|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nee...was een woorspeling... kut... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
whahahahaha, du bist so witsig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*grin* adios amigo! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
si, adios Signorita Doomia Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Whahaha aars wanneer dan. Kan me niet heugen dat jij ooit klappen hebt gehad. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
lol |
|
quote:Die staat krom van de inteelt ja |
|
quote: 2 jaar geleden op de kermis door paulus en consorten wuust robuust |
|
quote: achjah, vrees niet, ik heb laatst in de R&B zaal met paulus een pintje genuttigd onder het genot van P.I.M.P. het was feest!! |
|
Hmm als ik het partijprogramma van de NVU lees dan ben ik het met het meeste eens(moet iig wel anders geformuleerd worden). http://www.nvu.info/partijprogramma.html Alleen de uitvoering van het partijprogramma is niet echt lekker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom kunnen we niet allemaal vredig samenleven? *NOT!* |
|
Allochtoon is een mooi woord voor "Vieze buitenlander". |
|
quote: Het minst storende punt is al erg genoeg om nooit op die lui te stemmen: quote: hoe durven ze! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hu? Uit de Europese gemeenschap stappen ter bervordering van een gemeenschappelijk Europa? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mja dat met die drug en europa snap ik ook niet, maar ik ben het ook niet met alles eens alleen als ik de rest van de site bekijk denk ik eerder dat de partij een of andere nazi kopie wil zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geen kopie, zitten naast de (extreem-)rechtse uitspraken vrij linkse uitspraken bij. Kapitaal over de arbeiders verdelen, blabla. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die lui zijn gewoon fucking hopeloze POSERS! Die pikken links en rechts wat populaire puntjes eruit en maken daar hun program mee. Hoe kun je in hemelsnaam pleiten voor stopzetting van onnodige dierproeven en diervriendelijkere landbouw en veehouderij in de naam van "een leefbaar milieu en een zorgzaam natuurbehoud" en daarna, omdat je "een beter leef en woonklimaat" moet hebben pleiten voor de aanleg van nieuwe race- en crossbanen en de verhoging van de maximumsnelheid. Pruttelhoofden... (Overigens; wie ziet het Latijnse stijlmiddel in m'n post en weet hoe het heet ) [/posermode] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik las laatst iets van die ene nieuwe film over het leven van een allochtoon gezin, hij heet volges mij sjoef sjoef habibi ofzoiets. toen daar deze week de premiere van was, zat de zaal natuurlijk bijna vol met allochten. er zaten dus ook een paar "gewone" nederlanders in die zaal. Die hebben dus flinke heibel gehad daar want die buitenlanders hebben dus kennelijk met blikken en flessen en weet ik wat allemaal zitten gooien op de "normale" nederlanders,omdat ze vinden dat nederelanders die film niet mogen zien. het is een film die door mensen uit hun cultuur gemaakt is en dus mogen zij er ook alleen naar kijken. dit is weer een van de vele gevallen waar ik me nou echt afvraag of die mensen zelf niet op het idee kunnen komen om zichzelf neer te schieten ofzo. |
|
dat soort mensen heb je ook bij de autochtone bevolking ,hooligans etc |
|
quote: Wat is dit nou weer voor onzin? Al ben ik zelf allochtoon, ik vind niet dat ze zich zo mogen gedragen tegenover Nederlanders... Het zijn echter wel heel vaak de, ehm, Turkse/Marokkaanse allochtonen die zo, ehm, agressief zijn... Dan voel je je als allochtoon behoorlijk genaaid omdat zij het voor je verpesten. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
daar heb je gelijk in, maar je kunt toch echt niet ontkennen dat een heel groot gedeelte van die mensen gewoon herrie zoeken. ik weet niet of zij er veel aan kunnen doen omdat dat gewoon zo is in hun cultuur ofzo, macho gedrag enzo maar als dat zo is moeten ze of niet hierheen komen of zich aanpassen vind ik. ik vind het zelf ook raar eigelijk, ik had nooit gedacht dat ik er ooit zelf op deze manier over zou denken, en ik vind het zonde voor de mensen die wél willen en die zich wél aanpassen want de overgrote groep verpest het voor deze mensen |
|
quote: je haalt me de woorden uit de mond |
|
quote: It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |