|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben zeker niet bang voor ze. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik me op mijn gemak voel als ik 's avonds uit de oefenruimte kom met mijn gitaar in Rotterdam-Charlois. Ik heb trouwens niet niet alleen een hekel aan ze omdat ze 9 van de 10 keer crimineel zijn, maar ook aan hun hele smerige levenswijze. |
|
Leg uit. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben trouwens in mijn leven 4 keer overvallen door een meerderheid, alle 4 de keren door allochtonen. |
|
quote: in de protestante buurt waar ik opgegroeid ben had elk gezin 4 kinderen (1tje zelfs 6). Je kunt het mensen niet verbieden, maar walgelijk is het wel. |
|
quote: over die smerige levenswijze Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja die pyjama's die ze dragen, en het bestek dat ze gebruiken kunnen echt niet |
|
quote: Mijn vader is politieagent, en in de jaren dat hij nog huisinvallen deed, en over straat liep enzo, kwam hij veel gevallen tegen van huizen waar het vuil in de hoek van de kamer opgestapeld lag, uitwerpselen niet in de wc maar gewoon ernaast. Weken niet schoongemaakt. Als je achter turkse restaurants kijkt zie je vaak rauw vlees en vuil op straat liggen (toevallig gisteren ook op tv gezien). Dat soort dingen. |
|
quote: Dat moet je tegen degene zeggen die het verzonnen heeft en niet tegen mij. |
|
quote:Dan moet je niet napraten ... |
|
quote:hebben jullie nou echt niet door dat zulk soort mensen er zijn als reactie op het gedrag van de meeste allochtonen? ik heb trouwens nog nooit iemand horen roepen dat ze het zwaae hebben door die allochtonen. zulk soort lui hebben een hekel aan allochtonen omdat allochtonen dit land gewoon weg verkrachten en niet omdat ze hun banen ofzo innemen want de meeste allochtonen werken in de criminele/zwarte sector en lijen een uitkering. |
|
quote: Alles wat je zegt praat je na, niets is van jezelf. |
|
quote: Eén oplossing voor weerwerk (beetje simpel, weet ik wel): het aantal kinderen van Autochtonen (raar woord) moet weer omhoog, ...ik ken echt te veel "enige kinderen" (in mijn eigen familie valt dat goed mee),... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-05-2003 11:26] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: |
|
quote: Denk je niet dat dit alleen in extreme gevallen zo is. Bij normale gezinnen zijn namelijk geen huiszoekingen nodig, en die komen niet op tv. |
|
quote:EUhm nee, dan krijg je een dubbelop effect, exposieve bevolkingsgroei .. niet goed! |
|
quote: Jij hebt toch ook op school gezeten. Alles wat je daar hebt geleerd leer je omdat het je geleerd wordt. Niet omdat jezelf thuis al 6 jarige maar besluit iets te gaan leren over de topografie van indonesië of wel soms. |
|
De reden van het huisbezoek was niet de smerigheid, en vaak niet eens iets crimineels. Vaak kwam het voor dat mijn vader bijvoorbeeld het 3-jarig zoontje moest terugbrengen naar huis omdat hij 4 straten verderop in zijn luier over straat liep te banjeren. Dat is vaak normaal bij die mensen. |
|
quote:Da's hier idd al besproken in dat AEL topic. En ergens -tot spijt van wie het benijdt- is dat niet meer dan normaal. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Klopt, maar er zijn wel degelijk dingen waar ik zelf over nagedacht heb. De conclusies die ik daaruit opmaak zijn van mijzelf of niet? |
|
quote: nee, nu ben ik niet met je eens. dat lost wel het probleem van de verhoudingsaantallen op maar maakt het probleem van de overbevolking alleen maar erger. Mijn oplossing is simpel: kinderbijslag voor alleen de eerste twee kinderen. als je op religieuze basie 15 kinderen wilt, prima, maar ik wil daar niet aan mee betalen. ik weet ook wel dat de meeste mensen geen kinderen nemen omdatze kinderbijslag krijgen (niet te hopen ten minste) maar ik denk dat het toch wel beinvloedt. en verder, zo snel mogelijk de allochtone vrouwen opleiden. dan gaan die ten minste nadenken. |
|
quote: *zucht* laat ook maar, probeer eerst maar zelf eens een gezin te stichten, eens kijken hoe goed je dat doet. |
|
EIGENLIJK is kinderbijslag belachelijk, nu zijn andere nederlanders de lul (via belasting) als iemand kinderen neemt. Ik heb al genoeg last van die blagen als ik door de supermarkt struin |
|
quote:Maar dus wel gebasseerd op wat jou aangeleerd is. |
|
Wat weet jij er nou van? Waarom zijn er altijd zoveel mensen die ondanks de ontelbare slechte ervaringen nog steeds allochtonen waar we het over hebben blijven verdedigen? [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 12-05-2003 11:32] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |