|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Blijf is on-topic. |
|
quote: het gaat toch over aanpassen. relativeren enzo. Eens vanauit de schoenen van een ander kijken Zit eens niet zo te zeiken man, zoek een hobby ofzo. |
|
quote: Kijken schoenen dan? |
|
quote: Jij bent degene hier, die zit te zeiken. En ik heb genoeg hobby's. Grafland heeft niks met Allochtonen te maken. Of is hij er zelf een? |
|
jullie zijn allemaal stom zo |
|
quote: Het gaat indirect over allochtonene, en dat jij dat niet ziet, dat is jou probleem, dan hoef je nog niet de mod uit te hangen. rAGNAROK (HET GING HIER VERDOMME NIET EENS OVER DIE GRAFLAND, NU MAAK JE ME OOK NOG EENS IN DE WAR)ARGH vind dat alle allochtonen op moeten zouten. En mijn standpunt is dat hij zichzelf ook niet weet aan tepassen en dus niet voldoet aan zijn eiegen eigen. hij dus een soort zm allochtoon is en dus naar zijn eigen maatstaven dient op te zouten. Snap je het al of nog steeds niet. Je zit al de hele morgen alleen maar af te geven op mensen. nogmaals! zoek een hobby!! of blijf er gewoon buiten. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-05-2003 14:14] |
|
quote:Dit topic gaat over allochtonen, hij geeft hier zijn mening, er is een vrijheid van meningsuiting, ook op dit forum, dat heeft niets met rascistisch taalgebruik te maken. Oftewel, jij houdt je niet aan de regels door andere forumgebruikers niet in hun waarde te laten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En hoe laat ik hem niet in zijn waarde dan? |
|
quote: Ik vind dat je gelijk hebt,ze waren in 1ste instantie al "gasten", en kijk nu eens hoeveel geld we hebben gestoken in het intergratie beleid, blijkbaar zonder veel zin. Dus nu is het weer tijd voor remigratie. Nog bedankt voor je betoog. en ben trouwens geen "hij". De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Door haar (excuus ) persoonlijk aan te gaan vallen en hem voor te gaan schrijven wat hij wel en niet moet doen op dit forum, terwijl hij zich gewoon aan de regels houdt. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-05-2003 14:17] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dus ik mag mijn mening niet uiten, als reactie op een geplaatste reactie? maar er was toch vrijheid van meningsuiting, maar ik moet mijn mon houden, je schrijft zelf een persoonlijk stukje voor mij, hmm volgens mij laat je mij niet in mijn waarde........ |
|
quote:volgens mij heeft ghoelie wel een beetje gelijk |
|
quote: Flikker toch op met je "hij" De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Eigenlijk helemaal niet. Want mevrouw Ragnarock heeft ook een vrijheid van meningsuiting. En heb je het de hele tijd over jezelf als je het over mij hebt, ghoulie? Nu on-topic....jezus. "Aanpassen of oprotten" is wel een goed beleid. Anders gaat het mis. |
|
quote: Ja je zou het eens helemaal aleen moeten doen. Is moeilijk he. Net zo moeijlijk als inleveingsvermogen. Denk je dat de meeste mensen vrijwillig in een land als Nederland gaan wonen. Terwijl ze komen uit een land met veel mooiëre natuur, en mooiere culterele geschiedenis en veel meer ruimte. Nee het is omdat ze in hun eigenland geen geld kunnen verdienen om plee papier te kopen, die mensen hebben helemaal niets!!! Vaak ook moeten ze hun land uitvluchten vanwege het bewind dat er aan de macht is. En dan gaan ze naar een land als nederland (dat ze in eerste instantie zelf binnenhaalde) en nu moeten ze opeens opzouten omdat ze niet meer nodig zijn. Omdat mensen met een blanke huidkleur blijkbaar meer bestaansrecht hebben. Flikker toch op, als echt fasistisch onbenul zou je moeten weten dat het gaat om persoonlijke kracht, en zij tonen hun persoonlijke kracht door naar een vreemd land te komen daar een bestaan op te bouwen en er iets van te maken. En dan heb ik het dus gewoon over alle allochtonen met een baan en een huis (waar vaak hele families in wonen). |
|
quote:Hehe, dat komt omdat ik chagrijnig ben omdat ik ruzie met mijn ouders had. Je zegt tegen een andere forumgebruiker dat zij haar mening niet mag uiten omdat dat tegen de regels van het forum is. Volgens mij mag je op dit forum altijd je mening uiten, zij het dat je hem goed onderbouwd, daarentegen mag je geen mede forumgebruikers persoonlijk aanvallen en dat is wel wat je doet wanneer je gaat zeggen dat een ander z'n smoel moet houden omdat je zijn/haar mening rascistisch vindt. Het moet aan de mods overgelaten worden of ze iemands mening te rascistisch vinden of niet. Maar nu genoeg offtopic geblaat van mij, ontopic maar weer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:wannabeee mod |
|
quote:Ik zeg toch ook niet dat ze(sorry) niets mag zeggen, ik geef alleen een reactie |
|
quote: Ik zeg niet dat ze haar mon moest houden, ik weerleg haar eigen geplaatste stelling. Die hopelijk een reactei zou opleveren in de trant van "maar ik.........." etc. Die is er helaas door de bemoeienis van Wlad niet gekomen. Nog bedankt daarvoor. |
|
quote:Ik zie het anders (bij lange na niet voor alle allochtonen, maar voor een kleine groep): Ze komen in Nederland, worden gastvrij onthaald en krijgen hier geld van de Nederlandse burgers, vervolgens doen ze alsof hun land van afkomst heilig is en alles daar beter is (waarom zijn ze dan gevlucht?), maken een hoop stampij om niks, zijn crimineel, veroorzaken veel overlast, werken niet voor hun geld enz.... Waarom zouden wij deze mensen dan nog als 'zielige' , door de Nederlanders uitgebuitte, buitenlanders bestempelen, in plaats van ze gewoon op een rechtvaardige manier, zoals elk ander land zou doen, het land uit te stampen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
In welke manier worden wij uitgebuit dan? Ik krijg studifinanciering heb een woning krijg huursubiside etc. Het is niet zozeer dat allochtonnen iets van ons afpakken, Nederland is namelijk rijk genoeg. Het is meer het probleem dat we geen ruimte hebben om huizen te bouwen. Het is een geographisch probleem.(Dat had Hitler goed gezien 60 jaar terug) EN daar kunnen we helaas niets aan doen.(Ik acht onmenselijke oplossing niet als oplossingen) Natuurlijk zou het beter zijn om alle crimineeltjes aan te pakken, maar dat proberen ze al, want criminaliteit is kleurloos. Ik weet zeker dat wanneer we een groter land waren geweest mensen zich veel minder druk hadden gemaakt over allochtonen. Er moet dus gezocht worden naar een oplossing! Hoer kunnen we een prettige levensomgeving creeëren in Nederland, zonder mensen te haten of in elkaar te schoppen. Want daar wordt het echt niet gezelliger van. Ik denk dat de Nederlandse regering beter kan investeren in "terug verhuis" projecten in de zin van, we helepen darbij zorgen dat je daar gewoon kunt leven zodat hun land weer wordt opgebouwd en ze niet naar Nederland hoeven te vluchten. Dit is misschien een forse investering, maar nu geven we ook bakken geld uit, maar dan zonder dat er een oplossing komt. edit: excusé voor alle typ-o's [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-05-2003 14:38] |
|
Waarom zijn wij als Nederland, die zelf ook al vele problemen heeft, ook financieele, verantwoordelijk voor mensen uit andere landen? Kunnen we niet eerst de zaken in ons eigen land op orde stellen en dan pas aandacht gaan schenken aan andere landen? Eerst het eigen volk en dan pas andere volkeren. Je kunt niks aan een ander geven als je zelf niets hebt. Nu hebben we te weinig geld, te weinig ruimte en te weinig veiligheid. We moeten alle criminele buitenlanders gewoon het land uitschoppen en buitenlanders die weer veilig in eigen land kunnen terugkeren, verzoeken zich weer daarheen te begeven. Dan kunnen we onze economie weer opbouwen en uiteindelijk de buitenlanders in hun eigen land helpen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nederland is een van de rijkste landen ter wereld, wij kennen geen armoede, zelfs onze junks zijn nog rijker dan de gemiddelde somaliër. quote: geld hebben we dus (we zijn niet voor niets netto betaler aan de EU. Ruimte hebben we idd niet echt, kijk maar op de wereldkaart, Nederland is niets. Veiligheid? De enige mensen waardoor ik bijna in elkaar door geslagen ben waren neo-nazies. En de enige inbraak poging werd gedaan door een blanke junk. Nederland is een erg veilig land. Ik denk dat er maar weinig landen zijn die zo veilig zijn als Nederland quote: Je kunt wel aan symptoon bestrijding blijven doen, maar zolang de oorzaken niet worden aangepakt blijft het een lopend probleem. |
|
quote:Al gehoord van de economische crisis? quote:Belachelijk eigenlijk, aangezien wij bij lange na niet eens het rijkste land per hoofd van de bevolking zijn. Dit is weer een goed voorbeeld van de vrijgevigheid van Nederland terwijl we het ons eigenlijk niet eens kunnen veroorloven. quote:Dat zijn de ervaringen van slechts 1 persoon. Ik ken vele en vele mensen die dat soort ervaringen hebben met buitenlanders, er zitten niet voor niets relatief meer buitenlanders in de gevangenis dan Nederlanders. Onder veiligheid versta ik ook de aanpak van kleine criminaliteit. In Nederland hoef je het niet eens meer aan te geven wanneer je fiets gestolen wordt, of een autoradio. Ook worden veel geweldsdelicten niet opgelost uit angst voor de daders. quote:Zolang er niet genoeg geld is om de oorzaak aan te pakken kun je de oorzaak niet aanpakken. We moeten sowieso eerst in eigen land beginnen in plaats van het op grootschalige manier proberen aan te pakken. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-05-2003 14:58] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |