|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mischien heeft slavernij in het verleden ook te maken met dat afrikanen sneller of sterker zijn in bepaalde sporten. Bij slavernij werd er eigenlijk ook doorgefokt met de sterkeren en de zwakkeren stierven toch snel door slechte omstandigheden. Dus lijkt me dat ook een reden waarom veel sportsterren in de usa kleurling zijn. Of lul ik nu wel heel erg uit mijn nek?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik denk dat dat sowieso wel gebeurde...ten tijde van de slavernij waren er nog maar weinig technologische middelen in Afrika (nog steeds relatief weinig) en de sociale en klimatologische leefomstandigheden zouden dus sowieso al zorgen voor een natuurlijke selectie |
|
quote: ohnee man, dogo argentino moet je hebben |
|
quote:zo komt het misschien wel over maar ik ga echt niet stoer lopen posten hoor.. ik vind het een schande dat zoiets gebeurt.. ik zie toevallig het allochtonen topic hier staan en ik post het even, niks dom meelullen met anti-buitenlanders gedoe.. ik ken zat buitenlanders met wie ik tof om kan gaan.. ik meld het alleen even.. wuust robuust |
|
quote: hm.. hoeft niet, ik woon ook in een dorp en hier is het voor iemand die 'anders' is ook niet geheel veilig om rond te lopen. zoals ik gisteren had gepost.. ik was bijna in elkaar geslagen, (ben al eens in elkaar geslagen omdat ik 'anders' ben), en 2 weken geleden is iemand van mijn vriendengroep in elkaar getimmerd. wuust robuust |
|
quote: Volgens mij doe je toch wat verkeerd... In mijn dorp is juist iedereen bang voor mij, omdat ik zo'n ruige metalhead ben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ja, maar dat komt omdat jij veeeele malen truier en grimmiger bent dan ik wuust robuust |
|
Die dümmer Niederlander ! Allen sollen ermurdert worden! |
|
lol, wij hebben hier zat pita-kebab restaurantjes+ bijpassende uitbaters, die mensen kennen mij al als vaste klant en we hebben geregeld een babbel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik denk persoonlijk dat ik genoeg ervaringen met allochtonen heb en ook ben ik niet wereldvreemd, dus het feit dat ik in een dorp woon (al leer/studeer) ik sinds mijn 12e al in een stad, heeft hier weinig mee te maken.. M.a.w. wat ik met mijn post wilde zeggen is dat ik vond dat Morbidaeth een rare post deed. Het kwam op mij over alsof hij het cool vond om te posten dat hij net bijna in elkaar was geslagen door een groep Marokkanen (of Turken, Irakezen, whatever).. (Alleen al dat dat altijd gelijk onder één noemer wordt gesmeten, niet dat ik het verschil altijd kan zien, maar ik spreek dan ook niet meteen altijd van 'die Marokkanen').. Verder zei hij dat hij 'ze' wel eens zag kijken etc.. Dit zegt toch niets? Ik heb ook een mening over het asielbeleid hier in Nl, en kom er door mijn opleiding behoorlijk veel mee in aanraking, maar ik vind wel dat áls je een mening hebt je deze dan ook moet onderbouwen. Ik vond de posts van Morbidaeth gewoon 'loos'. Een post als: 'die kutmarokkanen weer'.. Nogmaals, nothing personal, heb Morbidaeth wel 's in 't echt gesproken en 't leek me wel een aardige gozer.. Plus dat het misschien op mij wat verkeerd overkwam? ..."Hate can only create more hate"... |
|
juist, daarom kutallochtonen veel betere omschrijving van hetzelfde Je moeder. |
|
quote: er zitten een aantal personen in die groep waarvan ik zeker weet dat het marokkanen zijn, vandaar dat ik dat zei. begrijp me goed, ik scheer niemand over een kam.. en ik heb ook niks tegen allochtonen, maar het is gewoon zo dat de meerderheid die mij intimideert/bedreigt van allochtone afkomst is, en dan voornamelijk marokkaan wuust robuust |
|
Uhm ik woon in smilde, de meesten kennen dat wel van de treingijzeling en gijzeling in de basisschool van smilde maar ik woon er al 26 jaar en heb nog nooit ruzie gehad met de mollukers hier.Een paar zijn gewoon vrienden je kan er niet onderuit hier, je zit altijd wel bij een paar in de klas. Maar nu hebben de mollukers wel weer een schijt hekel aan turken marrokanen en middenoosten gebroed weet ik. Das pas discriminatie een minderheid die een minderheid haat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik vind het zelf sowieso een beetje bizar dat sommige metalheads aan discriminatie doen en dan in de tussentijd wel lopen te zeuren dat ze door het top40-publiek met de nek aangekeken worden. Is dat niet een klein beetje hypocriet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: klopt wuust robuust |
|
quote: Ah ok, het was ook meer mijn eigen ervaring. Toen ik Rotterdam ging rondhangen moest ik mijn beeld van onze medelanders een beetje bijstellen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik maak me echt niet druk over wat een paar top40 mutsen van mij denken,die mening laat me dus totaal koud. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Tja een mens moet discrimineren, want we zijn allemaal anders. Alleen mensen vormen geen goed beeld van anderen omdat ze niet alle beelden kunnen ontvangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
tering-Spanjolen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Mja...ik ben ook drukker geweest...kanker-spanjolen altijd... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
whahahaha...estabol...doz cervezas por favor! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
aber bitte mit Sahne! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Das machen wir gleich ja Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
fichen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |