|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lissabon ? ik wil sowieso wel naar een ander land , ik heb niks gemerkt van discriminatie hier ,maar ik vind dat ik het goede voorbeeld moet geven en een warmer land met veel natuur past beter bij mij . |
|
van mijn mogen alle allochtonen oprotten wegwezen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: ik heb in de loop van de jaren zo'n schijthekel aan de meerderheid van de allochtonen gekregen dat ze van mij mogen worden. Ik generaliseer nu natuurlijk wel. Ik heb zelf ook vrienden die niet 100% nederlands zijn bijv. spaanse moeder, zelfs m'n vriendin is half indisch. Jij kan ook best een relaxte gozer zijn, als ik je zou ontmoeten zou ik ook niet bevooroordeeld zijn. Het komt er gewoon op neer dat als er shit gebeurt of als ik ruzie heb, dat het gewoon te vaak buitenlanders zijn. Dan doel ik ook meer op marrokanen of turken of azielzoekers. Ik kom weining azielzoekers/ marrokanen etc. tegen die godverdomme de kleine moeite nemen om zich AAN TE PASSEN. Een klasgenote van mij, een vrouw van 45, komt uit turkije ofzo. Kan GEEN nederlands, zegt druk bezig te zijn met nederlands leren etc. maar maakt haar huiswerk en aantekeningen wel in haar eigen taal. Waar ben je dan mee bezig?! Ik vraag gewoon om wat godvergeten respect en aanpassing, als dat het geval is hoor je mij niet meer zeiken. En voor de duidelijkheid, voel je vooral niet aangesproken. |
|
Ik heb in heb in het geheel niets tegen allochtonen. Waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb is het volgende: Criminaliteit en Profiteurisme (is dat een woord ) Ik heb net zo'n grafhekel aan Nederlanders die bewust profiteren van de werkenden als aan allochtonen die dat doen. Mensen die een uitkering trekken en er wel illegale handeltjes op na houden en bijv. in een duurdere auto rijden dan welk eerlijk werkend mens dan ook kan betalen Ook vind ik criminele Nederlanders net zulke hufters als criminele allochtonen. Kanttekening hierbij is dat ik vind dat criminelen die zich hier willen vestigen dat niet zouden mogen, de gevangenissen zitten nu al overvol.. Ook vind ik dat asielzoekers die crimineel gedrag vertonen (geweld/ beroving etc.) per direct op het vliegtuig gezet moeten worden, je zoekt hier asiel omdat je eigen veiligheid in je land van herkomst in gevaar is. Als je hier de boel onveilig wil maken ben je niet welkom! Ook walg ik van de extreme politieke correctheid van onze overheid. Ik heb bij het arbeidsbureau bakken met vacatures gezien met de kop 'Alleen voor allochtonen' Of vacatures met voorselectie (vooral bij de politie de laatste tijd nota bene!) 'Onze voorkeur gaat uit naar een homosexuele allochtoon': Ben ik niet in staat dat werk te doen ofzo? Pure discriminatie is het! Degeen die het meest geschikt is voor een baan moet de baan krijgen toch! Ik word bij voorbaat uitgesloten! Te debiel voor woorden! Maar als ik daarvan aangifte wil doen word ik uitgelachen, van de gekke is het! Moet je eens vacatures neerzetten 'alleen voor autochtonen', moet je zien hoe snel de politie ter plekke is walgelijk! Gelijkheid voor iedereen toch! SnaacK heeft gesproken |
|
eens |
|
Geen mening, want als ik strax wat zeg hierover ben ik weer politiek incorrect, en dat wil ik niet hoor! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind dat lange mensen in Groningen verboden moeten worden. |
|
HA! dan mag ik blijven |
|
quote: Ook als ze wel een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren? Vaag... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ook eens . ik vind dat de andere landen ook wat socoaaldemocratischer mogen worden . net als Nederland . op die manier wordt Nederland minder aantrekkelijk ,omdat het 'eigen ' land ook goed georganiseerd is . West-Europa kan een rol spelen door bestuurders daarheen te suren en samen te werken met overheden uit andere landen . een soort wereld sociaal democratie . |
|
Gelukkig woon in niet in Groningen |
|
Ik heb gewoon een hekel aan iedereen die kutgedrag vertoont. Of dat nou Nederlanders zijn of mensen uit andere landen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Dat is zo, maar mensen die hier al als gast zijn en dat soort gedrag vertonen, die kunnen dat gedrag toch maar beter in hun natuurlijke habitat gaan vertonen? Enkeltje thuisland en ga daar maar verder kloten. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-04-2002 23:53] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Absoluut... Dead things grow from deep inside... |
|
Dan stoppen we de autochtone lijers wel mooi in een Nederlandse cel, want als je kijkt hoeveel allochtonen daar zitten... Maar die zitten liever hier met een TV op de kamer dan thuis met 26 kakkerlakken en een emmer die eens per week geleegd wordt. Ergens best logisch, maar goed. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-04-2002 23:57] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vraag me dus serieus af hoe het zou zijn als de situatie omgedraaid zou worden. Dus nederland kut, en oorlogslanden goed. Zouden wij ook welkom zijn? Marokkanen mogen we eigenlijk niet terugsturen aangezien we ze zelf uitgenodigd hebben destijds. |
|
maar al hun criminele vriendjes wel die mogen van mij vandaag nog de BMW M3 cabrio inruilen voor den kameel! [edit]Een ontkenning van een ontkenning was niet wat ik in gedachten had..[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-04-2002 0:10] |
|
quote: Als je iemand uitnodigd voor een feestje/ff te helpen en hij neemt zijn hele familie mee, inclusief zijn 23 broers, 26 zussen, 123 neven en 153 nichten, zou jij ook raar staan te kijken... |
|
Ik merk van mijzelf dat ik me de laatste tijd steeds meer aan alloctonen erger. Waarom..? Op mijn stage zitten allochtone jongens die verplicht naar school moeten. maar ze willen geen hand uitsteken omdat ze dan vieze vingers krijgen.. Ook komen dezelfde allochtone jongeren bij mij een stempel vragen zodat ze bij de gemeente een splik splinter nieuwe pc kunnen krijgen. Moeten Nederlandse burgers eens gaan doen.. Alles wat wij krijgen is een schop onder onze reet. Op mijn vorige stage heb ik veel problemen gehad met een stelletje morokkaanen ik heb ze eigenhandig de deur uitgeschopt. De grootste raddraaier kwam ik op mijn huidige stage weer tegen en hij blijkt hier een voorbeeldige jongen te zijn omdat hij op school alleen maar met Nederlandse jongens omgaat.. Een turkse meid uit mijn klas die in Nederland geboren is, wilde in 'Haar' land (Turkije) begraven worden?? Wat willen ze nu dan toch. Het ligt in mijn ogen niet alleen aan de allochtonen, maar aan onze regering. Allochtonen nemen het ervan, zou ik ook doen als het mij zou worden aangeboden. Maar over het associale gedrag valt geen goed woord over te zeggen. Laatst werd mijn huisgenoot door een stel marokkaanen aangesproken van: 'rot op naar je eigen land'! Nederland heeft zo'n nieuw project waar ik zo de voor en nadelen in zie namelijk dat als een alloctoon iemand in de cel komt (waarschijnlijk een geselecteerde groep) krijgt een opleiding aangeboden in bijvoorbeeld timmerman ect. Om zo in eigenland te kunnen starten. Ik vind het goed dat ze in hun eigen land weer aan de slag kunnen, maar het is wel weer Nederland en haar burgers die voor de kosten opdraaien. Wat vinden jullie hiervan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik vind het goed dat Nederland bijdraagt aan het buitenland . en mensen begeleid bij het terugsturen . dan is de kans ook groot dat ze ook in het andere land blijven . Nederland verdient ook veel aan het buitenland, en als je de geschiedenis bekijkt hebben ze veel verdient aan het buiteland . dat er toen dingen gebeurd zijn die niet echt legaal waren , en ook etsch niet verantwoord ,en oneerlijk ,van de kant van de kolonisten en kapers en slavenhanelaars ( nederlanders ) kan de huidige Nederlandse generatie niet aangerekend worden . Maar het is in historische context eerlijk als Nederland wat terugdoet , en onderwijs is een zeer goed instrument met een duurzaam postitieve effect op de landen . |
|
quote:Maar wat kan Nederland nu halen in een oorlogsland? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik bedoel alle landen . waar migranten vandaan komen . niet allemaal oorlogslanden . vluchtelingen uit oorlosglanden moeten over de hele wereld opgevangen worden ( dit dient georganiseerd te worden door de VN ) . verspreid over de hele wereld . Niet alleen Nederland . by the way Nederland had instrumenten aan Irak verkocht evenals Duitsland ,die ingezet kunnen worden in een oorlog . de situatie en instabiliteit in het middensoosten en afrika en zelfs ook zuidoostazie is te wijten aan de vroegere wetserlingen (europeanen ) die er een chaos hebben eachtergelaten door kolonisatie etc . Had het westen er geen Chaos van gemaakt in de wereld ,dan hadden we nu geen vluchtelingen en minder oorlogen en was er ook minder armoede . in Azie zie je dat de economien bijdraaien en in sommige opzichten de westerse economieen overtreffen zelfs . Afrika en het middenoosten kampen nog steeds met problemen ,waar het vroegere Westeuropa voor een groot deel aan schuldig is . ik ben het met je eens dat integratie van allochtonen ( met Nederlandse scholieren omgaan ) beter is vor veel allochtonen ,dan in scholen /wijken met alleen alochtonen te zitten . |
|
quote:idd.. Daarom vind ik het verschrikkelijk dat Amerika zich zo profileert. bush. quote:Helaas komt dat te vaak voor, veel familieleden zoeken elkaar op en gaan bijelkaar in de buurt wonen. Dat is hun cultuur. Maar ook omdat deze alloctonen niet veel inkomen hebben komt het gros in een achterstands wijk terecht. Fout van Nederland. En dan te bedenken dat ze in Almere eerst een surinaamse wijk wilde neer zetten. Dan vraag je om de 2e bronx als je het mij vraagt. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-04-2002 10:35] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat zou iid een hele dom actie zijn geweest. Ik vind mensen moeten gewoon lekker normaal doen. Waar ik me zwaar aan kan irriteren is wanneer ik met een niet-nederlander sta te praten en die persoon alleen maar kan klagen over hoe slecht ie het wel niet heeft in Nederland, en hoe erg ie z'n eigen land mist, dan heb ik zoiets van GA DAN LEKKER TERUG WAT DOE JE HIER NOG!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |