|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat de regering wel sterk genoeg is om het hier niet uit de hand te laten lopen. En wat de mensen hier moeten voorkomen is alle islamieten, turken, marrokanen en alle andere allochtonen over één kam te scheren. Ik woon in een gebied waar redelijk wat allochtonen wonen, maar waar ik niet kan spreken van overlast. In ieder geval niet meer dan de anderen.. I say PEACE Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik heb geen problemen met allochtonen in het algemeen. Ik denk alleen dat het ze hier in Nederland iets te makkelijk wordt gemaakt. Waarom zouden ze zich aanpassen? Dat hoeven ze niet want ze worden toch wel op hun wenken bedient (beetje overdreven). Nederland moet heel erg oppassen voor positieve discriminatie. Ik denk dat dat een groter gevaar is dan het hele extreem rechts verhaal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Allochtonen? Nee dank je... |
|
Ik vind dat de regering heel goed moet controleren welk soort mensen ze naar hier halen. Dan zouden ze al een hele stap in de goede richting zitten. Want dat is de reden dat zulke mensen gehaat worden, nu zijn er meer slechte dan goeie en daarom krijgen ze de naam. Ze zullen misschien niet altijd perfect kunnen weten hoe of wat maar ik denk toch dat daar het probleem ligt: de hoeveelheid mensen en het soort mensen ze binnenlaten Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hm... Kwoon in delft en daar zit het egt vol met buitenlanders en vooral de jongerengroepen van turken, marokanen en de rest van die kutzooi komen me zwaar de strot uit! Als hun in een grotere groep zijn als jij gaan ze je al snel lastig vallen! Vooral als je er anders uit ziet dan anderen! I'd say... sorry... them all!! Don't touch me. I'm evil. |
|
Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker hoor maar volgens mij zijn de meeste vluchtelingen die hier komen ook niet helemaal fris. Dat zijn juist de mensen die genoeg geld hebben om een criminele organistatie zover te krijgen dat die ze naar een ander land smokkeld. "Gewone mensen" krijgen dat niet voor elkaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik ben niet tegen allochtonen. zeker niet als je bedenkt dat wij waarschijnlijk allemaal wel een of meerder buitenlanders bij onze voorouders hebben zitten. het enige wat ik wil is respect voor onze manier van leven en enige mate van aanpassing hieraan. het is trouwens wel gek dat bijvoorbeeld turken en marokkanen over een kam gescheerd worden want die hebben niks met elkaar te maken. volgens mij hebben die ook een schijthekel aan elkaar. |
|
quote: Duh. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: dat is toch zo? anders had je wel zes vingers aan ieder hand. |
|
Totale assimilatie, anders de voet erachter. |
|
quote: Misschien te grof... Maar ja... Assimilatie a la Star Trek? Nah, ze nemen geen rassen over die inferieur zijn. |
|
assimilatie zal toch gebeuren denk ik . ( als je naar de geschiedeniks kijkt ) maar uit vrije wil van beide kanten . over inferioriteit en superioriteit . ik baseer deze twee zaken op wat je kan , intelligentie en wat je voor de maatschappij doet . dat heeft weinig met ras te maken . |
|
quote: Vinay zie [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 07-04-2002 20:09] |
|
quote: Het is 'geschoren'. Allochtoon zeker? |
|
Startrek context... |
|
Ik krijg daar allemaal obscene gedachtes over... |
|
Ik heb niks tegen allochtonen. Het is alleen dat een tamelijk grote groep zo gruwelijk onaangepast is, op sociaal gebied, en dat ze overlast gaan veroorzaken. Er zijn ook autochtonen die dat doen, maar het percentage criminele allochtonen is gewoon veel oger. Wist je bv. dat 52% van alle antillianen in R'dam crimineel bezig is?? Ik ben van mening dat er wel iets aan gedaan moet worden maar ik zou NOOIT op Fortuyn stemmen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Roosendaler, dus een halve Belg ,plus een russische voorouder. Dat geeft toch genoeg reden voor Fortuyn om mij uit Nederland te knikkeren als hij aan de macht komt. |
|
quote: En mag ik dan vragen waarom niet? Ik vind dit een beetje een hele domme opmerking. Ik mag dan wel geen marrokaan, turk of antilliaan zijn, maar met dit soort opmerkingen voel ik me toch best wel aangesproken. [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 07-04-2002 21:10] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Het boeit me eigenlijk niet dat ze uit een ander land komen, maar wel dat ze het gewoon weigeren om zich aan te passen aan de nederlandse maatstaven. Slaat toch nergens op dat wij ons maar een beetje moeten aan passen aan hun. |
|
quote: je moet je niet aangesproken voelen . en als het serieus bedoeld is door de meerderheid van de bevolking , dan gaan we allebei toch gezellig naar een ander land . |
|
Marokko of Turkieieie misschien? |
|
Zoals ik al in een ander topic vertolkte: Crimineel gedrag van allochtonen is gewoon oprotten. Dan zijn er natuurlijk wel grenzen voor wat je crimineel gedrag noemt, een snelheidsovertreding is bv geen crimineel gedrag maar ik praat over inbraken/zware vechtpartijen e.d. Als de mensen niet blij zijn met de kans die ze hier krijgen en de boel gaan verzieken kunnen ze beter plaats maken voor mensen die wel die kans willen pakken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: HELEMAAL MEE EENS! amen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: I totally agree! Wil je je niet normaal gedragen .. hoppetee opzouten! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |