|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heuy hey, mij pa zijn "nonkel pater" heeft er daar ginder vast wat "bijgemaakt" Maar serieus, het meeslepen van schuld over generaties is ook debiel. Vraag maar aan Duitse jongeren... quote: Als je zelf bijdraagt aan die maatschappij/economie enz... mag je daar best trots op zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-11-2003 11:03] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ach, f*ck off Ghouliette. Het enige wat ik wou doen is de huidige situatie schetsen. Ik heb door mijn reizen verdomd veel mensen leren kennen (en vrienden gemaakt). Als je bijvoorbeeld eens met wat Indianen uit reservaten in Canada praat zullen ze je godverdomme net hetzelfde zeggen. En nee, dan voel je je niet trots als blanke hoor. Het is echter wel de realiteit. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
haah door veel te reizen en dan een westers land noemen. ga eens naar china, of naar Kenia. De wereld draait niet om de westerse wereld, hoewel we dat wel zo ervaren. edit: je weet trouwens dat canadezen een verdomd grote hekel hebben aan die "kut indianen" [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-11-2003 11:06] |
|
quote: Dat komt door allerlei beperkende wetgeving. Wij hadden toevallig laatst een hoogopgeleide asielzoeker uit Iran op soll.gesprek. Hij heeft het allemaal ZELF uitgezocht en ons benaderd. Wij wilden hem graag hebben omdat hij gewoon goed was. Toch mochten we hem niet aannemen i.v.m. met zijn status als asielzoeker...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: heh, China is een uitzondering maar de Kenianen, wel die zullen hetzelfde verhaal hebben. Je leest gewoon niet wat ik schrijf en floept er dan 1 of ander paranoid schrijfsel uit. Als er 1 iets is wat ik niet ben dan is het wel een racist. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Weet je wat een groot probleem is bij vele allochtonen? Ze willen ipv integreren , vasthouden aan hun traditie, terwijl er in hun land van herkomst wel degelijk een evolutie plaatsvindt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Je zegt het alsof hij iets heel bijzonders gedaan heeft als zijnde allochtoon. Alsof het bijzonder is voor zijn soort. Klinkt een beetje naar. Wetgeving zuigt soms idd. Ik vraag me daarnaast wel af hoeveel een bedrijf kan doen in die situatie, of ze echt zo afhankelij zijn van die wetgeving, of dat het teveel moeite is om er iets aan te doen. |
|
quote: welk zelfde verhaal? En ik heb nergens gezegd dat je een rascist bent, wel dat je een beperkt "blank" wereldbeeld hebt. |
|
quote: en al die allochtonen die juist vluchten voor de strenge godsdienstige orde dan? |
|
quote: Wat ergens wel normaal is. Iedereen is op één of andere manier wel "trots" op z'n afkomst (als je dat als blanke hebt heet dat racisme, maar kom). En immigranten gaan voor dat gevoel van nationaliteit (identieteit) te behouden zich vaster moeten hechten aan traditionele "waarden" en gewoonten. Daarom evolueren ze minder dsan mensen die in hun eigen cultuur wonen, en die zich dus niet zo krampachtig vastklampen aan tradities. Dit is dan wel weer frustrerend voor de gast-cultuur die zich hierdoor beledigd voelt. En dat is de oorzaak dat er individuen zijn gelijk mij die zeggen: " Postzegel op de kop, en de trein op met die vuiligheid !!". |
|
quote: ach laat maar, this is becoming pointless 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik zei niet dat hij iets bijzonders deed als allochtoon. Wat mij betreft is wat hij deed de normaalste zaak van de wereld. Over werk: Geen tewerkstellingsvergunning, geen sofi nummer = geen werk. Volgens mij worden bewoners van AZCs ook niet bepaald gestimuleerd door de leiding aldaar. Ze hebben liever makke, afhankelijke en bange mensjes onder hun hoede. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mag ik me even toespitsen ja? Dat is natuurlijk wel waar, maar die mensen komen hier vaak in de klauwen van even fundamentalistische organisaties. Als ze naar hun "beloofde land" trekken en daar willen blijven, moeten ze ook willen integreren, niet proberen om een nieuw klein Marroko ofzo te vormen. Vluchtelingen zijn een ander probleem dat aan de bron moet aangepakt worden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: En dan hier net die vuile godsdienst verder blijven beoefenen en promoten... |
|
Ik heb geen last van ze, Zolang ze maar niet met hun moslim ideeen ons land verkankeren. |
|
quote: nationalisme is kut. In alle vormen, het is achterhaald en slaat de plank volkomen mis. Moet ik trots zijn omdat ik toevallig in Nederland geboren ben? Moet ik trots zijn op mijn Oekrainse voorouders en mijn Oekrainse uiterlijk? Moet ik trots zijn op mijn Duitse voorouders? waarom? Ik=k heb niet voor ze gekozen, ze worden je toebedeeld door "the accident of birth" waar je zelf totaal geen hand in hebt. En waar je je naar mening dus ook niet beter of minder door mag voelen. @wolveken, je kunt het ook niet zeggen, maar dan blijf ik erbij dat je vaag en onzinnig bent. |
|
quote: Mij proberen ze een schuldgevoel aan te praten dat ik het lef heb om te eten in hun bijzijn tijdens de Ramadan. Ga gvd in Turkije een beetje honger lijen, en laat verlichte mensen van hun boterhammetje genieten |
|
quote: dude lees eens. Ik heb het over mensen die vluchten uit een streng gelovig land omdat zij niet streng gelovig zijn. |
|
quote:Waarom niet? trots is niet vies, zolang het je ontwikkeling niet in de weg staat. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wat is er dan zo goed aan Nederland en België dat koste wat kost behouden moet blijven? Wat zijn jullie bang te verliezen? |
|
quote: Hoe verklaar je dan dat Turken in Belgie blijven turks praten, blijven turks eten, blijven supporteren voor turkse voetbal ploegen,.... ? Zou jij niet hetzelfde doen als je in Turkije woonde ? Is dat nationalisme trouwens ? Volgens mij niet hoor. |
|
quote: Waarom wel? ik heb er immers niets voor hoeven doen. |
|
quote: Nationalisme en het koesteren van je afkomst zijn eigenlijk twee zeer verschillende dingen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet STRENG geloving, wil niet zeggen dat ze hun geloof volledig afzweren... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |