IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 17:42 by invictis Profiel van invictis

uhr ik hoop niet dat je ficken bedoelt

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-12-2003 17:43 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

nee...was een woorspeling...

kut...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 17:44 by invictis Profiel van invictis

whahahahaha, du bist so witsig

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-12-2003 17:44 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

*grin*

adios amigo!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 17:45 by invictis Profiel van invictis

si, adios Signorita Doomia

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-12-2003 17:46 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 18-12-2003 21:57 by 4 stringed axe Profiel van 4 stringed axe

quote:
Op 17 december 2003 17:55 schreef Morbidaeth het volgende:
hm.. hoeft niet, ik woon ook in een dorp en hier is het voor iemand die 'anders' is ook niet geheel veilig om rond te lopen.
zoals ik gisteren had gepost.. ik was bijna in elkaar geslagen, (ben al eens in elkaar geslagen omdat ik 'anders' ben), en 2 weken geleden is iemand van mijn vriendengroep in elkaar getimmerd.

Whahaha aars wanneer dan. Kan me niet heugen dat jij ooit klappen hebt gehad.

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-12-2003 21:59 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

lol

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2003 23:10 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 17 december 2003 13:50 schreef antipop het volgende:
geef mij maar een mastino,das pas een ras
Die staat krom van de inteelt ja

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 22-12-2003 12:38 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

quote:
Op 18 december 2003 21:57 schreef 4 stringed axe het volgende:
Whahaha aars wanneer dan. Kan me niet heugen dat jij ooit klappen hebt gehad.

2 jaar geleden op de kermis door paulus en consorten

wuust robuust

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 09-01-2004 15:48 by Nimmer nuchter Profiel van Nimmer nuchter

quote:
Op 22 december 2003 12:38 schreef Morbidaeth het volgende:
2 jaar geleden op de kermis door paulus en consorten

achjah, vrees niet, ik heb laatst in de R&B zaal met paulus een pintje genuttigd onder het genot van P.I.M.P.

het was feest!!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-02-2004 1:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm als ik het partijprogramma van de NVU lees dan ben ik het met het meeste eens(moet iig wel anders geformuleerd worden).

http://www.nvu.info/partijprogramma.html

Alleen de uitvoering van het partijprogramma is niet echt lekker.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 06-02-2004 11:24 by headbanger013 Profiel van headbanger013

Waarom kunnen we niet allemaal vredig samenleven?

*NOT!*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-02-2004 11:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Allochtoon is een mooi woord voor "Vieze buitenlander".

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2004 11:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 februari 2004 1:45 schreef ElitE het volgende:
Hmm als ik het partijprogramma van de NVU lees dan ben ik het met het meeste eens(moet iig wel anders geformuleerd worden).

http://www.nvu.info/partijprogramma.html

Alleen de uitvoering van het partijprogramma is niet echt lekker.

Het minst storende punt is al erg genoeg om nooit op die lui te stemmen:

quote:
- absoluut verbod op de handel en verkoop in soft en harddrugs, dus sluiting van alle koffieshops en het einde van de gedoogcultuur

hoe durven ze!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2004 11:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Voor een gemeenschappelijk Europa der volkeren
- onmiddellijke uittreding uit de EU en NAVO

Hu? Uit de Europese gemeenschap stappen ter bervordering van een gemeenschappelijk Europa?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-02-2004 15:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja dat met die drug en europa snap ik ook niet, maar ik ben het ook niet met alles eens
alleen als ik de rest van de site bekijk denk ik eerder dat de partij een of andere nazi kopie wil zijn

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2004 18:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Geen kopie, zitten naast de (extreem-)rechtse uitspraken vrij linkse uitspraken bij. Kapitaal over de arbeiders verdelen, blabla.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2004 18:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Die lui zijn gewoon fucking hopeloze POSERS!

Die pikken links en rechts wat populaire puntjes eruit en maken daar hun program mee. Hoe kun je in hemelsnaam pleiten voor stopzetting van onnodige dierproeven
en diervriendelijkere landbouw en veehouderij
in de naam van "een leefbaar milieu en een zorgzaam natuurbehoud" en daarna, omdat je "een beter leef en woonklimaat" moet hebben pleiten voor de aanleg van nieuwe race- en crossbanen en de verhoging van de maximumsnelheid.

Pruttelhoofden...

(Overigens; wie ziet het Latijnse stijlmiddel in m'n post en weet hoe het heet ) [/posermode]

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 06-02-2004 20:58 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

ik las laatst iets van die ene nieuwe film over het leven van een allochtoon gezin,
hij heet volges mij sjoef sjoef habibi ofzoiets.
toen daar deze week de premiere van was, zat de zaal natuurlijk bijna vol met allochten. er zaten dus ook een paar "gewone" nederlanders in die zaal.
Die hebben dus flinke heibel gehad daar want die buitenlanders hebben dus kennelijk met blikken en flessen en weet ik wat allemaal zitten gooien op de "normale" nederlanders,omdat ze vinden dat nederelanders die film niet mogen zien.
het is een film die door mensen uit hun cultuur gemaakt is
en dus mogen zij er ook alleen naar kijken.

dit is weer een van de vele gevallen waar ik me nou echt afvraag of die mensen zelf niet op het idee kunnen komen om zichzelf neer te schieten ofzo.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 06-02-2004 21:02 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

dat soort mensen heb je ook bij de autochtone bevolking ,hooligans etc

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-02-2004 21:04 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 6 februari 2004 20:58 schreef Slave to Darkness het volgende:
ik las laatst iets van die ene nieuwe film over het leven van een allochtoon gezin,
hij heet volges mij sjoef sjoef habibi ofzoiets.
toen daar deze week de premiere van was, zat de zaal natuurlijk bijna vol met allochten. er zaten dus ook een paar "gewone" nederlanders in die zaal.
Die hebben dus flinke heibel gehad daar want die buitenlanders hebben dus kennelijk met blikken en flessen en weet ik wat allemaal zitten gooien op de "normale" nederlanders,omdat ze vinden dat nederelanders die film niet mogen zien.
het is een film die door mensen uit hun cultuur gemaakt is
en dus mogen zij er ook alleen naar kijken.

dit is weer een van de vele gevallen waar ik me nou echt afvraag of die mensen zelf niet op het idee kunnen komen om zichzelf neer te schieten ofzo.

Wat is dit nou weer voor onzin? Al ben ik zelf allochtoon, ik vind niet dat ze zich zo mogen gedragen tegenover Nederlanders... Het zijn echter wel heel vaak de, ehm, Turkse/Marokkaanse allochtonen die zo, ehm, agressief zijn... Dan voel je je als allochtoon behoorlijk genaaid omdat zij het voor je verpesten.

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

Slave to Darkness
Posted 06-02-2004 21:08 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

daar heb je gelijk in, maar je kunt toch echt niet ontkennen dat een heel groot gedeelte van die mensen gewoon herrie zoeken.
ik weet niet of zij er veel aan kunnen doen omdat dat gewoon zo is in hun cultuur ofzo, macho gedrag enzo maar als dat zo is moeten ze of niet hierheen komen of zich aanpassen vind ik.

ik vind het zelf ook raar eigelijk, ik had nooit gedacht dat ik er ooit zelf op deze manier over zou denken, en ik vind het zonde voor de mensen die wél willen en die zich wél aanpassen want de overgrote groep verpest het voor deze mensen

Slave to Darkness
Posted 06-02-2004 21:11 by Slave to Darkness Profiel van Slave to Darkness

quote:
Op 6 februari 2004 21:04 schreef Miss Lucifer het volgende:
Het zijn echter wel heel vaak de, ehm, Turkse/Marokkaanse allochtonen die zo, ehm, agressief zijn... Dan voel je je als allochtoon behoorlijk genaaid omdat zij het voor je verpesten.

je haalt me de woorden uit de mond

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-02-2004 21:13 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 6 februari 2004 21:11 schreef Slave to Darkness het volgende:
je haalt me de woorden uit de mond

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com