|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo lekkere zinnige bijdragen leveren jullie wellus nietus |
|
quote: Daar heb ik het toch helemaal niet over! |
|
@attila_de_hun Ik zei toch dat het een beetje simpel was uitgedrukt, ik weet ook dat je het probleem van plaatsgebrek daar alleen maar erger meer maakt. Dat van die kinderbijslag herbekijken is misschien wel een idee, maar enkel geld voor nummer 1 en 2 vind ik wat drastisch. Maar ik ga het hier bij laten, want aantal kinderen enzo is een andere discussie. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Och vind ik niet, de gezingrootte van allochtonen is juist de oorzaak van veel van de problemen ... |
|
quote: je hebt het over mensen in mindere situaties, waar je kritiek op hebt. Ik val ook onder een gezin met slechte leefomstandigheden. Ik ben in jou ogen ook zo'n vies en goor persoon. Maar weet je mensen zo als jij zijn de mensen die er allleen kritiek op hebben maar nooit iets zouden doen om te helpen. De beste stuurlui staan aan wal. |
|
quote: Nee je moet niet het onderwerp van gesprek veranderen. Ik heb het over allochtonen, ongeacht het feit of ze in mindere situatie zijn (dan wie ) Zoals ik al zei, ik woon in Rotterdam, daar waar de criminaliteit voor meer dan 90% door allochtonen veroorzaakt wordt (en dat is echt zo). Als je dan ook nog eens 4 keer wordt overvallen door die mensen, dat creeer je er een afkeer tegen. Daar heb ik het over. Ik snap trouwens niet waarom je ruzie loopt te maken, we discussieren gewoon. En ik vind jou helemaal geen vies goor persoon. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 12-05-2003 11:39] |
|
quote: Ben ik heel kort door de bocht niet met je eens! over fortuyn dan he! Maar het heeft geen zin vuil te spuiten over politici, als ik hier mijn mening over jan marijnissen en Paul Rosemueller ga neerzetten lokt dat alleen maar kwade reacties op van aanhangers, en dat is helemaal zinloos! |
|
Ik vind ze allemaal bagger |
|
quote: Wat een onzin, ik ben bepaald geen schijtluis maar ga jij op donderdag avond maar eens gezellig boodschappen doen in den Haag, prettig is anders! |
|
quote: 20 jaar geleden zeker, ik kom ook uit een protestants gezin maar ben wel enigst kind! |
|
quote: Doet me aan "the meaning of life" denken, met die protestant die zijn katholieke overbuur met zijn 'tig kinderen bespiedt I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Volgens mij is dat een LP van tankard HAHAHAHA........ Nou aj allemaal extreem mijn moeder was idd protestants maar echt fanatiek is dat allemaal niet hoor, ging wel naar de kerk tot ik een jaar of 8 was en zat altijd op een christelijke school maar ben er niet slechter van geworden.... Ga alleen nooit meer bnaar de kerk en luister naar VENOM! HAHAHAHAHA |
|
quote:als ik me niet vergis is er niet al te lang geleden een onderzoek geweest waaruit bleek dat 98 of 99% vd criminaliteit in r-dam door allochtonen kwam. |
|
Ik weet niet of het zoveel is maar een dikke vette meerderhid is het wel iig! |
|
quote:het is serieus schrikbarend hoog in de 90% |
|
Dat is dus exact wat ik bedoel. En ik vraag me dan af waarom zo veel mensen dat niet zien. Volgens mij willen ze het niet zien en erkennen, want dan worden ze als rascist bestempeld. Nou ja, het zij zo. Ik vind het een gegeven (hoog in de 90%) dat voor zich spreekt. |
|
quote:inderdaad liever onderdrukt door een minderheid dan politiek incorrect. kom toch uit je linkse lsd waas zeg. |
|
quote: toch is er veel veranderd. enkel jaren terug werd zoiets absoluut niet gezegd in de media maar nu is het gelukkig toch anders. ik denk dat de enige politieke partij hier nog politiek correct over doet is groen links. |
|
nee gelukkig mag je het nu zeggen toen ik op de middelbare school zat werd ik ervoor aan de schandpaal genageld en moest geregeld bij de conrector komen van wege mijn "dubieuze" ideeen, SERIEUS! We werden enorm geindoctrineerd dat je groen links of D 66 moest stemmen en bij de schijnverkiezingen moest je het niet in je hoofd halen VVD of helemaal erg CD te stemmen al was het maar voor de gein. Wij hadden met de hele klas (1 surinamer incluis) afgesproeken allemaal op de CD te stemmen gewoon om te stangen. Maar dat heeft zo'n rel veroorzaakt dat de conrector in dfe klas kwam en voorstelde "heropvoedings" lessen in ons rooster in te lassen! We werden min of meer verplicht mee te doen aan anti-discriminatie activiteiten enzo. Niet dat ik pro discriminatie ben maar goed dat hoef ik hier niet uit te leggen.. Dat soort dingen ik hoop dat het nu voor eens en altijd over is! |
|
quote:Ziek zeg! De vrije wil van mensen onderdrukken om een minderheid niet te willen kwetsen is wel HEEL erg ziek! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat soort dingen zijn toe echt gebeurd in de vroege jaren 90! Ik kan me nog herinnerek dat er in Duitsland een huis met turken in brand was gestoken. daarvoor MOESTEN we allemaal een petitie tekenen, er was 1 iemand die weigende (OK uit dubieuze redenen maar goed) die werd gewoon geschorst! Geschorst worden omdat je een petitie niet tekent dat gaat me erg ver. Alhoewel ik het afbranden van wie dan oo zijn huis afkeur! |
|
quote:Dat is zo ja. Ik zou dus alleen wel tekenen met daarbij de woordjes "onder dwang" o.i.d. Wat een stelletje nazi's op je ouwe school als je het goed bekijkt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heeft nooit een ouder geklaagd ofzo, of naar de onderwijs inspectie gestapt? |
|
Die ouders vonden het allemaal allang prima natuurlijk. Als ik me niet vergis heeft Hans op een of ander gymnasium gezeten vol met leerlingen wiens ouders allemaal VVD stemmen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |