|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee niet ziek, bang. Dat ligt heel anders bij mij.. |
|
We moeten oppassen met (een paar) moslims.. want als hun geestenlijke leider " Blaas jezelf midden in de bioscoop op" zegt trekken ze een nummertje om het te doen! Godverdommen.. |
|
zoals gewoonlijk breng je het weer erg simpel panda. Maar ik ben het met je eens dat er opgepast moet worden voor religieus fanatisme. Jammer genoeg is het totaal verbieden van religie nog niet haalbaar |
|
Ik bedoel niet alle buitenlanders hoor.. ik kan zelf wel wat mensen die zwart zijn en die zijn wel gewoon aardig (maar ik ga er niet echt mee om.. maar zij proberen met mij omtegaan :S Godverdommen.. |
|
Dit heeft echt geen ruk met huidskleur te maken panda! Dit heeft met religie te maken. Mensen die ergens in geloven verliezen (voor een deel) hun realistische kijk op de wereld en bekijken alles in een bapaalde omlijsting. Hierdoor lijkt het voor fanatieke islamieten gerechtvaardigd om andere mensen af te slachten. |
|
JE SNAPT TOCH WEL WAT IK BEDOEL! Godverdommen.. |
|
Ik ken genoeg allochtonen die heel goed in Nederland passen, maar ik heb er ook zat gezien die van mij per direct teruggestuurd mgen worden. Arrogante rotjochies die denken met z'n vijven alles te kunnen zeggen/doen Maar waar trek je de grens? Wanneer stuur je iemand wel en wanneer niet terug? MuayThaigerrr!! |
|
quote: Dat is mischien wel zo maar het zou fijn zijn als je jezelf wat beter uitdrukt. Dan zou je ook nog eens op een normale manier aan een discussie deel kunnen nemen. |
|
quote: Je zou het kunnen koppelen aan het in contact komen met justitie. Als iemand binnen een bapaalde tijd een aantal keer in contact komt met justitie is die persoon niet meer welkom. |
|
quote:En tot hoever ga je bij gezinshereniging. Ik ben blij dat ik daar niet verantwoordelijk voor ben om dat te beslissen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gewoon alles terugsturen krijg je ook nooit problemen |
|
quote:Als het maar zo simpel was... Het zou imho wel werken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Da's wel een goed idee ja, maar hoe wil je dat realiseren? de regering zal vinden dat het te veel tijd en werk kost. Denk ik. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Zoals cadaveria al zei, ik ben blij dat het mijn verantwoording niet is. Ik zou het nl. zo ook niet weten. |
|
quote: Gewoon simpel houden, bij: geen respect voor de Nederlandse waarden en normen --> opzouten wanneer de persoon een carriere in de criminale sfeer nastreeft --> opzouten oproepen tot haat en moord --> opzouten |
|
wat dachten jullie van hoofddoekjes?? dat schijnt hardstikke gevaarlijk te zijn. een vriendin van me werd al paar keer bijna overreden door iemand in de auto die een hoofddoekje aan had. Ze kunnen voor geen meter zien of er nog een fietser naast is. |
|
Kopdoekjes hebben een functie: Blijft de benzine beter hangen hahahahahahah |
|
nee, niet eens. dus kun je nagaan hoe zinloos het is. |
|
quote: ik wilde er ook opleiding aan toevoegen . en ook allochtonen die ondernemend (positieve zin ) zijn en maatschappelijk betrokken te onderscheiden en passende beloning te geven . emigratie kan je ook bevorderen lost ook heel veel op . meestal zijn de mensen niet bewust van de mogelijkheden . voorlichting hierover op tv etc . |
|
En na 5 jaar zijn het nederlanders je kan het beter medelanders noemen Godverdommen.. |
|
inderdaad.. |
|
wat ik altijd jammer vindt is dat hier alles mogelijk is, veschillende geloven rassen enz enz. Ga eens naar een land waar gekleurden wonen, daar is het niet van alles hebben daar heb je of het een of het ander. Ben je het er niet mee eens jammer dan dan rot je toch op of gaat een paar jaar zitten, die gasten doen echt niet zo moeilijk hoor. |
|
Precies... de mond vol over ons zuig systeem en hoe onderdrukkend we wel niet zijn, maar ondertussen met z'n allen hierheen komen om ervan te profiteren. Eenmaal hier om het hardst schreeuwen dat je geen kansen gegeven wordt en dat je gediscrimineerd wordt (het toverwoord in Nederland) terwijl je thuisland gewoon een zootje is. Voorbeeld: Suriname. De helft van de Surinamers zit hier. Ze zijn al een paar decennia onafhankelijk, maar moeten het nog steeds hebben van Nederlandse steun. Terwijl Suriname een van de rijkste landen in Zuid Amerika is, boordevol grondstoffen (bauxiet e.d.). Als wij met z'n allen daarheen gingen, dan waren we binnen 10 jaar de economische grootmacht van dat continent. Overal waar 'die mensen' aan de macht zijn, is het een zootje. Het is gewoon een mentaliteitsverschil, en om te verklaren dat 'alle mensen hetzelfde zijn' is een bord voor je kop hebben. Stenen tijdperk, corruptie. Neem me niet kwalijk, maar ik houd mijn hart vast voor de dag waarop dat hier gebeurt. |
|
quote:idd, het woord discrimintatie wordt te pas en te onpas gebruikt. Voorbeeld: op mijn stage geef ik de leerlingen straf nadat ze 3x te laat zijn gekomen. 9 van de 10 allochtone jongens (dit is niet om af te zeiken maar het is echt waar)gooit het op discriminatie. Ik zou hun discrimineren omdat ik hun straf op leg. Als je zegt dat je dat ook bij de Nederlandse jongens doet, is dat natuurlijk niet waar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |