is op één of andere manier wel "trots" op z'n afkomst (als je dat als blanke hebt heet dat racisme, maar kom). En immigranten gaan voor dat gevoel van nationaliteit (identieteit) te behouden zich vaster moeten hechten aan traditionele "waarden" en gewoonten. Daarom evolueren ze minder dsan mensen die in hun eigen cultuur wonen, en die zich dus niet zo krampachtig vastklampen aan tradities.
Dit is dan wel weer frustrerend voor de gast-cultuur die zich hierdoor beledigd voelt. En dat is de oorzaak dat er individuen zijn gelijk mij die zeggen: " Postzegel op de kop, en de trein op met die vuiligheid !!".

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-11-2003 11:18 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 20 november 2003 11:15 schreef ghoulliette het volgende:
welk zelfde verhaal?
En ik heb nergens gezegd dat je een rascist bent, wel dat je een beperkt "blank" wereldbeeld hebt.

ach laat maar, this is becoming pointless

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 11:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 november 2003 11:14 schreef ghoulliette het volgende:
Je zegt het alsof hij iets heel bijzonders gedaan heeft als zijnde allochtoon. Alsof het bijzonder is voor zijn soort. Klinkt een beetje naar.
Wetgeving zuigt soms idd. Ik vraag me daarnaast wel af hoeveel een bedrijf kan doen in die situatie, of ze echt zo afhankelij zijn van die wetgeving, of dat het teveel moeite is om er iets aan te doen.

Ik zei niet dat hij iets bijzonders deed als allochtoon. Wat mij betreft is wat hij deed de normaalste zaak van de wereld.

Over werk:
Geen tewerkstellingsvergunning, geen sofi nummer = geen werk. Volgens mij worden bewoners van AZCs ook niet bepaald gestimuleerd door de leiding aldaar. Ze hebben liever makke, afhankelijke en bange mensjes onder hun hoede.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-11-2003 11:19 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
en al die allochtonen die juist vluchten voor de strenge godsdienstige orde dan?

Mag ik me even toespitsen ja? Dat is natuurlijk wel waar, maar die mensen komen hier vaak in de klauwen van even fundamentalistische organisaties. Als ze naar hun "beloofde land" trekken en daar willen blijven, moeten ze ook willen integreren, niet proberen om een nieuw klein Marroko ofzo te vormen.

Vluchtelingen zijn een ander probleem dat aan de bron moet aangepakt worden.

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-11-2003 11:20 by campske666 Profiel van campske666

quote:

En dan hier net die vuile godsdienst verder blijven beoefenen en promoten...

Archgoat
Usericon van Archgoat
Posted 20-11-2003 11:20 by Archgoat Profiel van Archgoat

Ik heb geen last van ze,

Zolang ze maar niet met hun moslim ideeen ons land verkankeren.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:17 schreef campske666 het volgende:
Wat ergens wel normaal is. Iedereen is op één of andere manier wel "trots" op z'n afkomst (als je dat als blanke hebt heet dat racisme, maar kom). En immigranten gaan voor dat gevoel van nationaliteit (identieteit) te behouden zich vaster moeten hechten aan traditionele "waarden" en gewoonten. Daarom evolueren ze minder dsan mensen die in hun eigen cultuur wonen, en die zich dus niet zo krampachtig vastklampen aan tradities.
Dit is dan wel weer frustrerend voor de gast-cultuur die zich hierdoor beledigd voelt. En dat is de oorzaak dat er individuen zijn gelijk mij die zeggen: " Postzegel op de kop, en de trein op met die vuiligheid !!".

nationalisme is kut. In alle vormen, het is achterhaald en slaat de plank volkomen mis.
Moet ik trots zijn omdat ik toevallig in Nederland geboren ben?
Moet ik trots zijn op mijn Oekrainse voorouders en mijn Oekrainse uiterlijk?
Moet ik trots zijn op mijn Duitse voorouders?

waarom? Ik=k heb niet voor ze gekozen, ze worden je toebedeeld door "the accident of birth" waar je zelf totaal geen hand in hebt. En waar je je naar mening dus ook niet beter of minder door mag voelen.

@wolveken, je kunt het ook niet zeggen, maar dan blijf ik erbij dat je vaag en onzinnig bent.

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-11-2003 11:22 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 20 november 2003 11:20 schreef Archgoat het volgende:
Ik heb geen last van ze,

Zolang ze maar niet met hun moslim ideeen ons land verkankeren.

Mij proberen ze een schuldgevoel aan te praten dat ik het lef heb om te eten in hun bijzijn tijdens de Ramadan.
Ga gvd in Turkije een beetje honger lijen, en laat verlichte mensen van hun boterhammetje genieten

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:20 schreef campske666 het volgende:
En dan hier net die vuile godsdienst verder blijven beoefenen en promoten...

dude lees eens. Ik heb het over mensen die vluchten uit een streng gelovig land omdat zij niet streng gelovig zijn.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-11-2003 11:24 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 20 november 2003 11:22 schreef ghoulliette het volgende:
nationalisme is kut. In alle vormen, het is achterhaald en slaat de plank volkomen mis.
Moet ik trots zijn omdat ik toevallig in Nederland geboren ben?
Moet ik trots zijn op mijn Oekrainse voorouders en mijn Oekrainse uiterlijk?
Moet ik trots zijn op mijn Duitse voorouders?

Waarom niet? trots is niet vies, zolang het je ontwikkeling niet in de weg staat.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:19 schreef Gunman het volgende:
Mag ik me even toespitsen ja? Dat is natuurlijk wel waar, maar die mensen komen hier vaak in de klauwen van even fundamentalistische organisaties. Als ze naar hun "beloofde land" trekken en daar willen blijven, moeten ze ook willen integreren, niet proberen om een nieuw klein Marroko ofzo te vormen.

Vluchtelingen zijn een ander probleem dat aan de bron moet aangepakt worden.

Wat is er dan zo goed aan Nederland en België dat koste wat kost behouden moet blijven? Wat zijn jullie bang te verliezen?

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-11-2003 11:24 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Moet ik trots zijn ...

Hoe verklaar je dan dat Turken in Belgie blijven turks praten, blijven turks eten, blijven supporteren voor turkse voetbal ploegen,.... ?
Zou jij niet hetzelfde doen als je in Turkije woonde ?
Is dat nationalisme trouwens ? Volgens mij niet hoor.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 11:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 11:24 schreef Gunman het volgende:
Waarom niet? trots is niet vies, zolang het je ontwikkeling niet in de weg staat.

Waarom wel? ik heb er immers niets voor hoeven doen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 11:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Nationalisme en het koesteren van je afkomst zijn eigenlijk twee zeer verschillende dingen.

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-11-2003 11:25 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 20 november 2003 11:23 schreef ghoulliette het volgende:
dude lees eens. Ik heb het over mensen die vluchten uit een streng gelovig land omdat zij niet streng gelovig zijn.

Niet STRENG geloving, wil niet zeggen dat ze hun geloof volledig afzweren...

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com