|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die vraag impliceert haat jegens andere mensen...HATECRIME !!!!!! |
|
quote: uhr ben ik nu strafbaar dan:s...en als ik een broodje kaas eet of een blokje kaas met een nederlands vlaggetje erop? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
kaas is toch zwisters? nee dus kaas eten is heel ruimdenkend van je |
|
Dat nederlands vlaggetje daarintegen is ultr-nationalistisch. Dat zou zelfs Hitler niet gedaan hebben |
|
quote: Congolezen in Belgie net als Suri's in NL ligt natuurlijk gevoeliger aangezien ze onderdeel van het rijk uitmaakten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nietes!, het verschil zit hem erin dat Belgen en Nederlanders zich lijken te schamen over hun "identiteit" zeg maar. Fransen doen dat niet, .....en gelijk hebben ze want het mag. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja maar... maar... ... daar heb ik toch nooit om gevraagd! mvg wk10 |
|
quote: Daarbij komt nog dat die dommer zijn dan markokanen, en dus minder gevaar vormen voor de veiligheid. |
|
quote: hmmz ik denk dat ik 666 van die vlaggetjes in de tuin van een moskee ga steken als rebelse daad Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Klachten indienen bij je koning a.u.b. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb in Afrika gewoond en veel afrikanen 1st hand meegemaakt, ook best veel in Midden-Oosten gereisd. Ik durf toch de stelling dat Afrikanen dommer dan Arabieren zijn, ernstig in twijfel trekken. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-12-2003 13:39] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Alhoewel ik vind dat de Fransen iets te ver gaan met hun boycot van engelstalige termen, maar kom... |
|
quote: 1. het was een mop 2. Ik denk niet dat intelligentie uberhaupt iets met nationaliteit te maken heeft |
|
quote: Voilà, vind ik nu ook. Ken je "Historical Forcefeed" van Destruction? (Staat op metal discharge) mooie aanvechting van het altijd maar weerkerende gezeur waar de huidige generatie nisk mee te zien heeft. En ja , je kan zeggen: als je trots bent op je cultuur , hoort dat er ook bij, eh nee, cultiveer de positieve zaken. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-12-2003 13:41] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: grewww je zegt "uberhaupt" Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: In het algemeen niet. Toch, bij het zien van een Arabier met een hoofddoek op zijn hoofd die uit zijn Rolls-Royce naar een Paki zwaait om zijn auto te tanken terwijl hij een brandende peuk uit het raam flikkert, begin ik ernsitg te twijfelen. Wat het erger maakte was dat ik ook in die auto zat...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: , sorry ik lach om de ergste dingen. Dat is wel een efficiente manier om een olieconcurrent uit te schakelen! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-12-2003 13:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja, helaas ook jezelf als het in de fik gaat.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: gheghe ja wat een taal verloederaar. |
|
Ik jullie allemaal verloederen! Vuile loeders! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is toch een officiele term in het Nederlnads of niet ? Jij zegt toch ook "computer" of "trotoir". |
|
quote: en zelfs trottoir. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en zelfs Wodka... |
|
En yogurt, kiosk,... brrrr mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |