IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:02 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 13 mei 2003 15:56 schreef ghoulliette het volgende:
SP olé olé

idd
Maar pure tegenstem tegen CDA

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:04 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

bedankt dat je me nog even op mijn domheid wijst HAHAHAHA.

Voor zover ik het weet beschouw ik dat nog steeds als een van de grootste fouten van de nederlandse regering!

Maar goed ik kan daar HELAAS niets aan veranderen nog heb ik destijds voor die regering gestemd, dus in feite kan en mag niemand mij daar op aanspreken!

net zoals je een Duitser die de oorlog niet meegemaakt heeft ook niet daarop kan en mag aanspreken.

Hetzelfde geldt voor de slavenhandel ik heb er niets mee te maken gehad en vol; me er dus ook in geen enkele manier voor verantwoordelijk!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 16:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 mei 2003 15:57 schreef enforcer het volgende:
Tja, dat mag, maar om anders denkenden gelijk voor nazis uit te maken gaat wel erg ver, dat was jij overigens niet hoor!

Op sommige punten ben ik het zelfs eens met groenlinks en de SP, maar op dat gebied zeker NIET!

Nazies zijn voor mij echt van die lui die puur om huidskleur mensen veroordelen, en daar veelal ook naar handelen.

rechts(Radicalen) zijn voor mij mensen die een hekel hebben aan buitenlanders door ervaringen en verhalen.

Maar dat mensen anderen mensen kunnen haten vanwege hun geboortekenmerken, dan kan er bij mij gewoon niet in. Het een te groot onlevingsvermogen vrees ik.
Al helemaal als vrouw (ook al is dat niet echt helemaal hetzelfde), als mensen mij bestempelen omdat ik vrouw ben en mij daardoor benadelen dan zal ik ze dat zeker niet in dank afnemen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 16:07 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 mei 2003 16:04 schreef enforcer het volgende:

Voor zover ik het weet beschouw ik dat nog steeds als een van de grootste fouten van de nederlandse regering!

En het leuke is ze denken erover om het weer te doen, in het kader van de vergrijzing, en het te hoge opleidings niveau van nederlanders (al zou je dat niet zo zeggen)

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:08 by grindcore Profiel van grindcore

laten ik even zeggen dat ik geen buitenlander ben.
Maar zo dannig eruit zie dat ik als buitenlander bestempel wordt.
Dus wat een buitenlander meemaakt, maak ik ook mee.
En ik weet hoe het aan beide kanten gedacht wordt.
Ik ben niet altijd blij met die vooroordelen maar ik kan alleen zeggen:
De wereld begint bij je zelf.
Wil je over iemand anders zeiken? Dan moet je heel goed weten of je jezelf kent.
En mensen zijn snel geneigt te zeggen dat ze zichzelf kennen. Met de gevolgen van dien.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:10 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Toch zal een zekere mate van "racisme" zoals jij dat definieert altijd bestaan en door iedereen worden toegepast!

Vrouwens zijn nu eenmaal niet identiek met mannen, ze zijn niet minderwaardig maar wel anders!

Hetzelfde geld voor de meeste buitenlanders, en zelfs al voor nederlanders uit een verschillende provincie alhoewel dat verschil kleiner zal zijn.

Dat is naar mijn mening ook niet erg om op basis daarvan onderscheid te maken!

Ik bedoel als we dat niet zouden doen zouden de vrouwens ook op in de kroeg in een pisgoot moeten plassen.

En zouden buitenlanders ook boerenkool moeten eten in het asielzoekers centrum!

Zou overigens niet eens zo'n gek idee zijn HAHAHAHA

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:10 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 mei 2003 16:07 schreef ghoulliette het volgende:
En het leuke is ze denken erover om het weer te doen, in het kader van de vergrijzing, en het te hoge opleidings niveau van nederlanders (al zou je dat niet zo zeggen)

Wat denk je dan dat ik daar van vind!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 16:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 mei 2003 16:10 schreef enforcer het volgende:
Wat denk je dan dat ik daar van vind!

Hopelijk net als ik; niet zo een goed idee.

op je andere stukje: het verschil is dat wat je met dat onderscheid doet.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:12 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 mei 2003 16:08 schreef grindcore het volgende:
laten ik even zeggen dat ik geen buitenlander ben.
Maar zo dannig eruit zie dat ik als buitenlander bestempel wordt.
Dus wat een buitenlander meemaakt, maak ik ook mee.
En ik weet hoe het aan beide kanten gedacht wordt.
Ik ben niet altijd blij met die vooroordelen maar ik kan alleen zeggen:
De wereld begint bij je zelf.
Wil je over iemand anders zeiken? Dan moet je heel goed weten of je jezelf kent.
En mensen zijn snel geneigt te zeggen dat ze zichzelf kennen. Met de gevolgen van dien.

Toen ik lang haar had werd ik ook wel eens als vrouw gezien, of nog erger als niet sociaal aangepaste "hardrocker"!

Dus ik heb ook wel het een en ander meegemaakt, je moet er wel mee om kunnen gaan want als je op alle slakken zout gaat leggen is het binnekort helemaal niet meer leefbaar!

Ik kon er vaak wel om lachen, en uiteindelijk moet je het ijs gewoon zien te breken en dan wordt je wel geaccepteerd, maar neem het niet aan als een vanzelfsprekendheid!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:14 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 mei 2003 16:12 schreef ghoulliette het volgende:
Hopelijk net als ik; niet zo een goed idee.

op je andere stukje: het verschil is dat wat je met dat onderscheid doet.

Een vrouw zal ik met bepaalde dingen toch anders cq. met meer respect zo je wil behandelen, als je dat als negatief ziet OK!

Ik zie het als rekening houden met verschillen niet als het minderwaardig behandelen van vrouwen.

Er zijn heel veel dingen waar vrouwen mannen de baas in zijn, maar omgekeerd ook

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 13-05-2003 16:15]

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:16 by grindcore Profiel van grindcore

[quote]Op 13 mei 2003 16:10 schreef enforcer het volgende:
Toch zal een zekere mate van "racisme" zoals jij dat definieert altijd bestaan en door iedereen worden toegepast![quote]
Helaas wel, niet uit te roeien maar wel pijnlijk.

[quote][En zelfs al voor nederlanders uit een verschillende provincie alhoewel dat verschil kleiner zal zijn.[quote]

Wist je dat de Friezen ooit een eigen staat wilde hebben?
In de jaren 70 geloof ik maar daar werdteen beetje lacherig over gedaan. En terecht.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:17 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

ja daar kan ik me iets bij voorstellen dat gaat weer een beetje te ver!

Maar dat neemt niet weg dat zij in HUN provincie ook het recht hebben op hun eigen "cultuur".

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 16:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 mei 2003 16:14 schreef enforcer het volgende:
Een vrouw zal ik met bepaalde dingen toch anders cq. met meer respect zo je wil behandelen, als je dat als negatief ziet OK!

dat zie ik zeker niet als negatief, juist niet1 dat heb ik ook nergens gezegd. Maar dat ik bijvoorbeeld minder loon zou krijgen, of geen leidinggevende functie mag hebben omdat ik vrouw ben, dat vind ik wel zaken die niet kunnen.
quote:

Ik zie het als rekening houden met verschillen niet als het minderwaardig behandelen van vrouwen.

Er zijn heel veel dingen waar vrouwen mannen de baas in zijn, maar omgekeerd ook

Je snapte niet helemaal (helemaal niet) wat ik bedoelde, laat maar

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:18 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Nee ik begrijp het wel denk ik, maar goed wat dat salaris en functie betreft heb je gelijk!

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:19 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 13 mei 2003 16:12 schreef enforcer het volgende:
Toen ik lang haar had werd ik ook wel eens als vrouw gezien, of nog erger als niet sociaal aangepaste "hardrocker"!

Dus ik heb ook wel het een en ander meegemaakt, je moet er wel mee om kunnen gaan want als je op alle slakken zout gaat leggen is het binnekort helemaal niet meer leefbaar!

Ik kon er vaak wel om lachen, en uiteindelijk moet je het ijs gewoon zien te breken en dan wordt je wel geaccepteerd, maar neem het niet aan als een vanzelfsprekendheid!

Haar kan je knippen, huidskleur niet.
Maar ik begrijp je.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-05-2003 16:20 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 13 mei 2003 16:07 schreef ghoulliette het volgende:
Zijn ze al mee bezig, in oa de gezondheidszorg (Artsen en verpleegkundigen). En dan niet de numerus fixus verhogen

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 13-05-2003 16:21]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 16:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 mei 2003 16:20 schreef Iskariot het volgende:
Zijn ze al mee bezig, in oa de gezondheidszorg (Artsen en verpleegkundigen). En dan niet de numerus fixus verhogen

En die kindjes in die Zuid Afrikaanse ziekenhuisjes liggen te verpieteren

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:22 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 13 mei 2003 16:17 schreef enforcer het volgende:
ja daar kan ik me iets bij voorstellen dat gaat weer een beetje te ver!

Maar dat neemt niet weg dat zij in HUN provincie ook het recht hebben op hun eigen "cultuur".

Klopt, maar er is niemand die hun verbied om het uit te oefenen.
Dat het grootste gedeelte van het nederlands cultuur is weggegooit ligt aan de nederlander zelf

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2003 16:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

welke cultuur? Sinterklaas? Gekookte aardappels met jus, stamppot. Vol rijkdommen die Nederlandse cultuur.

Het enige dat we aan cultuur hebben (Cobra, de amsterdamse school, Vermeer, van Gogh en Rembrandt) zijn zaken die de meeste Nederlanders toch geen zak intresseren. Misschien moeten wij ook maareens een integratie curses krijgen

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-05-2003 16:32 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 mei 2003 16:31 schreef ghoulliette het volgende:
welke cultuur? Sinterklaas? Gekookte aardappels met jus, stamppot. Vol rijkdommen die Nederlandse cultuur.

Het enige dat we aan cultuur hebben (Cobra, de amsterdamse school, Vermeer, van Gogh en Rembrandt) zijn zaken die de meeste Nederlanders toch geen zak intresseren. Misschien moeten wij ook maareens een integratie curses krijgen

Geen cultuur? Drugs dan?

Als ik tegen een Americaan zeg waar ik vandaag komt, krijg ik als reply "yeah, free drugs for everyone right?"

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:33 by grindcore Profiel van grindcore

quote:

Mijn idee!
Ik heb wel zin hoor
Maar het intresse is inderdaad nihil te noemen.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-05-2003 16:38 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 13 mei 2003 16:32 schreef Claw het volgende:
Geen cultuur? Drugs dan?

Als ik tegen een Americaan zeg waar ik vandaag komt, krijg ik als reply "yeah, free drugs for everyone right?"

pff, de kolonieen hebben zoiezo geen cultuur.
Dat hebben ze voor elkaar gekregen door ze voor het grootste gedeelte af te slachten.
En ze in resevaten te stoppen.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:49 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 mei 2003 16:22 schreef grindcore het volgende:
Klopt, maar er is niemand die hun verbied om het uit te oefenen.
Dat het grootste gedeelte van het nederlands cultuur is weggegooit ligt aan de nederlander zelf

ben ik niet met je eens, alleen het zichtbare gedeelte is er niet zo heel erg meer (klederdracht molens klompen etc.) maar dat is overal!

Ook in nepal drinken ze coca cola geloof me en lopen ze in reebok shirts!

Nee, dan besef je toch niet helemaal waar de nederlandse cultuur zich nog meer openbaart, het is een manier van denken over bepaalde dingen het vieren van bepaalde feesten, het omgaan met medemensen etc.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:51 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:

Triest dat je zo over je eigen cultuur denkt, maar op sommige gebieden mogen veel nederlanders er idd meer aan gaan doen!

Ik ben wel degelijk trots op Rembrandt, Piet Hein etc. dat waren wel helden....

Ik heb dat ook wel meegekregen overigens, heb tevens alle musea bezocht!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 13-05-2003 16:54 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 mei 2003 16:38 schreef grindcore het volgende:
pff, de kolonieen hebben zoiezo geen cultuur.
Dat hebben ze voor elkaar gekregen door ze voor het grootste gedeelte af te slachten.
En ze in resevaten te stoppen.

Ik zou zeggen bekeer je, wordt moslim en neem zo een "cultuur" aan!

Ik ben daar makkeljik je hoeft geen waarde te hechten aan het nderlanderschap maar dan heb je ook weinig reden hier te zijn, of het mot je alleen gaan om het profiteren van dfe moeizaam opgebouwde welvaart!

Maar dan moet je zo principieel zijn daar ook afstand van te doen!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com