|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: ze sloegen zonder reden een punker, en daar zei ik wat van. Ja toen had ik het natuurlijk gedaan. (beetje het "heb eens wat respect voor de ouderen mensen" verhaal, alleen bracht ik het erwel levens van af, dankzij vrienden die me de mond snoerden) |
|
quote:1: leer je defenities 2: kom zelf dan is met een oplossing |
|
quote:daar komt de aap uit de mouw. punk = links vraagt in hun ogen oom klappen als je daar wat van zegt roep je het over jezelf uit. ja ok het is fout maar je weet het en gan dan later niet zielig doen. |
|
quote: Kijk maar uit, straks scalpeer ik je Lekker als alternatief voor de gehaktballen in de groentesoep hmmmmmm jam jam jam |
|
quote: juist, zo bepaald, precies wat ik bvedoel, niet iets waar je wat aan kan veranderen en wat aan moet veranderen (vind ik vanuit datzelfde oogpunt) en ook al ben ik een untermensch, fijn voor je, alsof ik het daarover heb en erom geef wat die enge kale mannen zeggen quote: wel: alleen zoals ik al schreef, sommige mensen delen mijn mening niet, jij vind van niet, ik vind van wel. lekker ver weg zodat we er geen last van hebben. en zij geen last van onze spruitjes Je moeder. |
|
quote:ga argumenten zoeken of ga naar de onzin topics. |
|
quote: zozo zeker niet in apeldoorn geweest met die nvu demonstratie? allebei zijn ze evn kortzichtig en dom en bovenal: alleen hun mening telt en is de goeie. maar nu noem ik kortzichtig 2x.. en terecht, over het algemeen neemt men niet eens de moeite de anders mening te respecteren. Je moeder. |
|
quote: je blijft van die gehaktballen af ja [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-05-2003 0:35] Je moeder. |
|
quote: hahahaha Maar dan blijf ik bij de vraag. wanneer ben je nou een Nederlander als je je plichten hebt gedaan? Want dat is niet beantwoord |
|
quote: beter lezen Je moeder. |
|
quote:1 dat was de discussie niet 2 die is beantwoord 3 nee |
|
quote: Neen |
|
quote: Maar het is! een veranderingsproces, het heeft nooit stil gestaan, maar jij wilt het wel stopzetten, dat is tegen de natuur in |
|
quote:is inderdaad heel natuurlijk ja met het vliegtuig hierheen komen. |
|
quote: Nee, die is niet beantwoord Alleen het feit dat een groep het verneukt voor de rest dat iedereen moest oprotten. Dat was beantwoord. |
|
quote: nee, welk gedeelte van natuur snap je niet? dus alles wat mensen doen valt onder natuur? de regenwouden kappen is de natuur? dan moeten we ook geen geld meer aan greenpeace en consorten geven.. oke, je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan, ik zie dit dus niet als een natuurlijk proces, jij wel? zo ja, snap ik wel wat je bedoeld maar nee, zo zie ik het verband niet Je moeder. |
|
quote:lees de vorige pagina nog es dat ik niets zeg betekent nog niet dat je vraag onbeantwoord blijft. |
|
beter opletten quote: je bent er zelfs op ingegaan.. Je moeder. |
|
quote: Zeker waar de nauur zal toch op een een of ander manier moeten voorzetten. anders brengt het zelfs het bestaan van de mensheid in gevaar in verband met genetische armoede. |
|
Ach al deze problemen zijn er alleen maar door alle aandacht die er op tv aan besteed wordt. Volgend jaar hebben we weer allemaal een hekel aan priesters omdat die volgens sbs6 toch wel meer kindjes verkracht hebben dit jaar dan anders. Ik ontken hierbij niet dat er problemen zijn. Maar ik denk wel dat veel problemen tussen de oren zitten van veel mensen. Beetje zonde van die hersenopslagruimte. Ik vraag me trouwens af, aan welk soort buietnlanders denkt men eigenlijk bij allochtonen? Aan negers? Aan Noord Afrikanen? Aan Oost Europeanen? Aan Turken/Koerden etc Of aan Aziaten? (er vanuitgaande dat mensen hier Amerikanen en Australiers niet als allochtonen zien) ps! en nu ga ik slapen! welterusten allemaal [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-05-2003 0:44] |
|
quote:die lsd wil maar niet weggaan heh? en ik heb het hierbij over islamieten. |
|
quote: Dus als ik naar de reactie kijk is het gewoon weg "tolereren" van iemand die netjes z,n huiswerk heeft gedaan. Maar verder niets te betekenen heeft Goh, lekker tollerant landje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |