|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: duh maar daarmee benadruk ik het feit dat het het grondgebied van de palestijnen is en er vreemden in komen wonen die niet welkom zijn (maar dan een stukje verder geëvolueerde kwestie maar goed, das verder offtopic) Je moeder. |
|
quote: Je doet alsof buitenlanders een invasie hebben gepleegt op Nederland Terwijl ze voor het grootste gedeelte in de grote steden zitten. |
|
quote: dude voor de 3e keer: dit is een overdreven voorbeeld Je moeder. |
|
quote: okay, okay, okay |
|
Maar goed Dan kom ik toch met de conclussie: -Nederlandse tollerantie is een fars -Inburgeringscurussen zijn een fars -en de vooroordelen zijn nog steeds volop aan de orde. |
|
wtf is een fars |
|
quote: farce als je het zo wil zien dan zie het zo, ik ga mn punten niet herhalen en nu ga ik weer druk met school dus geen snelle reacties meer Je moeder. |
|
|
|
Ik denk dat hij farce bedoelt. Nog een feit: - de Nederlandse educatie op gebied van spelling is niet meer wat het geweest is. Ik denk ook dat hij tolerantie bedoelt in plaats van tollerantie. |
|
quote: daar staat het nie in mja maar farce dus.. wat ben ik weer lekker offtopic |
|
quote: Ik begrijp je wel maar het blijft een discussie waar niet iedereen van alles over de hoogte is van de visie van elkaar. Dus blijft gissen naar wat buitenlanders en nederlanders werkelijk van elkaar vinden. Maar succes verder met school. |
|
quote: oei nu betrap ik mezelf op het opdringen van mijn puntjes maar danke Je moeder. |
|
quote: ik ben heel snel geneigt om heel snel dubbel l te doen wanneer ik in een hete discussie zit Pure wanzin om zo snel te typen.maar dat is een probleem wat moeilijk onder de knie te krijgen |
|
quote: ach kijk naar impaled succubus en je ziet dat je voorbeeldig nederlands typt en ik ram altijd op teveel knoppen tegelijk maar goed, ik was weg Je moeder. |
|
quote: Niet slecht he? voor een "nepnederlander" |
|
quote: Nee de meeste vooroordelen zijn geen vooroordelen maar harde feiten! |
|
quote: Wie zegt dat ze welkom zijn??? en van dat mes is meestal omgekeerd de nederlander die het in zijn rug krijgt. Zo wordt je dus beloond voor alle (OK niet geheel vrijwillige) gastvrijheid, die dus idd bij mij niet vaak meer aanwezig is! |
|
quote: Op groen links gestemd zeker! |
|
quote: Ga maar wat vaker naar geschiedenis. Je mist een kwartaal |
|
quote: Pure "waninteresse" man als die nederlanders zo vervelend zijn waarom woon je hier dan nog! Wel een leuk woord trouwens "waninteresse", nee hoor ik heb heel veel interesse in andere culturen, wil hier echter in mijn eigen cultuur vertoeven! Ik vind ook echt niet dat een andere cultuur minderwaardig is noch de mensen die bij een bepaalde cultuur horen, alleen net als de palestijnen en de Isrealis hebben ook de nederlanders recht op een eigen staat waar ze hun eigen cultuur kunnen beleven en uitten! |
|
quote: Ik ben al afgestudeerd dus heb mjin les geschiedenis al gehad, begrijp overigens totaal niet waar je op doelt! |
|
quote: SP olé olé |
|
Tja, dat mag, maar om anders denkenden gelijk voor nazis uit te maken gaat wel erg ver, dat was jij overigens niet hoor! Op sommige punten ben ik het zelfs eens met groenlinks en de SP, maar op dat gebied zeker NIET! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 13-05-2003 15:59] |
|
quote: Dat na de 2de wereldoorlog dat er in de begin jaren vijftig volop werk was. Dus toen kwamen de gastarbeiders. Toen wat later heeft de regering gezegt van: Jullie mogen hier blijven. Kortom met toestemming van NEDERLAND mochten de gastarbeiders blijven. Het stelde in principe de dubbelzijdige gelul waar het op een gegeven moment kwam Maar als je werkelijk je geschiedenis had geleerd dan had je dat allang geweten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |