|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
iedereen kan mailen met de ministers en de gemeente . niemand is de baas . wat maakt het uit als een allochtoon dan een bestuurder is ? |
|
multiculturele samenleving moet inderdaad van 2 kanten komen en dat gebeurd inderdaad niet altijd... meestal niet, door gebrek aan o.a. nederlands lessen. het is erg moeilijk voor mensen die uit een ander taalstrominggebied (ofzo) komen om nederlands te leren, en al helemaal op zo'n korte termijn (zo snel mogelijk anders geen verblijfsvergunning). ze moeten ook leven dus gaan ze werk zoeken, ze krijgen dom werk maar wel fulltime want ze hebben nog nooit zoveel geld gezien. gevolg: van die cursus komt helemaal nix meer... men haalt de eventuele vrouw en kinderen naar nederland om ze mee te laten genieten of nog erger: men stuurt geld om ze aldaar een 'rijk' leven te gunnen. helemaal terecht maar wij nederlanders moeten aan ons eigen belang denken. nu ik dit typ bekijk ik het ook menselijker, ik begrijp hun redenen voor dit gegeven voorbeeld maar toch heb ik nix met hun te maken en zij nix met nederland en toch gaat er 'nederlands' geld naar het 'buitenland'... logisch dat hardwerkende nederlanders dit niet willen gedogen... gezien de politieke correctheid van het hedendaagse allochtonen beleid worden buitenlanders als troeteldieren beschouwd en wordt hen veel geld en andere zaken als woningen en dergelijke, toegeschoven waar een hardwerkende nederlander alleen maar van kan dromen. dat dromen is een beetje overdreven maar mijn punt is dat nederlanders nadelig behandeld worden dankzij deze positieve dicriminatie. bovendien: de mens is een kuddedier. er zijn verschillende kuddes die concurreren, tegenwoordig lijkt het erop of het mode is om één zo groot mogelijke kudde te maken multiculturele samenleving okej maar dan moet het wel lukken natuurlijk... Je moeder. |
|
quote: Zeg ga jij ergens anders bijdehand lopen doen. |
|
ontopic!!! Je moeder. |
|
Wat is er Karnivoor? beetje boos omdat ik wel recht voor je raap durf te praten? Beetje kinderachtig van je |
|
dat was bedoeld met een en een reactie op jou offtopicheid wat betreffende je vorige reactie enneh wat dat stukkie tekst betreft, wie is er hier nou bekrompen maar eh we gingen allebei, discusieren morgen wel verder Je moeder. |
|
er is nu een interview met fortuyn op Ned 1, misschien interessant om te kijken.. hoewel we zijn standpunten over allochtonen natuurlijk al wel kennen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Jullie zijn allebei bekrompen. Iedereen is bekrompen zowat. Daardoor ontstaat oorlog weet je wel. BEKROMPENHEID, GELOOF, HAAT. |
|
bekrompenheid heerst, dat houdt het spannend enneh, nationalisme is bekrompenheid dus ik ben bekrompen Je moeder. |
|
Zoals ik zeg, iedereen is bekrompen. |
|
klopt, en iedereen is hypocriet want wie poetst zijn tanden niet voordattie de tandarts ziet kut ik moet morge en het rijmt ook nog Je moeder. |
|
sterkte man |
|
En moge gij geen nachtmerrie's krijgen over grote enge boren... |
|
geen gaatjes en voor het eerst in 19 jaar een compliment maar wel half gestikt in dat loden plaatje voor de röntgen foto's Je moeder. |
|
Uit de krant van vandaag. Ziehier waar onze zuurverdiende belastinggelden aan besteed worden, en hoe deze profiteurs ons systeem stelselmatig misbruiken. Typisch trouwens hoe de politiek zijn kop in het zand steekt en die smeerlappen de handen boven het hoofd houdt, zie de laatste alinea. Net doen alsof je neus bloedt, goed zo, linkse landverraders. Asielzoekers slaan munt uit kinderen door Bart Olmer en Jolande Westdorp LEEUWARDEN - Vanuit Somalië bestaan sinds jaren mensensmokkellijnen om de Nederlandse overheid met talloze vormen van asielfraude geld uit de zak te kloppen. Somalische kinderen worden naar ons land gehaald om rijksvergoedingen en kinderbijslag te incasseren. Volwassen Somalische 'vluchtelingen' gaan om de haverklap van rijksbijdragen in hun zogenaamd 'gevaarlijke en door oorlog geteisterde' land op vakantie. Illegalen worden binnengehaald met Nederlandse paspoorten van genaturaliseerde Somalische vrouwen die gesluierd op pasfoto's mogen. De Afrikaanse oplichtingspraktijken zijn ontdekt tijdens een grootschalig, onlangs afgesloten justitie-onderzoek naar een Somalische mensensmokkelbende in Friesland. De politiek gevoelige informatie is begin dit jaar door het OM in Leeuwarden doorgespeeld naar minister Korthals (Justitie), het college van procureurs-generaal, de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND) en de Koninklijke Marechaussee. "Wij wilden vanaf de start van het strafrechtelijk onderzoek dat deze informatie niet alleen in het strafdossier zou blijven en dat er daarna niets meer mee zou gebeuren", aldus officier van justitie mr. O. Brouwer en teamleider J. Mulder van de regionale recherche in Friesland in een vraaggesprek met De Telegraaf. "Daarom hebben wij de feiten doorgeleid naar de minister en betrokken instanties." Telefoontaps De fraudepraktijken die onder meer tijdens massale telefoontaps zijn ontdekt, zijn schokkend. Somalische kinderen worden bij voortduring naar Nederland gesmokkeld en gedropt bij asielzoekerscentra. De kinderen zijn nauwgezet geïnstrueerd om te zwijgen en hebben vaak een adres op zak van zogenaamde familieleden in Nederland. "De kindersmokkel is vaak ingegeven door puur winstbejag", aldus officier Brouwer. "De kinderen worden soms zelfs ondergebracht bij de smokkelaars. Voor de opvang krijgen de 'pleegouders' een maximale rijksvergoeding van 420 euro per kind, per maand. Met een paar maanden hebben de criminelen de kosten van een vliegticket eruit". Verder blijken Somaliërs die een verblijfsstatus kregen omdat zij in eigen land 'voor hun leven vrezen', doodgemoedereerd naar hun vaderland op vakantie te gaan. Zelfs Somaliërs die nog in een procedure zitten, reizen voortdurend heen en weer, terwijl dat verboden is. Politieman Mulder: "Ze gaan gewoon op vakantie, blijkt uit de afgeluisterde gesprekken". Gesluierd De Somaliërs blijken hun Nederlandse paspoorten uit te lenen aan dubbelgangers in Afrika die er ongehinderd mee naar ons land vliegen. Het bedrog wordt onder meer in stand gehouden omdat Somalische vrouwen wordt toegestaan gesluierd op hun Nederlandse paspoortfoto's te staan. Officier Brouwer: "Zo'n paspoort kan onbeperkt worden misbruikt door anderen. Er is geen enkele controle mogelijk". In Nederland geboren kinderen van Somalische 'oorlogsvluchtelingen' worden tot hun leerplichtige leeftijd naar Afrika gestuurd om daar de locale taal en gewoonten te leren. "Wij zijn gestuit op families waarvan alle kinderen in Somalië wonen. In een ander geval zaten zeven Somalische kinderen in Londen en Caïro, terwijl hun ouders in Nederland ruim 1500 euro kinderbijslag per kwartaal opstreken." Het ministerie van Justitie reageerde gisteren ontwijkend. "Wij kennen de inhoud van dit rapport niet. De informatie heeft de minister en de IND niet bereikt", aldus woordvoerder M. Bruinsma. Allemaal tegen de muur, smerig tuig. |
|
quote: Hey.. zeg nou zelf.. die marrokanen slopen alles wat los en vast zit.. Godverdommen.. |
|
Zucht .. laat maar .. je bent zelf te dom om in te zien hoe dom je opmerkingen zijn. |
|
LOL |
|
quote: wat loop je nou te zeiken ?! die ene kerel die homos uitscheld mag het doen vanwegen zijn geloof.. maar in de bibel staat ook dat homos slecht zijn.. en wij blanken mogen het niet zeggen.. en die moslims wel vanwegen hun geloof Godverdommen.. |
|
Dat komt omdat 'wij blanken' niet gelovig zijn, tenminste: deze blanke niet. Verder vind ik het een grap dat dat marokkaans conservatief middeleeuws stuk vreten vrijgesproken is, maar om andere redenen. Donder maar lekker op naar Afrika met je kut-monotheïstische kutgodsdienst. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-04-2002 16:31] |
|
Niks jongen laat maar. Ga jij nou maar Marrokanen slopen en de bibel verder lezen ... Ho, was reactie op Panda [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-04-2002 16:31] |
|
Weet ik In de bibel, YOUR THE MEN!! |
|
ROFLMAO ! |
|
Het si een grote misconceptie dat het hier om "ras" gaat. Hoewel er raciale verschillen zijn en sommige daarvan zich ook op gedragspschychologisch vlak bevinden, doen die verschillen weinig ter zake. Waar het om draait is het cultuurverschil die een degelijk functionerende samenleving zwaar bemoeilijkt. Door een te streng anti-raciaal klimaat zijn we in Europa bang geworden van de grondregel "iedereen gelijk voor de wet" en bijgevolg loopt het één en het ander uit de hand. We verlenen bepaalde criminele elementen de mogelijkheid tot nagenoeg ongestrafte misdaad vanwege hun afkomst. We laten bendevorming en potentieel gevaarlijke ghettovorming toe, enkel en alleen omdat we niet onder de noemer "racist" willen vallen. Er is zoiets als TE positieve discriminatie, die eigenlijk sowieso al verkeerd is, volgens mij. Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |