|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:ja maar van negers heb je over het algemeen ook minder last dan van moslims. de moslim cultuur is gewoon erg agressief intolerant en er op gebrand dat ze zich weinig aanpassen. dit wordt ze al van kinds af aan door ouders en kerk ingegoten en valt niet te veranderen. gewoon terug sturen die hap. |
|
Dat is erg ongenuanceerd, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Alhoewel ik in Den Haag ook erg veel last gehad heb met Antillianen....... Met srinamers weer veel minder, maar er zittebn overal natuurlijk uitschot tussen ook bij de nederlanders, maar daar hebben we onze handen al vol aan wat mij betreft! Het is een feit dat tijdenland de antillen prbleem gevallen gewoon op het vliegtuig hiernaartoe heeft gezet, tja dan krijg ej excessen! |
|
quote: dat is ook weer zo. maar die jah-jah is een heel gevaarlijk mannetje in mijn ogen. ik neem maar aan dat hij niet representatief voor alle vlaamse allochtonen is. ik dacht dat er best een groot deel van de vlaamse allochtonen tegen hem waren? |
|
quote:vanuit de moslim wereld krijgen wij ook alleen het afval binnen. in die landen zelf zijn er wel die kunnen nadenken maar die hebben dan ook een opleiding gevolg en werk gevonden. degene die hiertheen komen zijn de gene die in hun eigen land zijn mislukt. |
|
quote: Kan zijn, maar dat zijn dan de Vlaamse, en er zijn dus nog degenen in Brussel en Wallonië. Maar mijn probleem met allochtonen situeert zich eigenlijk meer op het gebied van "attitude". quote: Daar ben ik het ook mee eens, niet alle "inwijkelingen" geven problemen. West-Europeanen zoal niet en Jappanners zijn (helaas voor hun misschien) het exponent van "Verwestering" in de negatieve zin (da's ook klote) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-05-2003 10:50] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Het egste is nog datze nu in NL ook een AEL afdeling gaan opzetten, en daar zit IK in ieder geval niet op te wachten. Stel je voor dat die zeggenschap krijgen in het een of ander.... Ter vergelijking in Marokko worden metal heads opgepakt vanwege het ondermijnen van het moslimgeloof! In Egypte hetzelfde en ook in Turkije zijn ze er niet dol op.... Nou dat belooft wat van mjij moge ze die onzin verbieden! De CP 86 werd toch ook (misschien terecht) verboden dan moeten ze dit ook verbieden! |
|
Laat de AEL maar niet mee gaan doen aanverkizingen, als alle arabiërs daar op gaan stemmen kunnen ze nog wel eens erg groot gaan worden en dan ist gedaan met Nederland |
|
quote: Ja.. dat is wel linke soep, die AEL ... zeker als ze voor de Nederlandse AEL net zo'n charismatische en intelligente leider weten te vinden als Abdoul Jahjah .. |
|
quote: dan emigreer ik onmiddellijk. maar ik snap die arabieren niet. ze verlaten hun land omdta hun systeem faalt op bepaalde punten en het enige wat ze lijken te willen is hier een zelfde type land maken. |
|
quote: Kijk, op dat gebied heb ik wel wat richting om zondag te gaan stemmen, ik ben namelijk fanatiek tegen migranten-stemrecht (maar ja, er zijn natuurlijk een hoop genaturaliseerden) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-05-2003 10:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Dan zijn er in Nederland nog genoeg turken en marokanen om de AEL in grote steden groot te maken ... |
|
quote: kom je dan automatische niet uit bij het blok? het blok lijkt me helemaal niks, echt zo een one-issue partij die het alleen maar goed doet omdat ze in de oppositie zitten en een goed gebekte baas hebben. ik ben benieuwd hoeveel stemmen ze nog krijgen na een regeerperiode. |
|
quote: Niet meteen (gelukkig maar). Maar ik ben wel benieuwd wat ze er van zouden bakken als ze in de meerderheid zouden komen te zitten, dan wordt die ballon zo doorprikt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:ik snap ze wel. daar is een politie staat waar ze niet overkunnen gaan op criminaliteit omdat de straffe erg hoog zijn. en hier kunnen ze lekker profiteren van uitkeringen naast hun niet al te frisse parktijken. dit geld natuurlijk niet voor iederen maar de meeste lichten de overheid hier wel op door dubbele uitkeringen te trekken etc. |
|
Ik was het op veel punten met Pim Fortuyn eens, op immiratiegebied dan, op enede gebieden was ik het niet altijd met hem eens. Jammer dat de man dood is, want de rest van zijn partij leek niet echt slagkrachtig. Maar dat heeft veel te maken met het feit dat de partij in enkele maanden uit de grond is gestampt, als hij mer tijd had gehad..... |
|
Fortuyn was een schreeuwlelijk .. maar on topic, ik maak me soms best zorgen als je kijkt hoe groot het stempel is dat de turken en marokanen op nederland drukken, kan niet anders dan dat dat een keer goed fout gaat gaan/ |
|
Gister was er op sbs6 een docu/reportage over WHite Thrash, echt werkelijk waar, wat een debielen zeg. Waarom vinden wij (de nederlanders) hen minder vervelend dan hun gekleurde soortgenoten? |
|
Vind ze net zo vervelend ... vooral dat kijk mij de hitler uithangen vind ik zo stupide |
|
quote: idd 'trash', ik ben best wel trots op wat ik ben, maar zulke "brullers" zijn een schande, dan vind ik duidelijk beargumenteerde mensen zoals WoO veel redelijker (zie eerdere posts) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja idd, en daarbij nog "we hebben het zo zwaar nu dankzij de allochtonen" dikke naad, ga eerst eenst werken voor je geld op jezelf wonen. die zeikerds wonen veelal nog bij hun ouders en weten niet eens wat echt werken is. |
|
quote:Die nephitlers zin 9 van de 10 keer van die kanslozen die zo proberne in de picture te komen, niks anders dan normale herrieschoppers. |
|
Idd, die kale gasten van eind 20, begin 30, in van die bomberjacks (spel je dat zo ) die heel de dag niks anders doen dan bier drinken op een hekje, en stelen bij het leven. Een oudoom van mij (oude man, niet meer goed ter been) wilde zo'n 45-km/uur autootje kopen. Hij had daarom 3000 euro van de bank gehaald om een aanbetaling te doen. Hij zat dat nog eens na te tellen in zijn normale auto, die hij toen nog had, wordt opeens zijn portier opengerukt, en die 3000 euro worden uit zijn handen gegrist, door 2 figuren die er uitzagen zoals door mij hierboven omschreven. Grrrr Ik heb trouwens wel een hekel aan marokkanen en turken. |
|
quote: aan ze allemaal? Dan heb je veel haat in je zitten. Haat komt trouwens voor uit angst (en onwetendheid). Stiekem een beetje een schijtluis dus. |
|
quote: hoe denk jij over de relatie bevolkingsdruk en allochtonen? Ik maak me dus wel zo zorgen over het groot aantal kinderen dat standaard lijkt te zijn bij allochtonen. wat dus weer betekent dat er veel huizen bij moeetn komen en veel groen verdwijnt (om het effe simpel iot te drukken). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |