|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onder moslims zijn misschien wel meer fundamentelen(tja het is daar niet zo best in die zandbak dus je moet wat doen ) maar in Nederland worden ook de minder erge erger omdat ze hun eigen cultuur missen. Met fundamenteel bedoel ik vasthoudend bij hun eigen cultuur, niet willen veranderen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat je moet doen is een eigen partijtje oprichten en elke keer als je niet verkozen wordt in het parlement in protest de zaal verlaten. Heb ergens horen waaien dat dat wel eens effectief kan zijn. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Gisterenavond op mijn werk hebben drie van mijn jongens slaag gekregen en vele weergegeven aan 7 Marokanen. Eén van mijn jongens is naar de kliniek moeten gevoerd worden; wenkbrauw gans open, het bloed stroomde eruit en het moest genaaid worden. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: [hippie modus] dat hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn[/hippie modus] maar het zijn toch maar weer marokanen zoals altijd. offtopic: doe jij aan mensenhandel ? Of wat bedoel je met "jouw" jongens ? |
|
quote: Ik ben Limburger, ben geboren in Limburg en woon in Limburg, dus ik lul ook Limburgs. Mijn eigen erfgoed. Dat is geen vergelijking met Turken die dat buiten hun eigen land doen. Als ik buiten Limburg ben pas ik me aan aan de plaats waar ik ben op dat moment, vrij logisch toch, niet? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mmmmh, kijk als je in een ruimte zit waar meerdere mensen in een gesprek zijn betrokken, ga je niat even in je eigen taal lallen. Onder vier ogen moet dat overal kunnen. Zo hadden ik vroeger op de hogeschool vaak les van een advocate die er ook wat van kreeg als ze in de les 2 turkse meiden hoorde praten in het turks en dan giechelen: "Mogen wij ook lachen"----stilte---- ik vond dat een terchte opmerking, het was niet om racistisch te doen, op een nederlandstalige (hoge)school bral je Nederlands, punt. Integratie heet dat. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Idd, ik vind het dus ook geen probleem als m'n turkse collega bij z'n thuis turks praat om z'n erfgoed te eren. Dat hij met andere turken op het werk turks praat waar ik bij zit vind ik een belediging. Ik spreek gcd 3 talen, en nog moet hij er één uitkiezen die ik niet versta En dan mag hij nog zoe goed werken als hij wil (wat hij nniet doet, maar kom ), dat is GEEN integratie !! |
|
Belgen praten ook Vlaams in Nederland, en daar versta ik ook geen reet van. |
|
Ik heb al moeite Limburgers te volgen.. |
|
quote:ja idd, dat zachte gebrabbel |
|
En als die gasten dan geen werk krijgen is het discriminatie Vind je het gek, Als je geen Nederlands kan spreken kan je ook moeilijk werken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En dan spreken we nog express traag, en nog kan je niet volgen... |
|
quote:"die gasten"? en als jij geen duits spreekt, kun jij dat dan ook niet leren? Ik dacht juist dat alles te leren was En ik ken genoeg mensen die zonder de beheersing van het nederlands aan een bijn zijn gekomen. Oke het betaald kut en je moet er 2 uur voor reizen, maar je hebt weinig keuze. |
|
Ja maar gaan zeiken om discriminatie Nederlands is aan te leren, als je het niet kan pleur je toch lekker op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zo zo...jij bent 18... |
|
Ja had je er wat op tegen Dat is leeftijds discriminatie [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-11-2003 16:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Buitenlanders die niet binnen een week na aankomst perfect alle dialecten spreken die Nederland telt inclusief verbasteringen en slang, oud-Hollandse volksdansjes en het volkslied uit hun hoofd kennen verdienen het gewoon om te sterven. |
|
Dan word het weer rustig op onze aardkloot ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind dat IEDEREEN het land uit moet. Allemaal weg, lekker rustig. |
|
En ik dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jij ook, hup naar Marokko en integreren maar! |
|
Tss fascist(onee die maken ze af ) breng ik je nu op ideeen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee zeg, ik ga net effe zitten... |
|
quote:Ja godver...opkankeren allemaal ! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |