IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
Ash
over datum geraakte nozem
Usericon van Ash
Posted 21-11-2003 17:08 by Ash Profiel van Ash

2 uur reizen voor een slecht betaald kutbaantje?

ik denk dat er in elke middelgrote stad wel genoeg figuren rondwandelen die je van hun reet kan plukken om aan het werk te zetten. een beetje dom om te gaan investeren in figuren die reiskostenvergoeding moeten krijgen en vanwege reistijden aardig kans lopen vaak te laat te zijn.

ik was gister voor mijn werk in de ray, waar we een turkse uitzendkracht naar huis hebben gestuurd, omdat hij begon te zeiken over discriminatie; mijn directeur had de mobiel van een collega op turks ingesteld en erom stond te lachen. Dat soort figuren wil je toch niet voor je laten werken? en owja, het naar huis sturen was racisme volgens hem.

You've got a lot of guts. Let's see what they look like!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2003 17:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Naja laten we wat terug doen voor deze zwaar benadeelde buitenlander. We geven hem een weekje naar een kuuroord, s'werelds beste douches, en waar je onder begleiding aan je figuur kunt werken

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-11-2003 17:14]

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-11-2003 17:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 november 2003 17:08 schreef Ash het volgende:
2 uur reizen voor een slecht betaald kutbaantje?

ja via uitzendbureaus die jou als niet nederlander niet meer kunnen bieden. En die vervoerskosten daar verdien je niet op hoor. Wat je op je kaartje hebt staan krijg je terug. en je hele dag is naar de klote.
En dan gaat het niet alleen om niet blanke niet nederlanders trouwens.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-11-2003 17:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 november 2003 17:08 schreef Ash het volgende:

ik was gister voor mijn werk in de ray, waar we een turkse uitzendkracht naar huis hebben gestuurd, omdat hij begon te zeiken over discriminatie; mijn directeur had de mobiel van een collega op turks ingesteld en erom stond te lachen. Dat soort figuren wil je toch niet voor je laten werken? en owja, het naar huis sturen was racisme volgens hem.

waarom vertel je twee keer hetzelfde? Beetje moeite met het nederlands?

Wat denk je Elite, behoort zo'n iemand wel een baan te krijgen? Jouw nederlands is trouwens ook best wel heel erg slecht

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2003 17:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 november 2003 17:37 schreef ghoulliette het volgende:

Wat denk je Elite, behoort zo'n iemand wel een baan te krijgen? Jouw nederlands is trouwens ook best wel heel erg slecht

Nederlands schrijf je tegenwoordig met een HOOFDLETTER

Maarja ik ben dan niet zo goed in talen maar ik heb dan ook een talendeuk ipv talentumor. Maar het verschil is dat ik me wel goed verstaanbaar kan maken, en dat moet je wel kunnen als je wilt werken.

♀<o(((>< <o(((><

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-11-2003 17:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 november 2003 17:45 schreef ElitE het volgende:
Maarja ik ben dan niet zo goed in talen maar ik heb dan ook een talendeuk ipv talentumor. Maar het verschil is dat ik me wel goed verstaanbaar kan maken, en dat moet je wel kunnen als je wilt werken.

Dus je hoeft alleen maar te kunnen begrijpen en begrepen kunnen worden?

Dan hoef je toch helemaal geen Nederlands te kunnen? Ofwel?

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2003 17:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 november 2003 17:52 schreef ghoulliette het volgende:
Dus je hoeft alleen maar te kunnen begrijpen en begrepen kunnen worden?

Dan hoef je toch helemaal geen Nederlands te kunnen? Ofwel?

Neen verbaal of schriftelijk iets duidelijk maken moet snel en in tot in detail kunnen, zonder taal word het een stuk moeilijker. Andere talen zijn ook niet van toepasing aangezien het Nederlands bij de meeste werkgevers/collega's liever gebruikt word.

♀<o(((>< <o(((><

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2003 17:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 november 2003 17:36 schreef ghoulliette het volgende:
ja via uitzendbureaus die jou als niet nederlander niet meer kunnen bieden. En die vervoerskosten daar verdien je niet op hoor. Wat je op je kaartje hebt staan krijg je terug. en je hele dag is naar de klote.

Uitzendbureaus bieden je geen baantjes op basis van nationaliteit. Als ze een baantje als greppelgraver hebben verdienen ze er net zoveel op bij een Pool, Turk of Nederlander.

Als het gaat om gebrek van taalkennis bij bepaalde baantjes is het vrij logisch dat je dat baantje niet krijgt als het om taalkennis vraagt.

Wat wel leuk is, is dat in de 'hogere functies' juist omgekeerde gebeurt. Ik kom veel bij banken, daar zitten soms externe buitenlandse adviseurs die alleen Engels kunnen. Altijd lachen zo'n overleg met tien man (8 Nederlanders, 1 Engelsman, 1 Pool) en er wordt gewoon Engels gesproken. Mij maakt het geen ruk uit want mijn Engels is toch beter dan mijn Hollandsch, toch vind ik het raar. Die Engelsman wordt in tegenstelling tot een Turk niet als onaangepaste allochtoon aangemerkt...

En reistijd....tsja. Ik heb een klant in Hengelo (waar ik gelukkig niet al te vaak heen moet). Ik woon in Rotterdam...

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-11-2003 18:07 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Voor de belgen hier:

heb me deze week een breuk gelachen op man Bijt Hond toen ze die negerin vroegen op welke partij ze zou stemmen... als ze zou kunnen, met dat kutmigrantenstemrecht.

Zij, op een heel ernstig toon: "Vlaams Blok"

mvg wk10

Ash
over datum geraakte nozem
Usericon van Ash
Posted 24-11-2003 10:20 by Ash Profiel van Ash

quote:

Het bedrijf dat jou inhuurt betaald je die reiskosten nl. wel in eerste instantie uit eigen zak uit. dat kunnen ze later wel terugkrijgen, maar als ze dat geld gewoon vast houden krijgen ze er rente over. die figuren verdienen er idd niks extra op. en hun hele dag naar de klote? ach, als ze niet werken hebben ze ook geen geld om uit te geven, dus wat moeten ze dan met die tijd?

quote:

Nee, jij wel met lezen?
Ik schrijf niet twee keer hetzelfde.

Er werd gemiept over 'discriminatie' toen men spotte met turks als onbegrijpelijke taal.

Van 'racisme' toen deze persoon op grond van zijn houding weggestuurd werd.

Wel bij de les blijven. Als je dit niet als twee afzonderlijke zaken kan zien, dan ben je niet veel snuggerder dan dat persoon zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Ash op 24-11-2003 10:29]

You've got a lot of guts. Let's see what they look like!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2003 23:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

♀<o(((>< <o(((><

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-11-2003 0:14 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 24 november 2003 23:57 schreef ElitE het volgende:
[img]http://home.hccnet.nl/r.ilbrink/Nijntje/7.jpg[img]

hahahahahahahahahhahaha wat grappig zeg,
hoe origineel en onverwacht...

man kanker toch op!

And my marlboro light

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 25-11-2003 0:15 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 24 november 2003 23:57 schreef ElitE het volgende:
[plaatje]

*sarcastisch lachje* Ik denk dat dit meer over jou zegt dan over Achmed en Ali.

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-11-2003 0:15 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 25 november 2003 0:14 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
hahahahahahahahahhahaha wat grappig zeg,
hoe origineel en onverwacht...

man kanker toch op!

Klopt.. ik ga snel wat prozac slikken..

word behoorlijk depressief van dit soort humor..

Niet dat ik een groot fan ben van de huidige situatie omtrend de allochtonen maar dit is zooooo ontzettend kinderachtig, flauw en puberaal dat ik zin krijg om mongolen neer te schieten die zulke onzin creëren..

Ik, Wil Schuurman

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-11-2003 2:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Weetje wat pas kinderachtig is, te lui zijn om je aan te passen en Nederlanders Turks laten leren en hoeveel van jullie kom deze mensen in RL tegen discrimineren mag niet todat achmed opeens je buurman is

♀<o(((>< <o(((><

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 2:23 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

Gelieve niet mijn buren af te kraken.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-11-2003 2:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 november 2003 2:23 schreef Phlegyas het volgende:
Gelieve niet mijn buren af te kraken.

DE juiste instelling m'n jong, Geen woorden maar daden

♀<o(((>< <o(((><

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 2:26 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

Ik hou niet zo van voetbal

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-11-2003 2:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Niet erg hoor
Ik houd alleen maar van wedstrijden bezoeken maar om het echte voetbal geef ik geen ene ruk

♀<o(((>< <o(((><

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-11-2003 2:28 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

En terecht...

[@ Bontjas]

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-11-2003 2:29]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 2:31 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

quote:
Op 25 november 2003 2:28 schreef Voice Of Doom het volgende:
En terecht...

[@ Bontjas]

zonder ronde bal wordt het nooit wat met dat spel

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-11-2003 2:35 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 25-11-2003 2:40 by Cornholio the Great Profiel van Cornholio the Greathttp://www.cornholiosmanagement.nl

Gaan we nu van allochtonen naar voetbal?

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

Phlegyas
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 2:42 by Phlegyas Profiel van Phlegyas

Mogen allochtonen nu ook al niet meer voetballen?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 25-11-2003 2:44 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 25 november 2003 2:40 schreef Cornholio the Great het volgende:
Gaan we nu van allochtonen naar voetbal?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com