IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allochtonen Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-04-2002 10:45 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 8 april 2002 10:40 schreef Shadowlands het volgende:
Dat zou iid een hele dom actie zijn geweest.
Ik vind mensen moeten gewoon lekker normaal doen. Waar ik me zwaar aan kan irriteren is wanneer ik met een niet-nederlander sta te praten en die persoon alleen maar kan klagen over hoe slecht ie het wel niet heeft in Nederland, en hoe erg ie z'n eigen land mist, dan heb ik zoiets van GA DAN LEKKER TERUG WAT DOE JE HIER NOG!!

inderdaad . bij sommige mensen vraag ik me ook af wat ze hier doen als ze alleen maar kritiek hebben op Nederland en Nederlanders .
en vertellen hoe mooi Suriname wel niet is .

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 10:47 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 8 april 2002 10:40 schreef Shadowlands het volgende:
Dat zou iid een hele dom actie zijn geweest.
Ik vind mensen moeten gewoon lekker normaal doen. Waar ik me zwaar aan kan irriteren is wanneer ik met een niet-nederlander sta te praten en die persoon alleen maar kan klagen over hoe slecht ie het wel niet heeft in Nederland, en hoe erg ie z'n eigen land mist, dan heb ik zoiets van GA DAN LEKKER TERUG WAT DOE JE HIER NOG!!
idd. Het probleem is dat ze het land van herkomst alleen van vakantie en verhalen kennen. Het land is in hun ogen geweldig. Tot dat ze er gaan wonen blijkt het achteraf lang niet zo geweldig te zijn en worden ze daar ook niet zo ontvangen dan dat ze dachten. Vooral bij de turkse gemeenschap is het in de jaren erg veranderd. Degenen die als gastarbeider hier kwamen zijn erg streng opgevoed in turkije en dat houden ze nu vast. Als je nu in Ankara komt het je het gevoel dat je gewoon in Amsterdam loopt. Weinig hoofddoekjes modieuse kledij ect.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 08-04-2002 10:53 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 8 april 2002 10:47 schreef Cadaveria het volgende:
idd. Het probleem is dat ze het land van herkomst alleen van vakantie en verhalen kennen. Het land is in hun ogen geweldig. Tot dat ze er gaan wonen blijkt het achteraf lang niet zo geweldig te zijn en worden ze daar ook niet zo ontvangen dan dat ze dachten. Vooral bij de turkse gemeenschap is het in de jaren erg veranderd. Degenen die als gastarbeider hier kwamen zijn erg streng opgevoed in turkije en dat houden ze nu vast. Als je nu in Ankara komt het je het gevoel dat je gewoon in Amsterdam loopt. Weinig hoofddoekjes modieuse kledij ect.

ik denk dat de dorpen niet veel veranderd zijn . daar kwamen de mensen vandaan . volgens mij kwamen ze niet uit de grote steden . ik denk ook dat de EU zou kunnen bijdragen aan de modernisering (communicatie , internet etc ) van de dorpen als men dat wenst in die landen . zo wordt Europa minder aantrakkelijke en het 'eigen ' land aantrekkelijker om te blijven .

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-04-2002 10:58 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 8 april 2002 10:35 schreef Cadaveria het volgende:
Helaas komt dat te vaak voor, veel familieleden zoeken elkaar op en gaan bijelkaar in de buurt wonen. Dat is hun cultuur.

Dit heeft niets met cultuur te maken. Kom je in welk willekeurig vakantieland dan ook een Nederlander tegen, kun je er de donder op zeggen dat de rest van de Nederlanders daar omheenzwermt. Als er maar een geel nummerbord aan de auto hangt, gaat iedere debiel lopen zwaaien en/of groeten. In het thuisland zou je maar raar aangekeken worden als je jan-en-alleman ging lopen groeten. Het is gewoon een menselijke neiging aangetrokken te worden tot datgene dat bekend is een 'minder vertrouwde' omgeving. En laat ik het dan nog maar even niet hebben over het gedrag dat de Nederlandse kudde dan over het algemeen vertoont...

Voor de geinteresseerden: in het topic 'nationalisme' vind je waarschijnlijk nog wel de nodige raakvlakken met dit topic.

Touché, pussycat!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-04-2002 11:00 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hoe erg het ook is, vergeet niet dat de Nederlandse maatschappij in elkaar zou storten als je alle (illegale) allochtonen eruit zou zetten. Je moest eens weten hoeveel vies klotewerk dat toch nodig is door buitenlanders gedaan wordt.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 11:12 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 8 april 2002 10:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dit heeft niets met cultuur te maken. Kom je in welk willekeurig vakantieland dan ook een Nederlander tegen, .
Het is wel cultuur want in sommige landen (volgens mij de molukken enzo) doet de familie dat ook. Ook is het zo dat in sommige landen hele familie leden in 1 huis wonen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Graef Paerdestaert
Usericon van Graef Paerdestaert
Posted 08-04-2002 12:05 by Graef Paerdestaert Profiel van Graef Paerdestaert

quote:
Op 8 april 2002 11:12 schreef Cadaveria het volgende:
Het is wel cultuur want in sommige landen (volgens mij de molukken enzo) doet de familie dat ook. Ook is het zo dat in sommige landen hele familie leden in 1 huis wonen.

Ja, wat dacht jij dan, halve familieleden?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:06 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hahahah ik zie het nu pas

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-04-2002 12:34 by Pandaemonaeon Profiel van Pandaemonaeon

Ik vind ze maar lastig ze lopen altijd te schreeuwen en slopen alles wat los en vast zit.. er zijn natuurlijk ook wel goeden alleen dat zijn meer en deel "turken"

Godverdommen..

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:40 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Kijk eerst naar jezelf en dan naar een ander. panda.

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 08-04-2002 12:49 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 8 april 2002 12:34 schreef Pandaemonaeon het volgende:
Ik vind ze maar lastig ze lopen altijd te schreeuwen en slopen alles wat los en vast zit.. er zijn natuurlijk ook wel goeden alleen dat zijn meer en deel "turken"
Nu snap ik ook waarom iedereen hier altijd op Pandinges kankert.....

[Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 08-04-2002 12:50]

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2002 12:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja dat was weer een heerlijk domme uitspraak van onze Pinda.

man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 12:52 by man de rijn Profiel van man de rijn

quote:
Op 8 april 2002 8:56 schreef Cadaveria het volgende:

Ook komen dezelfde allochtone jongeren bij mij een stempel vragen zodat ze bij de gemeente een splik splinter nieuwe pc kunnen krijgen. Moeten Nederlandse burgers eens gaan doen.. Alles wat wij krijgen is een schop onder onze reet.

Wie is dan fout?
Gemeente of die allochtonen????????

Gemeente dus...die zijn stom

als jij een PC op mag halen voor niets, haal je um toch ook op...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 12:58 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 8 april 2002 12:52 schreef man de rijn het volgende:
Wie is dan fout?
Gemeente of die allochtonen????????

Beiden misschien?

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 12:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

idd. de gemeente is dom bezig. Gemeente zwolle is is in mijn ogen goed op de verkeerde weg. Je kan in Zwolle nauwelijks aan een huis komen omdat mensen uit het azc voorrang hebben. Ook veel taal en inburgeringsproblemen komen ook voort doordat Nederland niet voldoende uren Nederlands aanbiedt. Was vorige week nog in het nieuws.

man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 13:15 by man de rijn Profiel van man de rijn

dus kwaad worden op de overheid en niet op de allochtonen die gewoon doen wat ze door nederland wordt opgelegd.

Dit is het laatste wat ik erover zeg.
Sorry Cadaveria, dat ik zo fel met jou in discussie ben gegaan, het is niet persoonlijk naar jou toe

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-04-2002 13:18 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

dat begrijp ik, maar misschien kan je het de volgende keer anders brengen.
zand erover

polinco
Usericon van polinco
Posted 09-04-2002 21:23 by polinco Profiel van polinco

Jongens, hier kan ik hele boeken over schrijven, breek me de mond niet open. Nederland wordt naar de klote geholpen door de aan zelfmoord neigende politieke correctheid van Paars. Importeren maar jongens, en iedereen die tegen is, maken we uit voor rascist, fascist, xenofoob, kampbeul en Hitler!

Paars is druk bezig het laatste restje nationaliteit en eigenwaarde wat Nederland nog bezit, naar de kelder te helpen.

Laat ik verwijzen naar wat sites waar ik vaak kom:

www.polinco.net
www.fundamenteel.nl
http://www.matriots.com/~platform-holland/

Voorbeelden te over van de prachtige voordelen van onze multicriminele samenleving. Kijk maar eens bij Polinco.net onder het topic 'multiculturele verrijking' in het forum 'binnenland' (of 'maatschappij', even vergeten welke). Berichten rechtstreeks uit de (linkse!) kranten. Wat een verrijking!

Trouwens, het is onzin om te beweren dat Fortuyn alleen drijft op zijn 'buitenlander-haat'. Of is dat jullie geïndoctrineerd door de linkse media? Hebben jullie zijn partijprogramma gelezen? Nee? Wat lul je dan zeg, hipocrieten.

Trouwens, in het huidige drijfnet van sociale zekerheden en knuffelen weet je zeker dat buitenlanders nooit integreren. Paars is druk bezig om alle inwoners van Marokko, Somalië, Iran e.d. hierheen te halen om ze vervolgens op kosten van de autochtoon een uitkering te geven. Nee, neem dan een voorbeeld aan Denemarken en de Verenigde Staten, waar men tenminste geacht wordt om voor zichzelf te kunnen zorgen. ZO integreer je. Niet door op kosten van de autochtonen een gemeubileerde woning te krijgen, je 10 kinderen en vrouw hierneen te halen op kosten van de autochtone belastingbetaler, en de rest van je leven een uitkering te krijgen. Fortuyn is voor deze mensen een redding, beter dan al die paarse papzakken.

Het is trouwens leuk dat de gevestigde orde Fortuyn uitmaakt voor gevaarlijke gek. Een paar jaar geleden stonden ze nog in de rij voor zijn advies. Ja, Fortuyn heeft in verschillende commissies, denktanks gezeten voor zowel de PvDA als de VVD, maar nu wordt hij ineens verketterd. Ziehier de hipocrisie van Paars.

Anyway... zoals ik al zei, over deze walgelijkheid kan ik echt boeken schrijven. Kijk maar eens op deze sites.

(edit: whups, .com ipv .nl in een link)

[Dit bericht is gewijzigd door polinco op 09-04-2002 21:28]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2002 21:31 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Je moeder.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 09-04-2002 21:35 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 9 april 2002 21:23 schreef polinco het volgende:
. Nee, neem dan een voorbeeld aan Denemarken en de Verenigde Staten, waar men tenminste geacht wordt om voor zichzelf te kunnen zorgen. ZO integreer je.

Nederland is veel verder als het gaat om onderwijs,beleid en bestuur , criminaliteitsbestrijding en preventie , en gelijke kansen voor iedereen om zich te ontwikkelen ,dan Amerika . Amerika kijkt ook naar Nederland als een soort voorbeeld .
van Denemarken weet ik niet .
de oplossing voor het vluchtelingen probleem is een gelijke spreidinng over de hele wereld ( de VN kan dit organiseren )
de oplossing voor het allochtonenprobleem is de landen en gebieden van herkomst , helpen aan hun ontwikkeling en moderniseren als men dat daar wenst .
oplossing in de wijken is het wijkebestuur verder laten ontwikkelen .

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2002 21:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

men moet ff minder 'sociaal' gaan denken en meer aan de nationale belangen denken... kwou eigenlijk zeggen 'eigen volk eerst' maar dan ben ik weer een rascist

Je moeder.

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 09-04-2002 21:41 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 9 april 2002 21:39 schreef karnivoor het volgende:
men moet ff minder 'sociaal' gaan denken en meer aan de nationale belangen denken... kwou eigenlijk zeggen 'eigen volk eerst' maar dan ben ik weer een rascist

je mag van mij rascist zijn . eigen volk eerst denken sommige mensen ook in andere landen . niet voor niks zoveel oorlogen .
het is in het nationaal belang overigens om op wereldnivo samen te werken .

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 april 2002 21:23 schreef polinco het volgende:
Laat ik verwijzen naar wat sites waar ik vaak kom:

www.polinco.net
www.fundamenteel.nl
http://www.matriots.com/~platform-holland/

Bah wat een ranzige opstokende rascistische sites. Laten we duur praten dan valt de domme boodschap niet op. Ik KOTS op dat soort mensen.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-04-2002 21:47 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Eigen volk eerst is niet rascistisch. Eigen volk eerst is gewoon logisch, correct.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2002 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik ben absoluut niet iemand die voor onbeperkte immigartie is, maar die sites zijn niets anders dan opruiing. Het andere uiterste waar ik op braak.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com