|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Naja laten we wat terug doen voor deze zwaar benadeelde buitenlander. We geven hem een weekje naar een kuuroord, s'werelds beste douches, en waar je onder begleiding aan je figuur kunt werken [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-11-2003 17:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja via uitzendbureaus die jou als niet nederlander niet meer kunnen bieden. En die vervoerskosten daar verdien je niet op hoor. Wat je op je kaartje hebt staan krijg je terug. en je hele dag is naar de klote. En dan gaat het niet alleen om niet blanke niet nederlanders trouwens. |
|
quote: waarom vertel je twee keer hetzelfde? Beetje moeite met het nederlands? Wat denk je Elite, behoort zo'n iemand wel een baan te krijgen? Jouw nederlands is trouwens ook best wel heel erg slecht |
|
quote: Nederlands schrijf je tegenwoordig met een HOOFDLETTER Maarja ik ben dan niet zo goed in talen maar ik heb dan ook een talendeuk ipv talentumor. Maar het verschil is dat ik me wel goed verstaanbaar kan maken, en dat moet je wel kunnen als je wilt werken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dus je hoeft alleen maar te kunnen begrijpen en begrepen kunnen worden? Dan hoef je toch helemaal geen Nederlands te kunnen? Ofwel? |
|
quote: Neen verbaal of schriftelijk iets duidelijk maken moet snel en in tot in detail kunnen, zonder taal word het een stuk moeilijker. Andere talen zijn ook niet van toepasing aangezien het Nederlands bij de meeste werkgevers/collega's liever gebruikt word. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Uitzendbureaus bieden je geen baantjes op basis van nationaliteit. Als ze een baantje als greppelgraver hebben verdienen ze er net zoveel op bij een Pool, Turk of Nederlander. Als het gaat om gebrek van taalkennis bij bepaalde baantjes is het vrij logisch dat je dat baantje niet krijgt als het om taalkennis vraagt. Wat wel leuk is, is dat in de 'hogere functies' juist omgekeerde gebeurt. Ik kom veel bij banken, daar zitten soms externe buitenlandse adviseurs die alleen Engels kunnen. Altijd lachen zo'n overleg met tien man (8 Nederlanders, 1 Engelsman, 1 Pool) en er wordt gewoon Engels gesproken. Mij maakt het geen ruk uit want mijn Engels is toch beter dan mijn Hollandsch, toch vind ik het raar. Die Engelsman wordt in tegenstelling tot een Turk niet als onaangepaste allochtoon aangemerkt... En reistijd....tsja. Ik heb een klant in Hengelo (waar ik gelukkig niet al te vaak heen moet). Ik woon in Rotterdam... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Voor de belgen hier: heb me deze week een breuk gelachen op man Bijt Hond toen ze die negerin vroegen op welke partij ze zou stemmen... als ze zou kunnen, met dat kutmigrantenstemrecht. Zij, op een heel ernstig toon: "Vlaams Blok" mvg wk10 |
|
quote: Het bedrijf dat jou inhuurt betaald je die reiskosten nl. wel in eerste instantie uit eigen zak uit. dat kunnen ze later wel terugkrijgen, maar als ze dat geld gewoon vast houden krijgen ze er rente over. die figuren verdienen er idd niks extra op. en hun hele dag naar de klote? ach, als ze niet werken hebben ze ook geen geld om uit te geven, dus wat moeten ze dan met die tijd? quote: Nee, jij wel met lezen? Ik schrijf niet twee keer hetzelfde. Er werd gemiept over 'discriminatie' toen men spotte met turks als onbegrijpelijke taal. Van 'racisme' toen deze persoon op grond van zijn houding weggestuurd werd. Wel bij de les blijven. Als je dit niet als twee afzonderlijke zaken kan zien, dan ben je niet veel snuggerder dan dat persoon zelf. [Dit bericht is gewijzigd door Ash op 24-11-2003 10:29] You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hahahahahahahahahhahaha wat grappig zeg, hoe origineel en onverwacht... man kanker toch op! And my marlboro light |
|
quote: *sarcastisch lachje* Ik denk dat dit meer over jou zegt dan over Achmed en Ali. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Klopt.. ik ga snel wat prozac slikken.. word behoorlijk depressief van dit soort humor.. Niet dat ik een groot fan ben van de huidige situatie omtrend de allochtonen maar dit is zooooo ontzettend kinderachtig, flauw en puberaal dat ik zin krijg om mongolen neer te schieten die zulke onzin creëren.. Ik, Wil Schuurman |
|
Weetje wat pas kinderachtig is, te lui zijn om je aan te passen en Nederlanders Turks laten leren en hoeveel van jullie kom deze mensen in RL tegen discrimineren mag niet todat achmed opeens je buurman is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gelieve niet mijn buren af te kraken. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: DE juiste instelling m'n jong, Geen woorden maar daden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik hou niet zo van voetbal Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Niet erg hoor Ik houd alleen maar van wedstrijden bezoeken maar om het echte voetbal geef ik geen ene ruk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En terecht... [@ Bontjas] [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-11-2003 2:29] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: zonder ronde bal wordt het nooit wat met dat spel Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Gaan we nu van allochtonen naar voetbal? There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Mogen allochtonen nu ook al niet meer voetballen? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |